Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Oceny i polecenia, które dostajecie od kupujących, uwzględniamy w Waszych statystykach:
W niektórych przypadkach możemy nie uwzględniać tych ocen i poleceń w Waszych statystykach. Na przykład wtedy, gdy ocena ma związek wyłącznie z opóźnieniami po stronie przewoźnika. Dowiedz się więcej.
Co zmieniliśmy
Od dziś nie musicie już kontaktować się z nami i prosić o wykluczenie takiej oceny. Oceny, które wynikają z opóźnień po stronie przewoźnika, będziemy wykluczać automatycznie.
Zrobimy to, gdy:
Wykluczoną ocenę nadal będziemy wyświetlać w zakładce Otrzymane oceny i na Liście ocen. Zobaczycie przy niej jednak informację: Ocena wykluczona ze względu na opóźnienia po stronie przewoźnika.
Kiedy będziemy wykluczać te oceny
Będziemy je wykluczać najpóźniej w ciągu 3 dni od momentu zeskanowania przesyłki z zamówieniem, którego dotyczy ocena. Zrobimy to automatycznie, dlatego nie musicie już się z nami kontaktować w tej sprawie.
Cyt.
Od dziś nie musicie już kontaktować się z nami i prosić o wykluczenie takiej oceny. Oceny, które wynikają z opóźnień po stronie przewoźnika, będziemy wykluczać automatycznie.
Poniższe zdanie nie jest kierowane bezpośrednio do pracowników AG, należy je traktować humorystycznie.
Natalia, a znasz taką bajkę?
W ramach Allegro Delivery odpowiadamy za cały proces logistyczny i reklamacyjny – kompleksowo dbamy o szybkość i jakość dostaw. Realizujemy je wspólnie z naszym partnerem logistycznym – ORLEN Paczką.
Tiaaa. Po kijach pora na marchewkę....
Czyli kolejni kupujący, którzy bez czytania jak ameby patrzą i liczą wzrokowo łapki w dół nadal będą widzieć łapki w dół ?
Może zaczniecie wykluczać automatycznie oceny "nie polecam" kiedy śledzenie wyrażnie pokazuje że przesyłka dwa dni była w paczkomacie .Klient jej nie odebrał pózniej w treści komentarza jest napisane "zamówienie nie dostarczono" ocena "nie polecam" Absurd.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
No właśnie, może kochane allegro się wypowie?
Co z ocenami "nie polecam" z oznaczeniem "nieterminową dostawę" - gdy przesyłka została nadana w terminie, a po stronie dostawcy też nie było opóźnień.
Też wykluczycie taką ocenę? Może nawet automatycznie?
to może następnym krokiem bedzie zmiana liczenia ocen za dostawę w terminie jeśli produkt jest personalizowany a Klient nie przesyła materiałów do personalizcji i wóczas Sprzedający jest bity za nieterminową wysyłkę?
Allegro błędnie zaprojektowało cały ten system deklarowania wysyłki tego samego dnia. Przecież dla każdego przedmiotu czy grypy przedmiotów jest inny czas pakowania i gotowości do wysłania. Coś małego pakuję w 15 minut, coś co wymaga przeglądu, albo pobrania z odległego magazynu 2 godziny, a coś do personalizacji np. 6 godzin. Nie da się sensownie wypełniać tych tabel wysyłki tego samego dnia gdy nie wiem co zostanie zamówione.
Gdyby Allegro miało przytomnych i mądrych projektantów, to zauważyli by, że oferty mają taki parametr jak "Czas wysyłki", tylko że jest on niedokładny. Powinni dać możliwość precyzyjnego określania co do minuty jaki jest czas wysyłki (czyli zapakowania i przygotowania paczki) i w zestawieniu ze znanymi godzinami granicznymi przewoźników mogli by dokładnie ustalać i informować co wyjdzie tego samego dnia, a co nie wyjdzie. Proste i logiczne. A te tabele wysyłek zlikwidować bo to jest bezużyteczne. Ktoś nie zastanowił się projektując te tabele. Myśleli że każdą rzecz pakuje się w dokładnie identycznym czasie, a o personalizacji to całkiem zapomnieli.
Tiaa. Czysty syndrom sztokholmski. Albo bitego małżonka. No bo przecież jak sie napiszesz i wytłumaczysz to cie korpo zrozumie 😉 Albo porywacze 😉 No nie. To tak nie działa, nie zrozumieją 😉 Może co najwyżej, zatrudnią kolejna moderatorkę na 1/10 etatu żeby robiła copy paste i przekazywała "do odpowiedniego działu"
A dlaczego nie wykluczacie automatycznie przesyłek opóźnionych z winy kuriera z ocen jakości? A także nie wykluczacie automatycznie przesyłek które mają datę odbioru, a nie mają daty nadania. Przykładowo przesyłka 00659007730868684281 nadana terminowo w Warszawie. Dlaczego nie ma domniemania niewinności i Sprzedawca dostaje karę punktową i gorsze sortowanie z tego powodu że w śledzeniu nie wpisano nadania?
Albo inny przypadek - wkładam paczkę do paczkomatu przed godziną graniczną - terminowo. Kurier nie realizuje wyjęcia paczki tego samego dnia co widać w śledzeniu. Dlaczego Sprzedawca automatycznie dostaje karę, skoro oficjalne śledzenie jest niezbitym dowodem na winę kuriera?
@nikl w takich przypadkach konieczne jest zgłoszenie i wówczas wykluczymy takie zamówienia. Stopniowo automatyzujemy coraz więcej procesów, więc możliwe, że wkrótce również ten będzie działał automatycznie.
Zgłaszanie nic nie daje bo macie wadliwe procedury.
Masz całkowitą rację. Allegro to konsorcjum niereformowalne!! Ja po 12 latach mam negatywa za to że klient nie odebrał przesyłki z paczkomatu. Jest śledzenie ale dla Allegro tonie dowód. Treść negatywa" nie otrzymałem przesyłki" Najciekawsze z tego jest to że Allegro odpowiada ze swoim przewożnikiem za przesyłki do Czech !!!
Wszysto fajnie a co z negatywami z winy allegro to też chyba powinno być automatycznie wykluczane
jeszcze nie widziałem, żeby allegro popełniło błąd. Kontaktowałem się z nimi dziesiątki razy i zawsze jest to błąd mój, albo kupującego. Firma idealna