anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Automatyczne warianty - wprowadzają w błąd klientów i powodują chaos w ofertach

luxa_cc
#8 Zapaleniec#

Automatyczne warianty działają nieprawidłowo produkty wyświetlają się niezgodnie z ustawieniami w panelu sprzedawcy co wprowadziło chaos w ofertach. Proszę wyłączcie to czym prędzej. Pomieszaliście modele produktów a nawet rozmiary. W innych ofertach brakuje wariantów lub są połączone z innymi modelami. Jeżeli automatyzacja ma tak działać to wyłączcie lepiej całkowicie warianty, dla dobra kupujących.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@luxa_cc Obecnie prowadzony jest test, w ramach którego na stronie produktu wyświetlamy warianty produktowe. Dotychczas na Allegro udostępnialiśmy wielowarianty ofertowe.

Oznacza to, że część kupujących nie zobaczy w ofertach wariantów, które sam utworzyłeś w zakładce Wielowariantowość. Zobaczą warianty produktów, które stworzyliśmy automatycznie na podstawie Katalogu produktów Allegro.

Podkreślam jednak, że nie dotyczy to wszystkich klientów, a wybranej grupy. Reszta widzi warianty ofertowe.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

luxa_cc
#8 Zapaleniec#

Zgłaszam że grupa testowa klientów jest często przekierowywana do niewłaściwego produktu po kliknięciu w miniaturkę wariantu. Czy możecie wyłączyć kupującym z grupy testowej możliwość oceny "Zgodność z opisem"? Czy już notujecie wzrost negatywnych ocen u sprzedawców z powodu wysyłki niewłaściwego produktu?

PS przypadkiem to odkryłem na naszych aukcjach gdy podirytowany współpracownik opowiadał mi że właśnie dostał zamówiony produkt na allegro w niewłaściwym kolorze a był święcie przekonany co zamawiał. Co oznacza że problem może być powszechny i na sporą skalę.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@luxa_cc czy możesz wskazać konkretny przykład złego przekierowania? Przesłać zrzut lub nagranie ekranu, na którym ten problem będzie widoczny?

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

phu_kstanek
#9 Pomysłodawca#

U nas też zdarzało się, że po automatycznym połączeniu przedmioty były opisane bzdurnie i kupujący przez to zostali wprowadzeni w błąd, z czym wiązały się zwroty. Cała ta Wasza " produktyzacja i katalogi " jest do bani, jeżeli chodzi o motoryzację. A do tego jedna osoba musi wiecznie grzebać i coś poprawiać w ofertach po Waszych zmianach, zamiast normalnie pracować i sprzedawać. 

oznacz moderatorów

luxa_cc
#8 Zapaleniec#

Tutaj brakuje pozostałych rozmiarów oraz mamy zdublowany wzór. numer przykładowej aukcji: 12428137045 jednej z wieli (prawie wszystkich naszych)

Klient nie widzi pełnej rozmiarówki a po kliknięciu w inny wzór może zostać przekierowany na aukcję tego samego wzoru z widoczną pełną rozmiarówką lecz część rozmiarów nie należy do tego wzoru. Nie idzie się w tym połapać aby kupić to co się chce.

luxa_cc_0-1659517940919.png

 

Tutaj z kolei mamy totalny "miszmasz"

luxa_cc_1-1659518702535.png

 

- braki w rozmiarówkach

- skarpety gładkie wymieszane ze wzorami

- braki w rozmiarach poszczególnych wzorów bo są głęboko poukrywane w innych modelach jako samotne rozmiary

- modele z siateczkowym fragmentem wymieszane z tymi gęściej tkanymi

@la_nika- zadanie - Proszę postawić się w miejscu klienta i wymyślić sobie jakiś losowy rozmiar i wzór. Następnie proszę spróbować odnaleźć produkt.

Dla ułatwienia jeżeli bardzo by Pani chciała kupić już na tym Allegro to najszybciej będzie wyświetlić listę wszystkich przedmiotów sprzedającego i scrollować ją 10 minut

lub w 5 sekund odnaleźć markę w Google i kupić na innym marketplace  lub w sklepach naszych partnerów.

Powodzenia 😉

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Czyli sprzedawcy mają coraz bardziej mniej wpływu na widoczność swoich ofert. 

Strona produktu (wg katalogu Allegro) to przecież najbardziej zafałszowana informacja. Z tego powodu jest bardzo duża ilość zwrotów. Koszty ponoszą oczywiście sprzedający. 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów