anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze sprzedażą na Allegro i Allegro lokalnie.

kolliberek
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. 

Wystawiam na Allegro Lokalnie na  zbiórce charytatywnej. Od ponad 2 tygodni kupujący nie mogą nic ode mnie kupić z uwagi na brak możliwości zapłaty, ukazuje się komunikat "wystąpił błąd podczas przetwarzania płatności". Po 5 dniach automatycznie aukcja wystawiana jest ponowwnie.

Problem został zgłoszony ok 2 tygodnie temu i do tej pory nie mam od Allegro konkretnej odpowiedzi.

Dzisiaj chciałam sprawdzić, czy taka sama sytuacja będzie przy sprzedaży na Allegro. Niestety na Allegro wystawić nic nie mogę, bo przy próbie stworzenia aukcji przenosi mnie na Allegro Lokalnie.

Kupować mogę normalnie.

Czy ktoś spotkał się z takim problemem? 

 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Masz tam taką ikonkę "wystaw przez dotychczasowy formularz " i tam kliknij i wystawiaj na normalnym allegro . 

oznacz moderatorów

kolliberek
#8 Zapaleniec#

Nie da się. Wyskakuje okienko z potwierdzenie konta do przejścia na Allegro Lokalnie.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@kolliberek jak oferta wznawia się po 5 dniach to znaczy że klient kupił i nie zapłacił, częsta zabawa na Lokalnie 😞

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kolliberek
#8 Zapaleniec#

To nie to. Sprawdzałam.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kolliberek mamy zgłoszenia na ten temat i Twój przypadek został dodany do sprawy, czekamy na jego rozwiązanie. Gdy tylko otrzymam informacje w tej sprawie, dam znać! 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

kolliberek
#8 Zapaleniec#

Dziękuję. Mam nadzieję, że szybko się z tym uporacie, czekam na rozwiązanie problemu od 10 dni :(.

oznacz moderatorów

kolliberek
#8 Zapaleniec#

Minęło 20 dni ! A od miesiąca czekam na reakcję ze strony Allegro.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kolliberek przykro mi, że to tyle trwa! Przypominam się w zadaniu, w którym ten prolem został zgłoszony, gdy tylko otrzymam informacje w tej sprawie, dam znać.  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kolliberek otrzymałam informację, że problem został rozwiązany. Przepraszam, że to tyle trwało, teraz kupuący nie powinni mieć już problemów z opłaceniem charytatywnych ofert. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

kolliberek
#8 Zapaleniec#

Dziękuję 🙂

oznacz moderatorów