Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mamy problem ze zwrotem nienależnie wypłaconej kwoty z allegroprotekt przez klienta.
19 kwietnia 2023 roku został zakupiony produkt przez klienta z płatnością allegropay. 24 kwietnia 2023 klient rezygnuje i odsyła produkt jako zwrot. Jako że płacił metodą allegropay 2 maja 2023 zwracamy pieniądze na konto allegropay jak wynika z formularza zwrotu otrzymanego z allegro. Po około roku klient zakłada dyskusje w której twierdzi, że nie dostał zwrotu pieniędzy od Nas za tamten zwrot. O dyskusji nic nie wiemy gdyż nie współpracujemy od roku z allegro. Allegro w dyskusji sugeruje klientowi by skorzystał z allegroprotekt skoro nie dostał zwrotu pieniędzy. Klient korzysta, a allegro wypłaca mu te pieniądze. Klient dostał zwrot środków dwa razy ... O całości sprawy dowiadujemy się z SMS od firmy windykacyjnej która chce zwrotu od Nas wypłaconych przez allegro klientowi środków z allegroprotekt. Co teraz ???
Właśnie, to jest problem - nie masz konta ale reklamacje musisz rozpatrzyć, kupujący zakłada dyskusje- ty nie masz konta więc nie odpowiadasz, bo jak. Nie masz umowy już Allegro więc w zasadzie nie obowiązuje Cię regulamin, pozostaje w zasadzie wyjaśnienie sprawy w sądzie.
Na jakiej podstawie allegro sugerowało klientowi allegroprotekt i wypłacili mu potem pieniądze skoro u nich w systemie widnieje, że zwróciliśmy za ten zwrot pieniądze dokładnie na allegropay bo to przez allegropay płacił za ten zakup ???
dzięki przypadkowej osobie posadzonej w obsłudze klienta mającej nakazane, aby nie tracić klienta
@gabisto wyślij potwierdzenie zwrotu kasy allegro, niech to odkręcają !!! A klientowi że ma oddać kasę. Kasę przelałeś na konto podane w formularzu zwrotu ?
W razie gdy Kupujący otrzymał świadczenie nienależne bądź Sprzedający naprawił powstałą szkodę, Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego, nie później niż w terminie 7 dni, zwrotu otrzymanej od Spółki rekompensaty na rachunek o numerze PL - 63 1140 1124 0000 5165 0800 1010 CZ - IBAN: CZ4926000000002554730100, kod SWIFT: CITICZPX, PL87 1140 1124 0000 5165 0800 1063, SWIFT: BREXPLPWXXX.
Przesłałem formularz zwrotu klienta plus potwierdzenie wpłaty na konto podane w tym formularzu. Dalej się upierają że mamy zapłacić ... Windykacja każe zapłacić sugerując konsekwencje finansowe ... To jest jakiś absurd ... Niech allegro sami sobie od tego klienta żądają zwrotu niezasadnej kwoty skoro bezpodstawnie ją wypłacili.
@gabisto krótka piłka policja zgłoszenie art 286 kk przeciwko allegro i kupującemu o doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem, trzeba to ukrócić nie współpracujesz z allegro idź na wojnę, prokurator robotę zrobi za ciebie.
a ja bym to zlał , zachowaj potwierdzenia i czekaj na komornika , pokażesz papierki , koszta poniesie allegro , kiedyś z ZUS-em miałem przeprawę 3- krotnie chodziłem wyjaśniać i za każdym razem wszystko się niby prostowało , ale po 2 miesiącach przychodziło wezwanie w tej samej sprawie , k...aszka manna mówię ...dość i olałem , przyszedł komornik pokazałem papierki łącznie z potwierdzeniami wyjaśnienia sprawy ,porobił skany i sobie poszedł od tamtej pory spokój .
No ok ale czy jest ktoś w allegro kto może się tej sprawie przyjrzeć w ogóle albo sposób na jakąż reklamacje bo to jest co najmniej dziwna sytuacja. Sami zachęcają do wyłudzeń nie sprawdzając swoich systemów finansowych gdzie w dobie informatyzacji i automatyzacji procesów to powinno być sprawdzalne i weryfikowalne.
