anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aukcje charytatywne i odpowiedzialność sprzedawcy

MAMY ROZWIĄZANIE!
mwmonety
#21 Demiurg#

To że sprzedawca odpowiada za przesyłkę przy normalnej sprzedaży jest jasne ale jaj to wygląda gdy sprzedaję coś charytatywnie na wybraną fundację ktoś kupuje i po czasie zgłasza że nie otrzymał przesyłki i domaga się zwrotu środków których to ja jako sprzedawca nie otrzymałem tylko wskazana fundacja. Jak rozwiązywać takie problemy ?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
xyz96
#21 Demiurg#

@mwmonety Odpowiedzialność sprzedawcy za przesyłkę w takim przypadku nie zmienia się, nadal obowiązują te same przepisy.

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

Tak mogę reklamować i domagać się zwrotu kosztów nadania ale co z kosztami przedmiotu ,te czasami są dość wysokie i kto je ma zwracać ? Druga sprawa to co ze zgłoszoną przez klienta reklamacją ? Nie otrzymałem za taką sprzedaż profitów to jeszcze mam za to płacić. 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Przepisy się nie zmieniają. Kupujący reklamuje u ciebie brak towaru, ty po uznanej reklamacji dosyłasz mu na swój koszt towar lub zwracasz wszystkie koszty. Możesz potem od fundacji domagać się zwrotu środków.

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

Jako sprzedawca nie otrzymuję wpłaty ani danych fundacji na którą wpływają .Środki wpłacane przez klienta idą bezpośrednio na konto allegro z którego są przekazywane na fundację i to allegro powinno w takich przypadkach załatwiać sprawę.

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

@xyz96 Nie jestem i nie czuję się sprzedawcą gdzie tylko coś daję,  jestem ofiarodawcą i nie można tego traktować jak sprzedaż bo tu jej nie ma.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mwmonety W ofertach charytatywnych obowiązują te same zasady zwrotów i reklamacji co w innych ofertach Allegro. 

Ważne jest jedynie, żebyś się najpierw upewnił, że kupujący zgadza się na przekazanie danych do przelewu organizacji, która będzie mu zwracać środki. Jeśli klient się zgodzi, skontaktuj się z przedstawicielem organizacji charytatywnej (za pośrednictwem Centrum Wiadomości) i poproś o adres e-mail do kontaktu. Następnie w wiadomości mailowej podaj organizacji:

  • imię i nazwisko kupującego oraz numer rachunku bankowego
  • numer płatności - znajdziesz go w zakładce Zamówienia - kliknij w [pokaż szczegóły] przy wybranym zamówieniu
  • kwotę do zwrotu.

Organizacja zwróci wpłatę kupującemu.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów