anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Automatycznie wykluczamy negatywne oceny, które wynikają z opóźnień po stronie przewoźnika

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

Oceny i polecenia, które dostajecie od kupujących, uwzględniamy w Waszych statystykach:

W niektórych przypadkach możemy nie uwzględniać tych ocen i poleceń w Waszych statystykach. Na przykład wtedy, gdy ocena ma związek wyłącznie z opóźnieniami po stronie przewoźnika. Dowiedz się więcej

Co zmieniliśmy

Od dziś nie musicie już kontaktować się z nami i prosić o wykluczenie takiej oceny. Oceny, które wynikają z opóźnień po stronie przewoźnika, będziemy wykluczać automatycznie

Zrobimy to, gdy: 

  • klient wystawi ocenę Nie polecam, a jako powód swojej decyzji wskaże nieterminową dostawę oraz
  • klient nie doda komentarza do tej oceny lub komentarz nie będzie dłuższy niż 4 znaki oraz
  • sprawdzimy w naszym systemie, że udało Wam się wysłać przesyłkę zgodnie z czasem wysyłki, który podajecie w ofercie. 

Wykluczoną ocenę nadal będziemy wyświetlać w zakładce Otrzymane oceny i na Liście ocen. Zobaczycie przy niej jednak informację: Ocena wykluczona ze względu na opóźnienia po stronie przewoźnika.

Kiedy będziemy wykluczać te oceny

Będziemy je wykluczać najpóźniej w ciągu 3 dni od momentu zeskanowania przesyłki z zamówieniem, którego dotyczy ocena. Zrobimy to automatycznie, dlatego nie musicie już się z nami kontaktować w tej sprawie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

serwis-texas
#21 Demiurg#

Cyt.

Od dziś nie musicie już kontaktować się z nami i prosić o wykluczenie takiej oceny. Oceny, które wynikają z opóźnień po stronie przewoźnika, będziemy wykluczać automatycznie

 

Poniższe zdanie nie jest kierowane bezpośrednio do pracowników AG, należy je traktować humorystycznie.

Natalia, a znasz taką bajkę?

W ramach Allegro Delivery odpowiadamy za cały proces logistyczny i reklamacyjny – kompleksowo dbamy o szybkość i jakość dostaw. Realizujemy je wspólnie z naszym partnerem logistycznym – ORLEN Paczką.

 

 

oznacz moderatorów

eightbitclone2
#13 Ambasador#

Tiaaa. Po kijach pora na marchewkę....

oznacz moderatorów

brakestop
#15 Entuzjasta#

Czyli kolejni kupujący, którzy bez czytania jak ameby patrzą i liczą wzrokowo łapki w dół nadal będą widzieć łapki w dół ?

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

abella7
#8 Zapaleniec#

Może zaczniecie wykluczać automatycznie oceny "nie polecam" kiedy śledzenie wyrażnie pokazuje że przesyłka dwa dni była w paczkomacie .Klient jej nie odebrał pózniej w treści komentarza jest napisane "zamówienie nie dostarczono" ocena "nie polecam" Absurd.

oznacz moderatorów