anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Automatyczne zwroty wpłat po anulowaniu zamówienia przez kupującego.

Sklep-Boma
#9 Pomysłodawca#

Po jakim czasie po anulowaniu przez klienta opłaconego niewysłanego zamówienia allegro będzie automatycznie oddawać pieniądze?  I czy jako sprzedawca będę to widziała przy zamówieniu? @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Sklep-Boma jeśli na saldzie Allegro Finanse jest odpowiednia kwota na zwrot dla kupującego, który anulował zamówienie, zlecimy zwrot od razu (w zależności od metody płatności, trafi on do kupującego w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych).
Jeśli na saldzie nie ma środków, przez 24h będziemy próbować je zwrócić, jeśli w tym czasie nie wpłynie odpowiednia kwota na saldo, nie zlecimy zwrotu, otrzymasz o tym powiadomienie i będziesz mógł zasilić saldo kwotą potrzebną na wykonanie zwrotu dla kupującego.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

boma-sklep
#8 Zapaleniec#

Co to znaczy od razu? w ciągu minuty po anulowaniu, godziny pięciu godzin? co to znaczy od razu dla państwa? i czy będę to widziała? bo miałam dwa takie anulowania w ciągu i zwróciłam pieniądze sama i nie wiem czy zaraz się nie okaże, że wy też to zrobiliście a nigdzie powiadomienie nie przyszło. 

oznacz moderatorów

TechartGSM
#12 Orędownik#

Od razu znaczy do 10 minut. Powiadomienie przychodzi najczęściej później niż faktyczny zwrot. Nie da się zrobić zwrotu dwa razy.

oznacz moderatorów

boma-sklep
#8 Zapaleniec#

No to w moim przypadku tak nie było. Zwrot zrobiłam po ponad godzinie, ale skoro piszesz, że dwa razy nie da rady zrobić to trochę mnie uspokoiłeś. Dzięki 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@boma-sklep bliżej minuty, ale to  zależy, jakie masz ustawienia w Automatycznych akcjach, ponieważ możesz tam wybrać Włączony, dla anulowanych Nowych zamówień lub Włączony, dla zamówień anulowanych w ciągu 60 minut od zakupu.
Gdy kupujący otrzyma zwrot pieniędzy, zobaczysz to w zakładce Zwroty.
Sprawdziłam, że nie masz włączonych automatycznych zwrotów na swoich kontach, więc kupujący nie otrzymają ich od nas. 
Możesz je włączyć w zakładce Ustawienia zamówień (Zamówienia > Ustawienia (prawy róg ekranu) > 
Automatyczny zwrot wpłaty dla anulowanych zamówień.


   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów