anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Automatycznie wykluczamy negatywne oceny, które wynikają z opóźnień po stronie przewoźnika

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

Oceny i polecenia, które dostajecie od kupujących, uwzględniamy w Waszych statystykach:

W niektórych przypadkach możemy nie uwzględniać tych ocen i poleceń w Waszych statystykach. Na przykład wtedy, gdy ocena ma związek wyłącznie z opóźnieniami po stronie przewoźnika. Dowiedz się więcej

Co zmieniliśmy

Od dziś nie musicie już kontaktować się z nami i prosić o wykluczenie takiej oceny. Oceny, które wynikają z opóźnień po stronie przewoźnika, będziemy wykluczać automatycznie

Zrobimy to, gdy: 

  • klient wystawi ocenę Nie polecam, a jako powód swojej decyzji wskaże nieterminową dostawę oraz
  • klient nie doda komentarza do tej oceny lub komentarz nie będzie dłuższy niż 4 znaki oraz
  • sprawdzimy w naszym systemie, że udało Wam się wysłać przesyłkę zgodnie z czasem wysyłki, który podajecie w ofercie. 

Wykluczoną ocenę nadal będziemy wyświetlać w zakładce Otrzymane oceny i na Liście ocen. Zobaczycie przy niej jednak informację: Ocena wykluczona ze względu na opóźnienia po stronie przewoźnika.

Kiedy będziemy wykluczać te oceny

Będziemy je wykluczać najpóźniej w ciągu 3 dni od momentu zeskanowania przesyłki z zamówieniem, którego dotyczy ocena. Zrobimy to automatycznie, dlatego nie musicie już się z nami kontaktować w tej sprawie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

serwis-texas
#21 Demiurg#

Cyt.

Od dziś nie musicie już kontaktować się z nami i prosić o wykluczenie takiej oceny. Oceny, które wynikają z opóźnień po stronie przewoźnika, będziemy wykluczać automatycznie

 

Poniższe zdanie nie jest kierowane bezpośrednio do pracowników AG, należy je traktować humorystycznie.

Natalia, a znasz taką bajkę?

W ramach Allegro Delivery odpowiadamy za cały proces logistyczny i reklamacyjny – kompleksowo dbamy o szybkość i jakość dostaw. Realizujemy je wspólnie z naszym partnerem logistycznym – ORLEN Paczką.

 

 

oznacz moderatorów

eightbitclone2
#14 Krzewiciel#

Tiaaa. Po kijach pora na marchewkę....

oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

Czyli kolejni kupujący, którzy bez czytania jak ameby patrzą i liczą wzrokowo łapki w dół nadal będą widzieć łapki w dół ?

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

abella7
#9 Pomysłodawca#

Może zaczniecie wykluczać automatycznie oceny "nie polecam" kiedy śledzenie wyrażnie pokazuje że przesyłka dwa dni była w paczkomacie .Klient jej nie odebrał pózniej w treści komentarza jest napisane "zamówienie nie dostarczono" ocena "nie polecam" Absurd.

oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

No właśnie, może kochane allegro się wypowie?

Co z ocenami "nie polecam" z oznaczeniem "nieterminową dostawę" - gdy przesyłka została nadana w terminie, a po stronie dostawcy też nie było opóźnień.

Też wykluczycie taką ocenę? Może nawet automatycznie?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab odpisałam na Twoją wiadomość tutaj

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

100media
#8 Zapaleniec#

to może następnym krokiem bedzie zmiana liczenia ocen za dostawę w terminie jeśli produkt jest personalizowany a Klient nie przesyła materiałów do personalizcji i wóczas Sprzedający jest bity za nieterminową wysyłkę?

oznacz moderatorów

nikl
#14 Krzewiciel#

Allegro błędnie zaprojektowało cały ten system deklarowania wysyłki tego samego dnia. Przecież dla każdego przedmiotu czy grypy przedmiotów jest inny czas pakowania i gotowości do wysłania. Coś małego pakuję w 15 minut, coś co wymaga przeglądu, albo pobrania z odległego magazynu 2 godziny, a coś do personalizacji np. 6 godzin. Nie da się sensownie wypełniać tych tabel wysyłki tego samego dnia gdy nie wiem co zostanie zamówione.

Gdyby Allegro miało przytomnych i mądrych projektantów, to zauważyli by, że oferty mają taki parametr jak "Czas wysyłki", tylko że jest on niedokładny. Powinni dać możliwość precyzyjnego określania co do minuty jaki jest czas wysyłki (czyli zapakowania i przygotowania paczki) i w zestawieniu ze znanymi godzinami granicznymi przewoźników mogli by dokładnie ustalać i informować co wyjdzie tego samego dnia, a co nie wyjdzie. Proste i logiczne. A te tabele wysyłek zlikwidować bo to jest bezużyteczne. Ktoś nie zastanowił się projektując te tabele. Myśleli że każdą rzecz pakuje się w dokładnie identycznym czasie, a o personalizacji to całkiem zapomnieli.

oznacz moderatorów

eightbitclone2
#14 Krzewiciel#

Tiaa. Czysty syndrom sztokholmski. Albo bitego małżonka.  No bo przecież jak sie napiszesz i wytłumaczysz to cie korpo zrozumie 😉 Albo porywacze 😉 No nie. To tak nie działa, nie zrozumieją 😉 Może co najwyżej,  zatrudnią kolejna moderatorkę na 1/10 etatu żeby robiła copy paste i przekazywała "do odpowiedniego działu"

oznacz moderatorów

nikl
#14 Krzewiciel#

A dlaczego nie wykluczacie automatycznie przesyłek opóźnionych z winy kuriera z ocen jakości? A także nie wykluczacie automatycznie przesyłek które mają datę odbioru, a nie mają daty nadania. Przykładowo przesyłka 00659007730868684281 nadana terminowo w Warszawie. Dlaczego nie ma  domniemania niewinności i Sprzedawca dostaje karę punktową i gorsze sortowanie z tego powodu że w śledzeniu nie wpisano nadania?

Albo inny przypadek - wkładam paczkę do paczkomatu przed godziną graniczną - terminowo. Kurier nie realizuje wyjęcia paczki tego samego dnia co widać w śledzeniu. Dlaczego Sprzedawca automatycznie dostaje karę, skoro oficjalne śledzenie jest niezbitym dowodem na winę kuriera?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@nikl w takich przypadkach konieczne jest zgłoszenie i wówczas wykluczymy takie zamówienia. Stopniowo automatyzujemy coraz więcej procesów, więc możliwe, że wkrótce również ten będzie działał automatycznie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

nikl
#14 Krzewiciel#

Zgłaszanie nic nie daje bo macie wadliwe procedury.

oznacz moderatorów

abella7
#9 Pomysłodawca#

Masz całkowitą rację. Allegro to konsorcjum niereformowalne!! Ja po 12 latach mam negatywa za to że klient nie odebrał przesyłki z paczkomatu. Jest śledzenie ale dla Allegro tonie dowód. Treść negatywa" nie otrzymałem przesyłki" Najciekawsze z tego jest to że Allegro odpowiada ze swoim przewożnikiem za przesyłki do Czech !!!

oznacz moderatorów

gosidelko1
#8 Zapaleniec#

Wszysto fajnie a co z negatywami z winy allegro to też chyba powinno być automatycznie wykluczane

oznacz moderatorów

Przecen
#8 Zapaleniec#

jeszcze nie widziałem, żeby allegro popełniło błąd. Kontaktowałem się z nimi dziesiątki razy i zawsze jest to błąd mój, albo kupującego. Firma idealna 

oznacz moderatorów