anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Awaria WzA?

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Przy próbie nadania zapisanych do wysłania przesyłek wyskakuje komunikat:

Twoje przesyłki nie zostały zamówione i nadal znajdują się w zakładce „Do wysłania”.

Wystąpiły błędy podczas składania zamówienia.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

PEKAmedical
#8 Zapaleniec#

U nas dokładnie to samo

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

Po którejś próbie u nas poszło.

W ogóle za pierwszym razem wyświetlały sie inne godziny nadań jak zwykle. Jak wcześniej mielismy dwugodzinne przedziały w zakresie 10-18, tak wyświetlało się tylko jutro lub pojutrze i przedział jeden 9-16.

W końcu udało się zamówić podjazd na dzisiaj w godzinach 16-18, czyli po staremu. Za 5 razem poszło...

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@medalik_2009 @PEKAmedical Cześć. Pojawiły się problemy z API DPD. Czy mogę Was prosić o numery tych przesyłek? Zgłoszę to. 

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@ko_alka 
U nas już poszło.

oznacz moderatorów

PEKAmedical
#8 Zapaleniec#

Jedna poszła, tak jak zwykle poprzez Api. Natomiast jeżeli chodzi o drugą, to niestety została utworzona poprzez WzA i teraz pytanie, czy jeżeli anulujemy ją, to możemy utworzyć kolejną, chodzi o to, że jest ona w smarcie? Czy będziemy płacić za kolejną przesyłkę?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@PEKAmedical W przypadku DPD liczy się tylko etykieta faktycznie przekazana przewoźnikowi więc nie będzie z tym problemu. 

oznacz moderatorów

PEKAmedical
#8 Zapaleniec#

rozumiemy, jednak na czacie otrzymaliśmy informację, że jednak będziemy normalnie płacić za tą etykietę, poniżej cyt:
"Rozumiem, lecz można usunąć etykietę która jest Smart! i wygenerować nową- zawsze pierwsza liczba etykiet wygenerowanych do zamówienia będzie Smart!, a ta liczba jest zależna od liczby obliczonych przesyłek przez Cennik dostawy. Jeśli Cennik dostawy obliczył 2 przesyłki Smart!, a Państwo muszą nadać 3- za dwie pierwsze rozliczą się Państwo według rozliczeń Smart!, a za 3cią opłacą Państwo koszt dostawy."
To już sami nie wiemy???

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@PEKAmedical Jeśli tak się stanie, napisz do nas przez ten formularz i zwrócimy Ci tę opłatę. 

oznacz moderatorów

PEKAmedical
#8 Zapaleniec#

Ok, dzięki 🙂

oznacz moderatorów

PEKAmedical
#8 Zapaleniec#

Wygląda na to, że będziemy musieli, na własnej skórze przekonać się, czy opłata zostanie pobrana. Bo na czacie zdanie jednak zostało zmienione 🙂

"Nie zostanie pobrana opłata. Nowa etykieta również będzie Smart!. "

oznacz moderatorów