Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałem zapytać szanowne grono czy jest szansa na uniknięcie konsekwencji przychylając się do prośby klienta aby mu wysłać już opłacony przedmiot w terminie przez niego ustalonym . Dostałem informacje (wiadomość od kupującego) przy opłacaniu przez niego aukcji przez allegro że życzy sobie aby ją nadać 18-tego sierpnia tak by 19-tego ją otrzymał . Idąc mu na rękę jestem narażony na punkty karne a wysyłając ją jutro zgodnie ze swoim ustalonym terminem pewnie jej nie odbierze i może źle ocenić naszą obsługę . @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Przy takiej pięknej prośbę z pewnością pójdą Ci na rękę.😁
Nie chwal dnia przed zachodem słońca ,ale mam cichą nadzieję i wiarę w lepsze jutro.
Ostatnio napisałam kupującemu jaka jest sytuacja i zorganizował sobie kogoś do odbioru przesyłki, zmieniłam tylko numer telefonu na etykiecie. Może spróbuj pogadać z klientem 😊
@Kaliope_Brzeg Też mi się tak do tej pory udawało wytłumaczyć i być zrozumianym ,sprawdzę jutro .Szkoda tylko że nikt z moderatorów nie przedstawił swojego zdania .
@Kaliope_Brzeg Mnie też się udało ,człowiek człowieka szybciej zrozumie.
Żebyś wiedział. Zdecydowana większość klientów to naprawdę fajni ludzie i przeważnie da się dogadać.
Nie ma. Odejmą ci % za terminowe nadanie, natomiast możesz przygotować przesyłkę i przetrzymać, to wtedy nr listu przewozowego nie odejmą, bo jest w terminie. Mam dość często takie sytuacje - kupiłem, zapłaciłem, proszę wysłać za 10-dni bo jestem na urlopie.
Dokładnie. Możesz wygenerować list przewozowy. Wtedy w statystykach masz "normalny" stan odnośnie wygenerowanych etykiet. Spada Ci natomiast ocena odnośnie daty wysyłki. Allegro tego nie uwzględnia. A są sytuacje, że kupujący kupuje towar, a prosi o wysyłkę w późniejszym terminie (np. wyjeżdża na wczasy lub zakupu dokonuje w czwartek, w sobotę rano wyjeżdża na "weekend", paczkę z paczkomatu będzie mógł odebrać dopiero w poniedziałek po południu. )
Teraz bardzo proszę o interwencję InPost - nie wiem, czy to zadziała. Paczki dostarczane do paczkomatu w sobotę - termin odbioru powinien być wydłużony do wtorku. Liczcie terminy odbioru w dniach roboczych, a nie kalendarzowych - tylko Wy zostaliście "w tyle" z tymi terminami. Nawet Allegro liczy terminy w dniach roboczych. Inni przewoźnicy również.
@ELMIX-SHOP Bardziej mi zależy na tym aby "wysyłka w terminie " nie spadła a generowanie numerów nadania mam póki co na 100% . Z tej formy dostawy którą wybrał klient korzystam bardzo rzadko i osobiście nie mam z nim umowy (kurier GLS) tylko zanoszę do ich punktu odbioru .
@mwmonety przykro mi, ale nie mam dobrych wieści w tej sprawie. W takiej sytuacji zamówienie nie będzie mogło zostać wykluczone z jakości sprzedaży. Jesteśmy zobowiązani informacjami z oferty oraz wyborem dokonanym przez kupującego na formularzu płatności i dostawy 😞
@la_nika Wiesz sama że to jest bez sensu . To ja sprzedawca deklaruję szybką dostawę dla dobra klienta ale ten klient dla swojego dobra chce inaczej . To on zaznacza w wiadomości od kupującego (allegro umożliwia taką możliwość) że będzie mógł odebrać w inny terminie . Idąc mu na rękę wy obcinacie mi skrzydła i kładziecie na łopatki . Cały czas słyszymy że wszystko dla dobra klientów a to przeczy waszej idei . Czy wasz system nie widzi że klient prosi o zmianę terminu ?
@mwmonety przykro mi, ale system tego nie widzi i takie mamy zasady. Chciałabym pomóc w tej sytuacji, ale nie mam takiej możliwości.
@la_nika Mnie też przykro że regulamin jest ważniejszy od dobra klienta . Na szczęście zwykli ludzie są bardziej wyrozumiali i udało mi się szczęśliwie rozwiązać ten problem z klientem . Nie mam żalu do Ciebie czy też reszty ekipy ,bo wiem że same takich reguł nie ustaliliście.
Niestety to nie sklep,gdzie liczy się kultura, uprzejmość,klient nasz Pan -tu działa robot-system i możesz się starać dla klienta i tak dla Allegro będziesz gorszym sprzedawcą bo system zawiódł.
Też mam sporo klientów ,którzy zbierają wiele przedmiotów, wpłacają by nie minął termin wpłaty i proszą by poczekać z wysyłką. Na pytanie często dzwonię bo to jednak kulturalniej porozmawiać z kupującym, wyjaśnić,ale SYSTEM -brak wysyłki,brak odpowiedzi,jesteś na urlopie, pisze jak byk Urlop klienci wpłacają,z zagranicy nie wyślesz paczki i co System brak wysyłki,machnęłam ręką ,bo tak naprawdę wiem ,że dla klientów moich stałych coś znaczę,a dla tego robota,SYSTEMU musisz być 24 godziny do dyspozycji