Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Czy mógłbym prosic ,aby dodano opcje ustawienia jaką kwote kosztów wysyłki ma zwracać sprzedajacy przy zwrotach automatycznych.
Obecnie jest zwracana kwota z zamówienia i nie da się ustawić zgodnie z przepisami najniższej kwoty dostawy z cennika do ,której jestesmy jako sprzedawcy zobowiazani.
Przydałaby się opcja zwróc koszt dostawy z zamówienia lub najnizszy koszt dostawy z cennika do zamówienia.
@brand2buy raczej nie wykonalne choćby przy wielkopaczkowości czy zwrocie więcej niż 1 produktu , gzoe koszt przesyłli może rosnąć w uzależnieniu od ilości sztuk w paczce . Wyłącz automatyczne zwroty ...
@mdrogeria całkowicie wykonalne
każdy zwrot jest do jednej paczki
przy zwrocie niecałkowitym wg przepisów nie zrwaca się koszu dostawy
Trudne technicznie zadanie, skąd Allegro ma wiedzieć jaką kwotę wraz z kosztami masz zwrócić, cześć zwrotu, jak pisałeś całe koszty odesłania, część itd.,,😐
@LEW433 no własnie bym okreslił tą kwote ,Allegro nie musi samo zgadywać ,ewentualnie brać automatem najniższa opcje z cennika do do danej aukcji
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ czy ktoś ze strony Allegro może zabrac głos?
@brand2buy Cześć. 🙂 Dopytam odpowiedniego zespołu, czy mają w planach rozwiązanie, które umożliwiłoby automatyczny zwrot najniższych kosztów dostawy z oferty. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią 🙂
@brand2buy Dziękujemy Ci za Twoją sugestię, odpowiedni zespół przeanalizuje możliwość wprowadzenia takiego rozwiązania 🙂
Przypominam sie.
Allegro w zwrotach automatycznych POSTĘPUJE WBREW PRZEPISOM i nie umożliwia zwrotu najniżego kosztu dostawy z cennika.
Narażacie nas na straty .
Prosze o pilną aktualizacje i możliwość ustawienia zwrotu kosztów zgodnie z aktualnymi przepisami!!
@brand2buy W tym momencie automatyczne zwroty działają na zasadzie zwrotu faktycznego kosztu, który poniósł kupujący. W najbliższym czasie nie będziemy zmieniać zasad działania automatu, ale temat ten jest przekazany do zespołu zajmującego się zwrotami i jeśli pojawi się przestrzeń na takie wdrożenie, będziemy analizować sytuację.
Obecnie możesz korzystać z ręcznych zwrotów z poziomu zakładki Zamówienia lub Zwroty.
Prosze przekazać zatem ,że zwroty automatyczne w tej wersji nie dają możlwiości działania zgodnie z prawem i powodują strate finansową u sprzedawcy.
@ko_alka Czy mógłbym prosić o syntetyczne przedstawienie treści jaką chciałaś przekazać pisząc:
"W najbliższym czasie nie będziemy zmieniać zasad działania automatu, ale temat ten jest przekazany do zespołu zajmującego się zwrotami i jeśli pojawi się przestrzeń na takie wdrożenie, będziemy analizować sytuację."
Nie jestem w stanie zrozumieć tego złożonego współrzędnie zdania. Jaką sytuację będziecie analizować w sytuacji gdy pojawi się przestrzeń do wdrożenia? Zwykle analizuje się sytuację przed podjęciem działań.
@annas14-firma Zespół odpowiedzialny za wspomniany wyżej automat na chwile obecną nie ma planów na takie wdrożenie. Podczas planowania zakresu prac na kolejne okresy, temat ten zostanie przeanalizowany.
@ko_alka Rozumiem. Czyli na razie należy wyłączyć automatyczne zwroty jako działające niezgodnie z przepisami prawa.
Dziękuję za wyjaśnienie.