Allegro potrafi "zawalić" a później nie zweryfikują informacji, masz potwierdzenie zapłaty, wyślij firmie windykacyjnej- chociaż ich to nie obchodzi i działają na formie zawiadomienia. To Allegro zawaliło sprawę, więc oni powinni to odkręcić, musisz wysłać informację do nich z żądaniem wycofania windykacji, może się przydać w sądzie.
@mdrogeria komornik nie przyjdzie w tym problem takie psedowindykacyjne firemki cię będą latami windykować gnębiąc 20x tygodniowo byś spłacił zakładają owszem pozew do sądu potem nie uzupełniają papierow by się dług nie przedawnił a nawet jak sie przedawni to będą cie nękac o zobowiązanie naturalne czyli po wieki dopisując sobie wyimaginowane koszty obsługi i przyrastając zadlużenie w tempie logarytmicznym
@RaBarbar_ka @MiMary może nowe Dzieczyny zerkną ... BASIA i MARYSIA ,działamy !!!!!!
@gabisto napisał(a):
Przesłałem formularz zwrotu klienta plus potwierdzenie wpłaty na konto podane w tym formularzu.
Wychodzi na to że to Ty zrobiłeś błąd, przelałeś na konto z formularza a nie przez allegro i oni tego nie widzieli, a że nie wypowiedziałeś się w dyskusji i nie przedstawiłeś potwierdzenia zgodnie z regulaminem to wypłacili, napisz do klienta że wpłatę dostał na konto i ma Ci oddać, podaj nr konta i termin bo inaczej składasz zawiadomienie o wyłudzenie nienależytych świadczeń !!!
Cyrki z allegro jakich mało ... Dostaliśmy formularz zwrotu oraz dane subkonta tego klienta bo brał jakiś kredyt na więcej zakupów ... Płacił pewnie za wszystko przez allegrpay więc oddaliśmy na to konto które było podane w formularzu zwrotu. Oni mają systemy płatności i to wszystko powinno działać z automatu ... Allegro teraz stwierdziło że te pieniądze w ogóle nie poszły do tego klienta tylko na jakieś inne ... Czy to jest w ogóle możliwe ??? Śmiechu warte. Nie interesują nas ich niedopracowane i wadliwe systemy. Wpłata poszła na konto podane w formularzu, a nie na jakieś nie wiadomo jakie, a oni sprzedali to jako dług windykacji ... Nie mam pytań.
Cześć wszystkim, cześć allegro ... Oto odpowiedź serwisu po śmiesznej batalii i sprzedaniem wyimaginowanego długu firmie windykacyjnej bez jakiejkolwiek weryfikacji sprawy:
Dzień dobry,
przepraszam za wydłużony czas rozwiązania Państwa sprawy.
Po ponownej weryfikacji sytuacji z odpowiednim działem ustaliliśmy, że kupujący XXXXXXX otrzymał podwójny zwrot pieniędzy za zamówienie YYYYYYY.
W związku z powyższym dokonałam korekty na Państwa billingu.
Przepraszamy za utrudnienia.
Z pozdrowieniami
Zofia
Zespół Allegro
Nie mam pytań i bardzo dobrze, że już nie współpracujemy z tym czymś, bo to porażka ...
Pozdrawiam.
W sumie dobrze że tobie skorygowali rachunek
ale czy ściągnęli płatność od klienta??
Nie wiem. Gdyby nie oddali pieniędzy złożylibyśmy zawiadomienie o wyłudzeniu ich od nas przez allegro. Bo to oni obciążyli nas długiem. Już się z tym liczyliśmy. Ale świadczy to o tym, że to celowe działanie, inaczej nie można tego wytłumaczyć i w razie jak się człowiek zorientuje to regułka przepraszamy państwa za pomyłkę jak w spożywczaku zawsze jest wiążąca. Wiadomo dla nich grosz do grosza ...