Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
zamówienie 469caba0-f1a3-11ee-aeee-17d69ffff73c na 321,21zł z płatnością przy odbiorze. Prowizja allegro 34,48zł. Został już wygenerowany list przewozowy inpost 632406509459420336400044.
Klienta dzwoniła do nas i zrezygnowała z zamówienia. Więc anulowaliśmy to zamówienie i złożyliśmy wniosek o zwrot prowizji z zrzutem ekranu z dowodem połączenia telefonicznego z klientem.
Allegro nie zwróci nam prowizji ponieważ:
"
Widzę, że Kupujący agnieszkasz2008 nie zrezygnował przez nasz serwis, dlatego proszę o przesłanie odstąpienia od umowy przez Kupującego do oferty 14053401657. Niestety, lecz na podstawie przesłanego zrzutu nie mogę stwierdzić, że Kupujący zrezygnował z zamówienia.
Forma odstąpienia jest dowolna, może to być np. odsłuch Państwa rozmowy, wiadomość sms czy e-mail z potwierdzeniem rezygnacji z zakupu przez Kupującego.
Dodam, że nie otrzymali Państwo automatycznego zwrotu prowizji, ponieważ Kupujący nie poinformował nas w wiadomości, którą do niego wysłaliśmy, czy do transakcji doszło.
Przesyłam artykuł z pomocy, w którym znajdą Państwo szczegółowe warunki przyznawania rabatów transakcyjnych."
Dlaczego przy anulowanych przez klienta zamówieniach z płatnością przy odbiorze allegro nie chce zwrócić prowizji ?
W innym przypadku jeśli trawi się nieuczciwy klient. Dla "jaj" może zamówić coś za 2000zł (płatność przy odbiorze). Zrezygnować telefonicznie a póżniej nie odbierać telefonu. Sprzedawca jest w plecy około 200-300zł.
Odwołanie?
@ALCkow Tak, jak wspomniał doradca, zamówienie nie zostało anulowane przez kupującego za pośrednictwem Allegro. Jeśli dokonał tego telefonicznie, nie mamy jak tego sprawdzić, dlatego potrzebujemy jakiegoś potwierdzenia. Jak również zostałeś poinformowany "Forma odstąpienia jest dowolna, może to być np. odsłuch Państwa rozmowy, wiadomość sms czy e-mail z potwierdzeniem rezygnacji z zakupu przez Kupującego."
@w_kiwi Co jeśli klient zadzwoni - powie "rezygnuje z zamówienia", następnie się rozłączy ? Mam nagrywać wszystkie rozmowy z klientami bez ich zgody ?
Pracowała Pani kiedyś z klientami ? Klient rezygnuje i i idzie do innego sklepu. Nie obchodzą klienta jakieś formularze w przypadku gdy nie zapłacił jeszcze za zamówienie.
@ALCkow Bardzo mi przykro, ale bez potwierdzenia nie możemy anulować tego zamówienia. Proszę, nie zrozum mnie źle, nie zakładam, że w tej sytuacji tak jest, ale równie dobrze ktoś mógłby wykorzystać takie działanie, umawiać się na zapłatę poza Allegro i złożyć sobie wniosek o zwrot opłaty transakcyjnej. Napisz proszę do tego kupującego, wystarczy, że potwierdzi anulację.
@ALCkow było poprosić klienta o odstąpienie od umowy, powołać się na UK
Art. 30. Tryb odstąpienia od umowy
1.
Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy.
Jeżeli przedsiębiorca zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, konsument może także odstąpić od umowy:
1)
przy wykorzystaniu wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy;
2)
przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej przedsiębiorcy.
Witam, klient zamówił wyświetlacz. Opłacił. Po chwili napisał wiadomość przez allegro, że zaszła pomyłka i rezygnuje z zakupu i prosi o zwrot pieniędzy. List przewozowy nie został jeszcze wygenerowany. Czy wystarczy zwrócić mu pieniądzę, czy klient musi zgłosić zwrot. Ewentualnie anulować zakup ? I czy poniesiemy jakieś koszty w związku z tym???
@SklepQuick zwróć wpłatę i wystąp o zwrot "prowizji " nie będzie dodatkowych kosztów
@SklepQuick Tak wystarczy, zwrot jest dowodem na brak transakcji.
Kolejny argument dla którego warto zrezygnować z dostaw płatnych przy odbiorze. Na sklepach z którymi pracuje wyłączenie tej opcji zmniejszyło znacznie koszty nie zmniejszając obrotów