Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Od blisko miesiąca wysyłanie przez Allegro One to jakaś kpina.
Co tydzień zdarza się że kurier paczki odbiera po 2-3 dniach (w pierwszych dwóch tygodniach kurier bezczelnie kłamał że sklep był zamknięty jak podjeżdżał o 16:00 a sklep jest czynny do 17, bądź że nie wie jak się dostać do naszego sklepu - główna ulica w centrum), a teraz już kompletnie odlecieli bo kurier nie odebrał paczek od PIĄTKU do wczoraj czyli środy, pewnie dalej paczki by leżały u nas ale uznałem że już pewnie nie przyjedzie i nadałem je sam w paczkomacie (heh, klient miał otrzymać paczkę następnego dnia, otrzymał prawie tydzień później :)))))))))))), ciekawe komu się oberwało i kto musiał wysłuchiwać na słuchawce że to na pewno nasza wina bo nie wysłaliśmy paczki ;)).
Codziennie zgłaszałem przyjazd bo miałem nowe paczki i codziennie zgłaszałem brak przyjazdu na czacie oraz poprzez maila - jedyne co uzyskiwałem to "Przepraszamy, już podejmujemy wszelkie działania" i cisza. Odbiór nie jest w jakimś oddalonym miejscu, to jest samo centrum dużego miasta. I dziś, a jakże, ponownie to samo, o 11 zamówiony podjazd, 16:30 i cisza, w zgłoszeniu mailowym jedynie jak zawsze przeprosiny i oczywiście pilna interwencja, która do niczego nie zmierza, nawet jak proszę to nie mam informacji zwrotnej czemu paczki nie są odbierane.
Oczywiście zrezygnować mogę, ale utracę SMART. Bardzo fajnie wymyślone. To teraz zapytam, czemu paczki które nie zostały odebrane nie są usunięte z listy miar, kto i kiedy zwróci opłaty za kuriera (bo przecież sam teraz robię za kurierkę i sam je muszę nadawać) i kiedy w końcu to się zmieni?
@zinakatowice bardzo mi przykro, ale z uwagi na braki kadrowe w Twoim rejonie, sytuacja może się powtarzać. To co mogę Ci zaproponować z naszej strony to wykluczenie tych zamówień z jakości.
No to ekstra, w takim razie skoro nie macie wystarczającej floty to czemu wymagacie posiadania w swojej ofercie wysyłek za pomocą Allegro One? Czemu promujecie to "dostawą na następny dzień"? Czemu nie informujecie klientów, że paczki wysyłane za pomocą tego kuriera mogą zostać dostarczone nawet z tygodniowym opóźnieniem? Czemu zawsze jeśli chodzi o wlepianie kar sprzedającym to jesteście pierwsi, a pomocy z waszej strony żadnej nie ma?
Właśnie otrzymałem zwrot produktu. Powód? nie dotarł na czas. Kurier? Allegro One dostawa jutro (paczka która była nadana od czwartku i do wczoraj żaden kurier jej nie odebrał - sami nadaliśmy w paczkomacie).
Może w takim razie zwrot poniesionych kosztów i strat w sprzedaży z waszej strony czy tylko odwieczne chowanie głowy w piasek?
"Może w takim razie zwrot poniesionych kosztów i strat w sprzedaży z waszej strony czy tylko odwieczne chowanie głowy w piasek?"
Nie licz na to 😛
oni mogą bardzo serdecznie przeprosić i nic z tym nie zrobić 😄
nie przesadzaj to dobra firma
@zinakatowice dlatego my zawsze zanosimy do automatu, problem jest z dostawą dzisiaj 😂 bo tych automat niestety nie przyjmuje.
@_HolaOla_ czy szanowne Panie to myslą, że przedsiębiorcy sprzedający na allegro nie maja nic innego do roboty jak siedziec i wklepywać numery przesyłek nieodebranych przez kurierów, zeby nie wliczać ich do oceny jakości sprzedaży? To zaprawdę robota gupiego. Skoro widzicie że kurier zeskanował paczkę to wiecie, że zabrał, skoro nie ma zeskanowania to znaczy, że jej nie zabrał i 90% że to kurier nie zabrał, bo wydruk listu przewozowego też możecie sprawdzić czyli widzicie czy sprzedawca paczke przygotował.
A tak naprawdę ani nas ani klientow nie obchodzą braki kadrowe w firmie przewozowej. Skoro zawieracie umowy z przewoźnikami to my sprzedawcy oczekujemy, że będa spelniane warunki umowy. Zgłasza się przygotowana paczke i kurier ma podjechać. A jak nie podjechał to kary umowne dla przewoźnika.
@_HolaOla_ "bardzo mi przykro, ale z uwagi na braki kadrowe w Twoim rejonie, sytuacja może się powtarzać. To co mogę Ci zaproponować z naszej strony to wykluczenie tych zamówień z jakości. "
HAHAHAHAHA ... może jeszcze zaproponuj automatycznego negatywa do każdego zamówienia z Allegro One. Allegro i ta ich perfekcyjna jakość usług ... 🤣
Dzień po dniu myśląc że się nie da już przebić tego co wyprawiacie ze sprzedającymi i z AllegroOne, coraz bardziej mnie zaskakujecie.
Wczoraj nawet nie czekałem i od razu zaniosłem wszystkie paczki do paczkomatu, wiedząc że przez najbliższy nawet miesiąc nikt by pewnie po nie nie zajrzał, wiadomość od klienta że obiecujecie dostawę następnego dnia, a paczka po kilku dniach nie dotarła już nie dziwi, ale fakt że paczki z PACZKOMATU do którego sami ZAWIEŹLIŚMY paczki nie są wyjęte od dwóch dni i nadane przez kuriera to już hit nad hitami.
Nosz ku..., mam sam zabrać paczkę i zawieźć do klienta na drugi koniec Polski?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Never ending story, tak jak już trochę naiwnie liczyłem że wraca normalność (kurier po ponad 2 tygodniach do nas zawitał, należą się brawa), tak dzisiaj znowu to samo. Jak tam, dalej braki we flocie, kurier ze wczoraj po jednym dniu się zwolnił czy co tym razem?
@zinakatowice podejrzewam, że jeden kurier obrabia kilka rewirów - każdego dnia inny. 🤷:płeć_żeńska:
To ciekawe kiedy mogę spodziewać się go ponownie, za tydzień, dwa? Piękne #AllegroOne, dajcie jeszcze więcej zniżek na tego kuriera dla kupujących ❤️
A adnotacja taka w opisie akcji " W naszym regionie Kurier Allegro One wiaze sie z opoznieniami wysylek, prosze wybieranie innych form dostawy"
Moze bylaby jakims lekarstwem na te chore akcje z kurierami One?
Co mysli o tym @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ ktorys z pracowników Allegro?
@ZakupyMaawSport Serio? Allegro walczy o klientów zebybwybierali ich dostawy 🚚
nie ma szans, lepiej mieć opóźnienia do czasu uzupełnienia kadry niż dawać oficjalne komunikaty, że są problemy