Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego w aplikacji Allegro, tytuł wytłuszczony i wyświetlany po wejściu na aukcję, wyświetla się z katalogu, a nie jest to tytuł aukcji jaki umieścił sprzedawca? Allegro wie lepiej?
W katalogu nie jednokrotnie są błędy, lub tytuł jest nieprecyzyjny/ogólnikowy - a sprzedawcy nie są od tego żeby to za każdym razem poprawiać. Narzucacie coś i nie bierzecie za to kompletnie odpowiedzialności.
Co więcej, ktoś potrafi zmienić w katalogu jedną rzecz na inną a wy to później akceptujecie i okazuje się że zamiast np. pralki sprzedaje się lokówkę. A klient uwagi ma do sprzedawcy a nie do Was. Tak być nie może, tytuł wyświetlany kupującym powinien być ten który zamieścił sprzedawca, to on powinien być w pierwszej kolejności widoczny i wytłuszczony, a nie szary poniżej.
Wnoszę o zmianę sposobu wyświetlania tytułu po wejściu w aplikację.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@it24_pl Zgłoszony przez Ciebie problem nie jest błędem. Tak samo wyświetlane są produkty w przeglądarce.
Od dłuższego czasu trwa proces zmiany prezentacji ofert w Allegro związany z powstaniem Katalogu produktów. Zamierzenie jest takie, żeby klient po wybraniu danego produktu mógł zdecydować, w której ofercie dokona zakupu. Ofert może być wiele. Mogą się różnić np. ceną czy czasem dostawy. Klient sam decyduje, która będzie dla niego najlepsza, wybierając z puli dodanej do produktu.
Jeśli nazwa produktu w katalogu wydaje Ci się błędna, możesz zgłosić błąd w produkcie.
Możesz również zgłaszać oferty błędenie powiązane z produktem, jeśli na takie trafisz.
nat_not nie twierdziłem że to błąd z Waszej strony. Nie mniej wyświetlanie tytułu z katalogu może wprowadzać w błąd kupujących co do przedmiotu oferty, a jak widzę macie to w poważaniu.
To że tytuł w aplikacji u góry zamiast tego z katalogu, wyświetli się - tytuł jaki podał sprzedawca, nie zmieni tego co wyświetla się poniżej odnośnie ofert innych kupujących. Dalej będą widoczne inne aukcję, bo są powiązane z katalogiem, a nie tytułem jaki podał sprzedawca.
A co do poprawiania czy zgłaszania. Wysłałem zgłoszenie na źle powiązane produkty - nic, poprawiałem nie raz dane, raz uznacie, raz nie uznacie.. Wystawiam ponownie przedmiot który już kiedyś sprzedałem, daję wystaw podobny, i okazuje się że zamiast tego co miałem, katalog mi pokazuje coś innego i chce zmieniać, gdzie ja tworzyłem pozycję i była poprawna. Nie mówiąc że czasem chcąc znaleźć w tym Waszym katalogu i połączyć np. w moim przypadku kartę wi-fi mam problem, bo jest kilka pozycji, i każda ma błąd - albo nie ta kategoria, albo nie zgadza się producent, albo do modelu dodane jakieś dziwne rzeczy. Jedna wielka masakra. Oczywiście mogę poświęcić czas, i poprawiać katalog, tylko kto mi za to zapłaci?
Zapytam jeszcze raz.. Czy naprawdę to tak trudno u góry w aplikacji, podać mój tytuł, a nie ten z katalogu?
@nat_not czyli kolejny krok do anonimizacji sprzedawcy 😞 ciekawe czy klient będzie świadom od kogo kupuje, i co kupuje bo na dziś katalog to porażka może nie przy wszystkich produktach ale sporo pracy przed Wami a konkurencja już tuż tuż 😄