anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd importu plików XML/CSV z zakładki zamówienia

Paak_Evolution
#8 Zapaleniec#

Poprzez zakładkę import danych w "Zamówienia" nie importują się pliki do enadawcy. A to plik nieznanego typu, a to inny komunikat. Nakazujecie korzystać z tego i wyłączacie zakładkę transakcje 2 listopada, a oddajecie niezdatne do użytku narzędzie. Brawo.

oznacz moderatorów
36 ODPOWIEDZI 36

a_diego
#8 Zapaleniec#

U mnie to samo, nie działa eksport w Ruchu, E-nadawcy, Webtrucker Inpost. Występuje błąd, nie rozpoznaje pliku, który generuje Allegro. 

Naprawcie to w końcu

Nie możecie zostawić ten sam format danych XML w zakładce "Zamówienia" jak w MS ???

oznacz moderatorów

_banmad_
#8 Zapaleniec#

Ktoś sobie z tym poradził ?? Mam problem z eksportem plików do akcji FEDEX. Niestety z poziomu zakładki ZAMÓWIENIA system FEDEX nie widzi importowanych przesyłek. Z MS bez problemu przechodzi plik XML. Ale po 2 listopada zrobi się nerwowo. 

oznacz moderatorów

karolllcia_2010
#8 Zapaleniec#

Tak, potwierdzam, od 2 listopada strona DPD (jak i inni przewoźnicy) kompletnie nie widzi importu plików CSV. Wcześniej wszystko funkcjonowało bez problemów,, Czy jest może jakieś rozwiązanie? czy musimy po prostu czekać aż allegro naprawi błąd?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@karolllcia_2010 Skonsultowałam sprawę z osobami zajmującymi się u nas tym obszarem i otrzymałam odpowiedź, że w tej kwestii należałoby się skontaktować bezpośrednio z danym przewoźnikiem, czyli DPD. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

karolllcia_2010
#8 Zapaleniec#

Niestety przewoźnik odsyła problem do allegro, co nie jest dziwne gdyż problem pojawił się w momencie wprowadzenia zmian na allegro 2.11, a dziś nie zostały wygenerowane przeze mnie żadne paczki/etykiety. Próbowałam czyścić ciasteczka cookies, były próby na różnych przeglądarkach, niestety nic się nie zmieniło. Mam nadzieję, że od jutra system będzie funkcjonował, gdyż jest to poważny problem dla sprzedających,,

oznacz moderatorów

K0L352K0
#8 Zapaleniec#

Mi się udało zimportować przesyłki API Allegro, ale po latach oczekiwania... Mnie również Poczta Polska odsyła do Allegro. Jest to problem i proszę Was @nat_not żeby wasz dział się temu przyjrzał bliżej i faktycznie spróbował rozwiązać ten problem. Zgodnie z tym co użytkownik @karolllcia_2010  piszę. Problem powstał po wprowadzeniu nowej wersji menadżera sprzedaży. Na starej wersji programu import pliku XML przechodzi bez problemu. 

oznacz moderatorów

_banmad_
#8 Zapaleniec#

Wczoraj w Fedexie powiedzieli mi że owszem mają plik jaki jest eksportowany w formacie XML czy CSV, ale musieli by zmieniać u siebie kolejność wierszy (co spowoduje problemy innych firm spoza allegro) lub allegro musiałoby dać możliwość edycji eksportowanych plików. Po API też nie idzie mimo wpisania numeru klienta i klucza. Generalnie pat! 

oznacz moderatorów

New-_Style
#8 Zapaleniec#

Przepycham się z Allegro odnosnie tego tematu od 2 miesięcy, rozpoczeliśmy prace bez Menadzera Sprzedaży bo widzieliśmy, że będą kłopoty. Przez 2 miesiące nikt nie był w stanie, a raczej zupełnie nie dążył do pomocy. Interesował nas export XML lub export nową zakładką "Eksport do e-nadawcy" z poziomu Zamówień. Odesłano nas do Poczty Polskiej.  Skontaktowałam się działem technicznym Poczty Polskiej i otrzymałam oficjalną informację ze plik XML nie jest zgodny z ich wymogami, a o opcji "Eksport do e-nadwacy" nic nie wiedzą. Piszę z Allegro codziennie w tej sprawie. Co wiadomość odpisuje mi ktoś inny nie mający pojęcia o co chodzi. Odpowiedzi niemerytoryczne zupełnie nie na temat. Po dziejszej odpowiedzi kieruję sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta. Proszę wszystkich którzy mają taki problem aby też to zgłosili to tej instytucji. Mam nadzieję że zainterweniują. Poziom obsługi Allegro jest drastycznie zły, Allegro wprowadza rozwiązania które nie działają, uniemożliwiając prac ei nie udziela żadnego wsparcia co jest absolutnie karygodne!!

oznacz moderatorów

-LIFEFORMS-
#2 Obserwator#

I zapewne o to chodzi. Nie masz czasu aby zająć się sprzedażą na innych kanałach, bo musisz nieustannie walczyć ze zmianami wprowadzanymi przez allegro. Taka polityka korporacyjna, co poradzisz. Grunt że sprzedajesz u nich a nie gdzie indziej.

oznacz moderatorów

karolllcia_2010
#8 Zapaleniec#

Ja również walczę z allegro o wyjaśnienie/rozwiązanie problemu nie działających plików CSV oraz XML, niestety w moim przypadku na wiadomości nikt nawet nie odpisał;/

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@karolllcia_2010 Prześlij mi proszę numer tego zgłoszenia. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

K0L352K0
#8 Zapaleniec#

Witam, 

 

Czy komuś udało się rozwiązać problem z plikiem XML i jego importem ? 

 

 

oznacz moderatorów

2500
#7 Wielbiciel#

Tak ja sobie poradziłem w ten spsoób że gość napisał mi program do exportu danych z allegro po RestApi i tworzy mi xml takiego jaki jest mi akurat potrzebny.

oznacz moderatorów

Konnwei
#8 Zapaleniec#

Czy mógłbyś dać namiar do tego "gościa " Który napisał Ci ten program, będę wdzięczny 

oznacz moderatorów

New-_Style
#8 Zapaleniec#

Podłączam się pod pytanie, czy można prosić o jakiś namiar?? Jakie to słabe, że firma o miliardowym kapitale, nie może stworzyć tak prostego narzędzia.

Tak przy okazji po 2 miesiącach otrzymałam oficjalną żenującą odpowiedź od Allegro:

Eksport danych w zakładce "Zamówienia" nie jest zintegrowany z e-nadawcą. Proponuję skorzystanie z naszego narzędzia Wysyłam z Allegro lub skorzystać z integracji za pomocą API:

 

 

oznacz moderatorów

trapraf
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry czy to jest adres email do osoby która jest to w stanie wykonać.

oznacz moderatorów

2500
#7 Wielbiciel#

Tak to ten

oznacz moderatorów