anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

automatyczne zwroty pieniędzy bez ingerencji sprzedającego

Idź do rozwiązania
CERAMTRANS2
#10 Popularyzator#

Witam,

Chciałbym informacji od allegro uzyskać. 

Czy jeśli kupujący zgłosi zwrot, odda mi przedmiot to czy allegro automatycznie zwraca mu pieniądze czy czeka aż ja to zrobię? Pytam bo mam już dwie lub trzy dziwne sytuacje że oddałem pieniądze a nawet o tym nie wiedziałem. Co ciekawe, jeden zwrot towaru jest niepełny a pieniądze w całości przelane . 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
xyz96
#21 Demiurg#

Allegro samo nie oddaje pieniędzy, Ty musisz zlecić zwrot wpłaty.

oznacz moderatorów
CERAMTRANS2
#10 Popularyzator#

też tak myślę ale chciałbym komentarz od allegro, ew podam im o które mi zwroty chodzi. byłem na kwarantannie i zabieram się teraz za zwroty a tu widze że wszystko już porobione a jakoś sobie tego nie przypominam abym to robił 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#17 Koryfeusz#

@CERAMTRANS2  allegro oddaje z automatu jeżeli status zamówienia się nie zmienił (nowe) i gdy nie dodasz numeru przesyłki. Oczywiście w ustawieniach musisz mieć to ustawione. Tak samo jest przy prowizji.

oznacz moderatorów
CERAMTRANS2
#10 Popularyzator#

nie o taki zwrot mi chodzi. wiem że gdy klient kupi i od razu anuluje to mu zwracają.

chodzi mi o sytuacje gdy klient otrzyma towar i go zwróci po paru dniach, zwrot wisiał mi parę dni więc zastanawiam się czy sami nie oddają pieniędzy na wypadek gdyby sprzedawca umarł albo coś 🙂

oznacz moderatorów
Client:44052296
#17 Koryfeusz#

@CERAMTRANS2  nie w takich wypadkach to nie. Może są jakieś nadzwyczajnych sytuacje

oznacz moderatorów
CERAMTRANS2
#10 Popularyzator#

No i nadal nie znam odpowiedzi na moje pytanie. Halo allegro, wg nowych informacji od sierpnia będzie możliwe to aby allegro samo oddawało pieniądze więc może jakiś testowy program na mnie uruchomiliście ?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@CERAMTRANS2 wybacz, że jeszcze nie odpowiedziliśmy, czy mogę Cię poprosić o podanie, których zwrotów dotyczy ten problem? Chętnie to dla Ciebie wyjaśnię. Możesz podać zakres dat oraz ile takich zwrotów zostało wykonanych, będzie to dla mnie wystarczające. 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
CERAMTRANS2
#10 Popularyzator#

@la_nika ile mogło być takich zwrotów jeszcze nie wiem ale zacznijmy od :

 

nr zwrotu 7YO0/2021, data zwrotu 1 kwietnia, data zwrotu pieniędzy 9 kwietnia

(i od razu pytanie ile kupujący zwrócił paczek bo u was jest tylko jeden nr listu przewozowego a on twierdzi że wysłał na 2 listy)

 

nr zwrotu WQ9W/2021, data zwrotu 31 marca, data zwrotu pieniędzy  8 kwietnia

oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@CERAMTRANS2 bardzo dziękuję za przesłane informację, konsultuję to z odpowiednim działem, gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę z nią tutaj. 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@CERAMTRANS2 nie widzimy żadnego zlecenia zwrotu od Doradcy na Twoim koncie, a w tej chwili można ustawić automatyczny zwrot wpłaty tylko w przypadku anulowanych zamówień, wychodzi więc na to, że musiałeś samodzielnie dokonać tych zwrotów. 
Jeżeli chodzi o zwrot 7YO0/2021 to Kupujący rzeczywiście nadał dwie przesyłki (obie mają status "dostarczona". Do jednej został wygenerowany kod zwrotu w ramach Smart! (to jej numer: 688888077188888000015354), a kod zwrotu do drugiej kupujący wygenerował ręcznie (jej numer to: 688888077188888000015352).     

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów