Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W zakładce allegro Pomoc (https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/problemy-transakcyjne/co-zrobic-gdy-kupujacy-nie-finalizu...) jest taka informacja:
"Co zrobić, gdy kupujący nie finalizuje transakcji?
Upewnij się, czy Twój klient chce zapłacić za swoje zakupy. Powinien to zrobić:
w ciągu 7 dni od daty zakupu lub w ciągu 14 dni w przypadku płatności przelewem tradycyjnym – jeśli był to zakup w opcji kup teraz
30 dni od daty zakupu – jeśli był to zakup w licytacji."
I terminy te wprowadzają w błąd i nieraz już działały na moją niekorzyść, ponieważ w regulaminie jest napisane jasno że terminy obowiązują jedynie “W przypadku braku innych ustaleń stron Transakcji”. Ilu kupujących w ogóle przeczytałoby regulamin, zwłaszcza gdy jest dostępna uproszczona wersja, czyli artykuły pomocy - co z tego, że zawierające błędne informacje?
Sprawę konsultowałam już z serwisem, który uznał, że skoro informuję w ofercie/ mailach/ zakładce “o sprzedającym” (czyli przed i po zakupie, i jest to ogólnodostępna informacja) o krótszym terminie, to termin ten jest obowiązujący i stanowi właśnie ustalenia stron.
Proponuję więc w powyższym artykule dodać to, co w regulaminie, czyli “W przypadku braku innych ustaleń stron Transakcji”, by sprzedawcy mogli uniknąć kolejnych nieprzyjemności, kupujący mieli jasność, a artykuł był wreszcie spójny z regulaminem.
Jednocześnie zapytam, co z opcją zmiany terminu przez sprzedawcę z 30 na 7 dni? Możliwość była tak dawno zapowiadana, w ustawieniach opcja była niedostępna ale widoczna - kiedy więc zostanie uruchomiona?