Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nieźle dbamy o klientów, prawda? 😎 Niestety wg Allegro zasługujemy tylko na ocenę "neutralny" i "dobry" w tych aspektach... 😢 Jeśli ktoś się zastanawia co należy zrobić by mieć oceny "super" to służę pomocą z drugiego konta:
Czy tylko ja odnoszę wrażenie, że robi się na tym portalu coraz większe burdello i coraz mniej rzeczy działa tu jak należy?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jakbyście potrzebowali przeszkolić pracowników gdzie należy stawiać przecinek i kropkę, to proponuję zaprowadzić ich do najbliższej podstawówki. Abstrahując już od tego, że druga wartość powinna być w punktach, nie procentach.
Aż sprawdziłem u siebie. Niesamowite co się tu dzieje 😕
Idzie nowe, będziesz ty musiał pójść do szkoły.🤣
@medalik_2009 Beznadzieja działu technicznego? Jeden naprawdę drobny babol w kodzie do formatowania danych wyjściowych pewnie, a ty się rozpisujesz i rzucasz wrzutami o braku wykształcenia. Jeszcze żeby coś ważnego było nie tak, a to tylko taka głupota i na dodatek w środku nocy. Ogarnij się.
Gdyby to był jeden babol w ostatnim czasie... @Client:94057046 rozumiem, że Tobie nie przeszkadzają błędy i niedoróbki w czymś za co płacisz? Jak np klient dzięki jakiejś innej drobnej niedoróbce lub błędowi w kodzie nie dostanie w obiecanym (przez Allegro) czasie przesyłki to wytłumaczysz mu to?
Poza tym Allegro systemem kija (częściej) i marchewki (rzadko) wywiera presję na sprzedawcach by świadczyli swoje usługi z jak największą dbałością o jakość. Więc myślę, że tego samego mogą sprzedawcy wymagać od Allegro.
U mnie aktualnie jeden byk ,, Polecenia od kupujących:99% ,, powinienem stracić SS , może i stracę , ale negatyw na razie nie wpadł.
@medalik_2009 Cześć. Masz rację, zgłosiłam już tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@medalik_2009 Dziękuję za sygnał! Otrzymałam informację, że już wszystko powinno wyświetlać się prawidłowo.
Już tamtego dnia popołudniem było ok.
@ko_alka przy okazji, podobny błąd, ale w drugą stronę (nadużywanie przecinków) występuje w katalogu produktów:
W tym przypadku, ale również wielu innych (np. moc wyrażona w watach) dodawany w katalogu Allegro do liczby całkowitej jest ",00" całkowicie zbędnie!
Co jeszcze najciekawsze tam gdzie pokazuje zmianę do zatwierdzenia w katalogu - pojemność inna (512,00) - i tak po zatwierdzeniu wyświetla w ofercie normalnie, tj. 512GB bez ułamków... Jednak za każdym wystawieniem i wznowieniem produktu wyskakuje komunikat o zmianie z pytaniem czy łączyć, czy nie produkt. Wkurza to...
Dodatkowo jak wstawiane jest to ",00" to ucina informację czego dotyczy, jednostkę miary. Bo w tytule w katalogu co to jest te 512,00? Megabajty, kilobajty czy terabajty? A może centymetry lub godziny?
@medalik_2009 Nazwa w tej kategorii jest tworzona na podstawie parametrów, a w tym produkcie jest błędna wartość parametru "Pojemność dysku". Zgłosiłam już konieczność poprawki.
Co do wartości po przecinku w parametrze - wynika to z tego, że nazwy są tworzone w oparciu o uzupełnione parametry, a ten parametr występuje w wielu kategoriach. W niektórych z nich miejsca po przecinku są istotne (a sam parametr musi być uniwersalny).
@ko_alka to musisz chyba zgłaszać po kolei wszystkie dyski, bo kogoś odpowiedzialnego za katalog mocno fantazja poniosła, kolejny przykład z dzisiaj:
I znów to samo pytanie 1024,00 czego? Megabajtów, voltów czy centymetrów? Zatrudnijcie tam fachowców, nie przypadkowe osoby, proszę.