Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
29 Sierpnia Allegro poprosiło o ponowną weryfikacje konta, przesłane zostały wymagane dokumenty i pomimo tego że PayU potwierdziło pozytywnie oraz Przelewy24 również jak mówi support tych serwisów błąd jest po stronie Allegro że nadal moje konto ma zablokowane wypłaty, mija 9 dzień, a firma jest bez środków na opłacenie nowego miesiąca.... czy wy tam coś palicie???
Na wiaodmości z prośbą o kontakt i wyjaśnienie od 4 dni NIKT nie odpisuje, a dziś chcąc rozpocząć kontakt telefoniczny za każdym razem był 1 sygnał i Allegro się rozłączało, w sumie 6 prób kontaktu telefonicznego i za każdym razem Allegro się rozłącza...
Czy wy jesteście normalni ?
Tak, po 16 dniach i po 30 min od opublikowania sytuacji na wykopie.