Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Chciałbym informacji od allegro uzyskać.
Czy jeśli kupujący zgłosi zwrot, odda mi przedmiot to czy allegro automatycznie zwraca mu pieniądze czy czeka aż ja to zrobię? Pytam bo mam już dwie lub trzy dziwne sytuacje że oddałem pieniądze a nawet o tym nie wiedziałem. Co ciekawe, jeden zwrot towaru jest niepełny a pieniądze w całości przelane .
Allegro samo nie oddaje pieniędzy, Ty musisz zlecić zwrot wpłaty.
też tak myślę ale chciałbym komentarz od allegro, ew podam im o które mi zwroty chodzi. byłem na kwarantannie i zabieram się teraz za zwroty a tu widze że wszystko już porobione a jakoś sobie tego nie przypominam abym to robił
@CERAMTRANS2 allegro oddaje z automatu jeżeli status zamówienia się nie zmienił (nowe) i gdy nie dodasz numeru przesyłki. Oczywiście w ustawieniach musisz mieć to ustawione. Tak samo jest przy prowizji.
nie o taki zwrot mi chodzi. wiem że gdy klient kupi i od razu anuluje to mu zwracają.
chodzi mi o sytuacje gdy klient otrzyma towar i go zwróci po paru dniach, zwrot wisiał mi parę dni więc zastanawiam się czy sami nie oddają pieniędzy na wypadek gdyby sprzedawca umarł albo coś 🙂
@CERAMTRANS2 nie w takich wypadkach to nie. Może są jakieś nadzwyczajnych sytuacje
No i nadal nie znam odpowiedzi na moje pytanie. Halo allegro, wg nowych informacji od sierpnia będzie możliwe to aby allegro samo oddawało pieniądze więc może jakiś testowy program na mnie uruchomiliście ?
@CERAMTRANS2 wybacz, że jeszcze nie odpowiedziliśmy, czy mogę Cię poprosić o podanie, których zwrotów dotyczy ten problem? Chętnie to dla Ciebie wyjaśnię. Możesz podać zakres dat oraz ile takich zwrotów zostało wykonanych, będzie to dla mnie wystarczające.
@la_nika ile mogło być takich zwrotów jeszcze nie wiem ale zacznijmy od :
nr zwrotu 7YO0/2021, data zwrotu 1 kwietnia, data zwrotu pieniędzy 9 kwietnia
(i od razu pytanie ile kupujący zwrócił paczek bo u was jest tylko jeden nr listu przewozowego a on twierdzi że wysłał na 2 listy)
nr zwrotu WQ9W/2021, data zwrotu 31 marca, data zwrotu pieniędzy 8 kwietnia
@CERAMTRANS2 bardzo dziękuję za przesłane informację, konsultuję to z odpowiednim działem, gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę z nią tutaj.
@CERAMTRANS2 nie widzimy żadnego zlecenia zwrotu od Doradcy na Twoim koncie, a w tej chwili można ustawić automatyczny zwrot wpłaty tylko w przypadku anulowanych zamówień, wychodzi więc na to, że musiałeś samodzielnie dokonać tych zwrotów.
Jeżeli chodzi o zwrot 7YO0/2021 to Kupujący rzeczywiście nadał dwie przesyłki (obie mają status "dostarczona". Do jednej został wygenerowany kod zwrotu w ramach Smart! (to jej numer: 688888077188888000015354), a kod zwrotu do drugiej kupujący wygenerował ręcznie (jej numer to: 688888077188888000015352).