Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Klient odesłał zniszczony towar. Nie przyznaje się do winy. Mamy nadal czas na realizację zwtotu (14 dni od dostarczenia).
Klient założył dyskusję, Allegro zaproponowało mu Allegro protect.
Dziś piszą, że mamy podjąć decyzję bo wypłacą z Allegro protect i odejmą nam to.
Nadal nie minął regulaminowy czas na zwrot. Prosiliśmy o czas gdyż sprawdzamy jeszcze sprawę reklamacji przesyłki dla Klienta (twierdzi, że to uszkodzenie w transporcie - ale opakowanie transportowe idealne).
Czy to jest normalne? Czemu Allegro tak bezczelnie się wcina? Czemu jak mamy 14 dni to wymuszają na nas szybsze decyzję grożąc że odejmą nam to z konta?
Ręce opadają.
Allegro może wtrącać się do dyskusji i to robi, taki zwyczaj. Mogą Was poganiać i to robią. Nie przejmuj się. Masz 14 dni, pamiętaj, żeby wypowiadać się w dyskusji i nie udzielić ostatecznej odpowiedzi przed upływem terminu.
@Pulse
Nie 14 dni od dostarczenia zwrotu.
14 dni liczy się od północy dnia następującego po dniu w którym kupujący złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
liberalizm polskiego prawa konsumenckiego nie przestaje mnie zadziwiać, na szczeście mało kto o tym wie, ale masz racje niestety
@Pulse poproszę numer zamówienia, którego dotyczy ta dyskusja.
Całkiem niedawno opisywałem tutaj bardzo podobny nasz przypadek,
allegro samoistnie zaproponowało zwrot z ap, wysłali gotowy formularz
gdzie reklamacja została odrzucona (w terminie) bo towar był sprawny
i konsument zaakceptował ten fakt
to jest normalne systemowe działanie serwisu całkowicie sprzeczne z ich regulaminem