Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Oceny i polecenia, które dostajecie od kupujących, uwzględniamy w Waszych statystykach:
W niektórych przypadkach możemy nie uwzględniać tych ocen i poleceń w Waszych statystykach. Na przykład wtedy, gdy ocena ma związek wyłącznie z opóźnieniami po stronie przewoźnika. Dowiedz się więcej.
Co zmieniliśmy
Od dziś nie musicie już kontaktować się z nami i prosić o wykluczenie takiej oceny. Oceny, które wynikają z opóźnień po stronie przewoźnika, będziemy wykluczać automatycznie.
Zrobimy to, gdy:
Wykluczoną ocenę nadal będziemy wyświetlać w zakładce Otrzymane oceny i na Liście ocen. Zobaczycie przy niej jednak informację: Ocena wykluczona ze względu na opóźnienia po stronie przewoźnika.
Kiedy będziemy wykluczać te oceny
Będziemy je wykluczać najpóźniej w ciągu 3 dni od momentu zeskanowania przesyłki z zamówieniem, którego dotyczy ocena. Zrobimy to automatycznie, dlatego nie musicie już się z nami kontaktować w tej sprawie.
Cyt.
Od dziś nie musicie już kontaktować się z nami i prosić o wykluczenie takiej oceny. Oceny, które wynikają z opóźnień po stronie przewoźnika, będziemy wykluczać automatycznie.
Poniższe zdanie nie jest kierowane bezpośrednio do pracowników AG, należy je traktować humorystycznie.
Natalia, a znasz taką bajkę?
W ramach Allegro Delivery odpowiadamy za cały proces logistyczny i reklamacyjny – kompleksowo dbamy o szybkość i jakość dostaw. Realizujemy je wspólnie z naszym partnerem logistycznym – ORLEN Paczką.
Tiaaa. Po kijach pora na marchewkę....
Czyli kolejni kupujący, którzy bez czytania jak ameby patrzą i liczą wzrokowo łapki w dół nadal będą widzieć łapki w dół ?
Może zaczniecie wykluczać automatycznie oceny "nie polecam" kiedy śledzenie wyrażnie pokazuje że przesyłka dwa dni była w paczkomacie .Klient jej nie odebrał pózniej w treści komentarza jest napisane "zamówienie nie dostarczono" ocena "nie polecam" Absurd.