anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

AOK - na jakiej podstawie zastraszacie sprzedających?

TechartGSM
#14 Krzewiciel

Klient złożył reklamację którą rozpatrzyliśmy odmownie w ustawowym terminie, odmowę odpowiednio argumentując. Allegro zaprosiło kupującego do złożenia wniosku o rekompensatę z AOK. Tu ciekawostka numer jeden - widząc reakcje sprzedających na zapraszania do rekompensat - ALLEGRO NIE WYŚWIETLA JUŻ SPRZEDAJĄCEMU INFORMACJI ŻE ZAPRASZA KUPUJĄCEGO DO ZŁOŻENIA WNIOSKU O REKOMPENSATĘ 🙂 

Po złożeniu przez kupującego wniosku, otrzymałem e-mail ze stosowną w tej kwestii informacją, oraz informacją jak poniżej:

TechartGSM_0-1765784264809.png

Pytanie pierwsze: na jakiej podstawie wypisujecie takie bzdury sprzedającym. W którym miejscu sprzedający nie wywiązał się z umowy i jakim prawem podważacie decyzję reklamacyjną sprzedającego - bo inaczej niż podważaniem decyzji reklamacyjnej przez coś, co nie jest stroną umowy nazwać tego nie można.

Pytanie drugie: co ja mam odpowiadać kupującemu? Reklamacja została rozpatrzona, a kupujący otrzymał decyzję reklamacyjną na piśmie, w waszym systemie reklamacyjnym. Wyjaśnijcie proszę czego jeszcze (i na jakiej podstawie) ode mnie wymagacie.

Tylko rzeczowo poproszę. Zamówienie 78792c30-d620-11f0-9a54-3d51ce290b15.

 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

to typowe wprowadzanie w błąd przez allegro - oczywiście nie ma winnego bo robi to ich automat

oczywiście tracie na tym zarówno kupujący jak i sprzedawca

pomijam już fakt potencjalnego łamania prawa przez allegro

skoro decyzja reklamacyjna została wydana, po jakie licho sprzedawca ma coś jeszcze pisać w dyskusji?

 

cyt:

Reklamacja została rozpatrzona, a kupujący otrzymał decyzję reklamacyjną na piśmie, w waszym systemie reklamacyjnym. Wyjaśnijcie proszę czego jeszcze (i na jakiej podstawie) ode mnie wymagacie.

moderatorzy do dzieła

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@TechartGSM czy nie widzisz na czacie reklamacyjnym wiadomości od Alliny z dzisiaj g. 8:23?
Powiadomienia wysyłane w sprawie złożonego wniosku o AOK są automatyczne, zgodnie z informacją zawartą w powiadomieniu, możesz odpowiedzieć na wiadomość i napisać, że wydałeś decyzję reklamacyjną i podtrzymujesz swoje stanowisko. 
Samą treść automatycznego powiadomienia zgłosiłam do zespołu, który zajmuje się czatem dyskusyjnym, aby jego treść była lepiej dopasowana do statusu c\atu (czyli w Twoim wypadku, decyzja została wydana w terminie). 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@la_nika "możesz odpowiedzieć na wiadomość i napisać, że wydałeś decyzję reklamacyjną i podtrzymujesz swoje stanowisko"

Czyli rozumiem że nie muszę, i obecna sytuacja nie wymaga żadnych dodatkowych działań z mojej strony, zgadza się?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@TechartGSM, jeśli prześlesz swoje wyjaśnienie, to uwzględnimy je we wniosku, także zalecam je podesłać, ale nie musisz tego robić. 
Natomiast kupujący napisał do Ciebie na czacie reklamacyjnym i do jego wiadomości powinieneś się odnieść. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów