Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Automatyczne warianty działają nieprawidłowo produkty wyświetlają się niezgodnie z ustawieniami w panelu sprzedawcy co wprowadziło chaos w ofertach. Proszę wyłączcie to czym prędzej. Pomieszaliście modele produktów a nawet rozmiary. W innych ofertach brakuje wariantów lub są połączone z innymi modelami. Jeżeli automatyzacja ma tak działać to wyłączcie lepiej całkowicie warianty, dla dobra kupujących.
@luxa_cc Obecnie prowadzony jest test, w ramach którego na stronie produktu wyświetlamy warianty produktowe. Dotychczas na Allegro udostępnialiśmy wielowarianty ofertowe.
Oznacza to, że część kupujących nie zobaczy w ofertach wariantów, które sam utworzyłeś w zakładce Wielowariantowość. Zobaczą warianty produktów, które stworzyliśmy automatycznie na podstawie Katalogu produktów Allegro.
Podkreślam jednak, że nie dotyczy to wszystkich klientów, a wybranej grupy. Reszta widzi warianty ofertowe.
Zgłaszam że grupa testowa klientów jest często przekierowywana do niewłaściwego produktu po kliknięciu w miniaturkę wariantu. Czy możecie wyłączyć kupującym z grupy testowej możliwość oceny "Zgodność z opisem"? Czy już notujecie wzrost negatywnych ocen u sprzedawców z powodu wysyłki niewłaściwego produktu?
PS przypadkiem to odkryłem na naszych aukcjach gdy podirytowany współpracownik opowiadał mi że właśnie dostał zamówiony produkt na allegro w niewłaściwym kolorze a był święcie przekonany co zamawiał. Co oznacza że problem może być powszechny i na sporą skalę.
@luxa_cc czy możesz wskazać konkretny przykład złego przekierowania? Przesłać zrzut lub nagranie ekranu, na którym ten problem będzie widoczny?
U nas też zdarzało się, że po automatycznym połączeniu przedmioty były opisane bzdurnie i kupujący przez to zostali wprowadzeni w błąd, z czym wiązały się zwroty. Cała ta Wasza " produktyzacja i katalogi " jest do bani, jeżeli chodzi o motoryzację. A do tego jedna osoba musi wiecznie grzebać i coś poprawiać w ofertach po Waszych zmianach, zamiast normalnie pracować i sprzedawać.
Tutaj brakuje pozostałych rozmiarów oraz mamy zdublowany wzór. numer przykładowej aukcji: 12428137045 jednej z wieli (prawie wszystkich naszych)
Klient nie widzi pełnej rozmiarówki a po kliknięciu w inny wzór może zostać przekierowany na aukcję tego samego wzoru z widoczną pełną rozmiarówką lecz część rozmiarów nie należy do tego wzoru. Nie idzie się w tym połapać aby kupić to co się chce.
Tutaj z kolei mamy totalny "miszmasz"
- braki w rozmiarówkach
- skarpety gładkie wymieszane ze wzorami
- braki w rozmiarach poszczególnych wzorów bo są głęboko poukrywane w innych modelach jako samotne rozmiary
- modele z siateczkowym fragmentem wymieszane z tymi gęściej tkanymi
@la_nika- zadanie - Proszę postawić się w miejscu klienta i wymyślić sobie jakiś losowy rozmiar i wzór. Następnie proszę spróbować odnaleźć produkt.
Dla ułatwienia jeżeli bardzo by Pani chciała kupić już na tym Allegro to najszybciej będzie wyświetlić listę wszystkich przedmiotów sprzedającego i scrollować ją 10 minut
lub w 5 sekund odnaleźć markę w Google i kupić na innym marketplace lub w sklepach naszych partnerów.
Powodzenia 😉
Czyli sprzedawcy mają coraz bardziej mniej wpływu na widoczność swoich ofert.
Strona produktu (wg katalogu Allegro) to przecież najbardziej zafałszowana informacja. Z tego powodu jest bardzo duża ilość zwrotów. Koszty ponoszą oczywiście sprzedający.