Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Od blisko miesiąca wysyłanie przez Allegro One to jakaś kpina.
Co tydzień zdarza się że kurier paczki odbiera po 2-3 dniach (w pierwszych dwóch tygodniach kurier bezczelnie kłamał że sklep był zamknięty jak podjeżdżał o 16:00 a sklep jest czynny do 17, bądź że nie wie jak się dostać do naszego sklepu - główna ulica w centrum), a teraz już kompletnie odlecieli bo kurier nie odebrał paczek od PIĄTKU do wczoraj czyli środy, pewnie dalej paczki by leżały u nas ale uznałem że już pewnie nie przyjedzie i nadałem je sam w paczkomacie (heh, klient miał otrzymać paczkę następnego dnia, otrzymał prawie tydzień później :)))))))))))), ciekawe komu się oberwało i kto musiał wysłuchiwać na słuchawce że to na pewno nasza wina bo nie wysłaliśmy paczki ;)).
Codziennie zgłaszałem przyjazd bo miałem nowe paczki i codziennie zgłaszałem brak przyjazdu na czacie oraz poprzez maila - jedyne co uzyskiwałem to "Przepraszamy, już podejmujemy wszelkie działania" i cisza. Odbiór nie jest w jakimś oddalonym miejscu, to jest samo centrum dużego miasta. I dziś, a jakże, ponownie to samo, o 11 zamówiony podjazd, 16:30 i cisza, w zgłoszeniu mailowym jedynie jak zawsze przeprosiny i oczywiście pilna interwencja, która do niczego nie zmierza, nawet jak proszę to nie mam informacji zwrotnej czemu paczki nie są odbierane.
Oczywiście zrezygnować mogę, ale utracę SMART. Bardzo fajnie wymyślone. To teraz zapytam, czemu paczki które nie zostały odebrane nie są usunięte z listy miar, kto i kiedy zwróci opłaty za kuriera (bo przecież sam teraz robię za kurierkę i sam je muszę nadawać) i kiedy w końcu to się zmieni?
@zinakatowice Jeśli zgłosiłeś problem z odbiorem przesyłek i ostatecznie wysłałeś je inną metodą, w tej samej korespondencji prześlij potwierdzenia nadania paczek (zrealizowane) i zgłoś numery zamówień do wykluczenia ze statystyk jakości sprzedaży. Nie powinno być z tym problemu, skoro we wcześniejszych wiadomościach jest potwierdzenie braku odbioru tych paczek.
Zgłosiłem, oczywiście bez odpowiedzi. Tak samo wczoraj otrzymałem informację, że dzisiaj rano kurier odbierze paczki, w takim razie czekamy...
@zinakatowice Zaczekaj proszę na odpowiedź drogą mailową. Zgłoszenia są rozwiązywane w kolejności w jakiej do nas trafią.
Mailowo to ja otrzymałem informację, że dzisiaj "w godzinach porannych" ktoś odbierze paczki. Od 8:30 nikogo nie było, jest godzina 14:45. Czy to już nie jest przesada? Czekam na kuriera od PIĄTKU.
Śmieszne, że to sprzedawca ma wnioski pisać o wycofanie numerów ze statystyk, potrzebny jest nowy etat by się tym zajmować przy dużych sklepach.
Dokładnie. Ciekawe kto nam odda pieniądze za zwrócony towar gdyż notorycznie nie dociera do klientów na czas,kto nam zrekompensuje nerwy zjedzone na wypisywaniu reklamacji które i tak nic nie dają i wydzwanianiu na ich infolinię. Chyba coś da się z tym zrobić. Może jakiś zbiorowy pozew trzeba złożyć na nich bo to już jest chore
@zinakatowice "kiedy w końcu to się zmieni" - nigdy 😉
Niestety musza się zmienić podwykonawcy.
Z tego co widzę z Katowic jesteś czyli obsługuje Cię oddział Mysłowice - to chyba wiem jaką flotę i jakich kurierów zatrudniają więc powiem krótko odstają od wszystkich innych przewoźników którzy przychodzą mi na myśl.
Tak też myślę, wieczne zwalanie albo że nowy kurier, albo że nie wiedział gdzie podjechać albo że sklep był zamknięty (gdzie Pani na czacie robiłem zdjęcie sprzed sklepu o 17 że jest otwarty). Tragikomedia, na szczęście podobno ma być zmiana na kurierów DPD, ale kiedy to nastąpi...
Tutaj mały screen jak to wygląda dla klienta, oczywiście ja muszę świecić oczami i tłumaczyć się z niekompetencji Allegro One.
To już jest hit, paczki oczywiście w piątek znowu nie zostały odebrane (mimo informacji że w godzinach porannych zostaną odebrane), a dzisiaj dostaje maila od allegro że widzą w systemie że paczki zostały odebrane i super że udało się rozwiązać, chociaż paczki ciągle leżą przede mną i czekają na odbiór. Ładny tam macie sajgon...
U mnie to samo, paczki czekają po kilka dni na odbiór.
cieszy mnie jedynie fakt, że nie tylko ja mam z tym problem 😂
Aktualizacja: kurier oczywiście dalej się u nas nie zjawił, od 01.03 (czyli prawie DWA TYGODNIE), przez co ponownie byłem zmuszony sam nadać paczki w paczkomacie, stąd też wracam z pytaniami:
-kto i kiedy zwróci opłaty za kuriera (bo przecież sam teraz robię za kurierkę i sam je muszę nadawać) i kiedy w końcu to się zmieni?
@zinakatowice czy możesz podać mi jakich zamówień/przesyłek to dotyczy?
Dwie paczki z 07.03, nadane osobiście 11.03 w paczkomacie:
A000H78LO4
A000H78LN6
4 paczki z dni 1-4.03, nadane osobiście 06.03 w paczkomacie :
A000GMHGE9
A000GU1PT9
A000GU1PV5
A000GZG337
+ kilkanaście z poprzednich tygodni po które kurier przyjeżdżał ale z opóźnieniem 2-4 dniowym
+ dzisiaj będę miał kolejne kilka paczek, po które ponownie zapewne nikt się nie zjawi.
Dzisiaj 4 kolejne:
A000HMJBY2
A000HMJBX4
A000HMJBT2
A000HMJBV8
numery podjazdu - 8904003 oraz 8904002
Ktoś się zjawi czy nawet nie ma co czekać i samemu bawić się w kurierkę?
Nie wiem jakim towarem handlujesz, ale najlepszym rozwiązaniem ograniczenia Allegro One jest ustawienie, że max 1szt w paczce.
Przy sprzedaży kilku sztuk taki klient (bez Smart) odpada już na starcie i wybiera paczkomat.
AllegroOne zrobiło jakąś promocję, że klient dostaje rabat na towar jak zamówi AllegroOne.
To już nawet zabawne nie jest.
Dobry pomysł, niestety jednak u mnie odpada bo 80% paczek to właśnie pojedyncza rzecz 😉