Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Naprawicie to w końcu, nie da się zmienić produktu w produktyzacji jeśli nie jest się zalogawanym na koncie, do którego produkt jest przepisany. Trzeba się przelogowywać. Przy wznawianiu produktu nie ma takiego ograniczenia, więc domniemam, ze to jest błąd tym bardziej, ze gdyby taki był zamiar to powinno nie dawać takiej opcji, bo człowiek się napracuje a tu na koncu dopiero "nie masz uprawnien".
@the-foe daj proszę znać, czy korzystasz z uprawnionych kont i to na uprawnionym koncie jest problem ze zmianą? Jeśli dobrze rozumiem Twoje zgłoszenie to nie widzę tu błędu - jeśli to nie Ty wystawiłeś tą ofertę i nie masz uprwnień do zarządzania to nie możesz jej edytować ani edytować powiązań z katalogiem.
Przecież jasno napisałem "Przy wznawianiu produktu nie ma takiego ograniczenia". Jasne jest, ze wszsystkie konta są poprawnie powiązane wzajemnie i wszystko działa prócz sytuacji, kiedy produkt jest przypisany do katalogu i jeśli chcę zmienić to przypisanie to muszę być zalogowany na tym koncie na którym jest wystawiony ten produkt. W każdej innej sytuacji działa to poprawnie. Np. jesli jestem zalogowany na koncie A i chce powiązać pierwszy raz produkt z konta B to będzie to działać.
Myslałem, ze domyślicie się, ze to zgłoszenie nie dotyczy konta przypisanego do tego forum, proszę uwierzyć jest błąd i proszę to zgłosić.
@the-foe Oczywiście przekażemy Twoje zgłoszenie do właściwych osób, ale abyśmy mogły to zrobić, musisz wskazać nam jakiego konta dotyczy ten błąd.
Konto nie ma znaczenia, błąd będzie występował u każdego kto ma spiętę kilka kont.
@the-foe A możesz zdradzić mi skąd o tym wiesz?
Bo pracuje na 3 spiętych kontach (może Pani sobie sprawdzić po nr aukcji ze screena o jakie konta chodzi) i tak jest, a domniemam, ze specjalnie dla nas nie zrobiliście zupełnie innej zasady niż dla reszty świata.
@the-foe Rozumiem, że próbujesz dokonać zmian w produkcie na innym koncie, niż to, z którego została wystawiona oferta 9128837830. Do weryfikacji tego zgłoszenia potrzebujemy loginu konta, z którego próbujesz dokonać zmiany w produkcie. Jeśli nie chcesz podać loginu publicznie, to prześlij nam go proszę mejlowo na spolecznosc@allegro.pl (w treści wiadomości dodaj nam proszę link do tego wątku).