Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
To że sprzedawca odpowiada za przesyłkę przy normalnej sprzedaży jest jasne ale jaj to wygląda gdy sprzedaję coś charytatywnie na wybraną fundację ktoś kupuje i po czasie zgłasza że nie otrzymał przesyłki i domaga się zwrotu środków których to ja jako sprzedawca nie otrzymałem tylko wskazana fundacja. Jak rozwiązywać takie problemy ?
@mwmonety Odpowiedzialność sprzedawcy za przesyłkę w takim przypadku nie zmienia się, nadal obowiązują te same przepisy.
Tak mogę reklamować i domagać się zwrotu kosztów nadania ale co z kosztami przedmiotu ,te czasami są dość wysokie i kto je ma zwracać ? Druga sprawa to co ze zgłoszoną przez klienta reklamacją ? Nie otrzymałem za taką sprzedaż profitów to jeszcze mam za to płacić.
Przepisy się nie zmieniają. Kupujący reklamuje u ciebie brak towaru, ty po uznanej reklamacji dosyłasz mu na swój koszt towar lub zwracasz wszystkie koszty. Możesz potem od fundacji domagać się zwrotu środków.
Jako sprzedawca nie otrzymuję wpłaty ani danych fundacji na którą wpływają .Środki wpłacane przez klienta idą bezpośrednio na konto allegro z którego są przekazywane na fundację i to allegro powinno w takich przypadkach załatwiać sprawę.
@xyz96 Nie jestem i nie czuję się sprzedawcą gdzie tylko coś daję, jestem ofiarodawcą i nie można tego traktować jak sprzedaż bo tu jej nie ma.
@mwmonety W ofertach charytatywnych obowiązują te same zasady zwrotów i reklamacji co w innych ofertach Allegro.
Ważne jest jedynie, żebyś się najpierw upewnił, że kupujący zgadza się na przekazanie danych do przelewu organizacji, która będzie mu zwracać środki. Jeśli klient się zgodzi, skontaktuj się z przedstawicielem organizacji charytatywnej (za pośrednictwem Centrum Wiadomości) i poproś o adres e-mail do kontaktu. Następnie w wiadomości mailowej podaj organizacji:
Organizacja zwróci wpłatę kupującemu.