anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży (Wysyłka w terminie)

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

Już pisałem, ale brak odpowiedzi (jak prościej i pewniej to zgłaszać?):

To i ja się podepnę pod temat. Kilka razy już traciłem przez to, że kurier "zawalił", ale dość już tego -wysłałem reklamację do DPD i: "Na podstawie zebranych informacji potwierdzono nieprawidłowości w postępowaniu kuriera, w związku z czym zostanie z nim przeprowadzona rozmowa dyscyplinująca".

Zakup fe274890-c44c-11ee-a81a-5ffa8cf20f17  dokonany w pon. 5 lutego 2024 18:37; wróciłem do firmy i o 21:55:16 nadałem w punkcie Pickup. Rano kurier odebrał 1 paczkę, ale... nie moją i nie chciał wrócić po nią (o 12:24), paczki nie dało się wycofać i zawieźć osobiście do oddziału w sąsiednim Lublinie. Zadzwoniłem do Klienta, na szczęście potrzebna na piątek 9 lutego (dostał dziś, czwartek 8 lutego).

Proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży, bo "padło" i to: Oferty z godziną wysyłki tego samego dnia i Późna godzina wysyłki tego samego dnia -Czy spełniasz wymagania: Nie

P.S. Jak na ironię -paczka (zza Lublina pod Szczecin) nadana przed 15-tą we wtorek Pocztą Polską była w doręczeniu już o 07:51 w środę, ponad 2 godziny wcześniej niż kurier DPD odebrał poniedziałkową z Pickup'a

NajlepszyComPL_0-1708342356211.png

 

 
 
*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not

Czy i tym razem nikt nie zajmie się tym? Przy małej sprzedaży taka jedna wpadka kurierska jest znacząca procentowo i sprzedaż jest jeszcze mniejsza. Wczesnym popołudniem prognozowana dostawa już była na pojutrze 😞  

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@NajlepszyComPL Cześć 🙂 Zgłoszę zamówienie fe274890-c44c-11ee-a81a-5ffa8cf20f17 do wykluczenia z Jakości, wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

Takie sytuacje możesz zgłaszać przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@NajlepszyComPL Potrzebuję jeszcze potwierdzenia od przewoźnika. Proszę, żebyś podesłał zrzut ekranu wiadomości, na którym widać "Na podstawie zebranych informacji potwierdzono nieprawidłowości w postępowaniu kuriera, w związku z czym zostanie z nim przeprowadzona rozmowa dyscyplinująca". Na zrzucie powinien być widoczny adres nadawcy albo imię i nazwisko pracownika w stopce maila. Ewentualnie możesz mi tę wiadomość przekazać na spolecznosc@allegro.pl 

oznacz moderatorów

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

@ko_alka Przesłałem maila na spolecznosc@allegro.pl z odpowiedzią DPD i dodatkowo drugiego z potwierdzenia nadania (gdy nadam w punkcie Pickup to przychodzi do mnie, gdy w oddziale to wysyłają do Klienta).

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@NajlepszyComPL Zamówienie wykluczone, zmiany będziesz widział jutro, po nocnym przeliczeniu danych. 🙂 

oznacz moderatorów

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

Thx

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów