
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy Wam też od wczoraj błąd przetwarzania uniemożliwa nadawanie przesyłek DPD?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U nas to samo od wczoraj. Problem zgłoszony ale niestety bez rezultatu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@EMOS_POLSKA czy możesz podać numer zamówienia oraz przesłać zrzut ekranu z komunikatem jaki pojawia się, gdy próbujesz nadać przesyłkę?
@JUNIQ_Drogeria widzę, że Twoje zgłoszenie zostało przekazane do zespołu technicznego, gdy otrzymamy odpowiedź, wrócimy z informacją w sprawie nr 24201899.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@EMOS_POLSKA będę potrzebować też numer zamówienia przy którym występuje ten błąd 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przy każdym zamówieniu DPD, moj screen dotyczył akurat tego moze posłyzyc jako przykład:
orderId=90fd7070-f093-11ec-ad0f-ebaad097b39c

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę o szybkie działanie, aby zapewnić wysyłkę w 24h musimy korzystać z alternatywnych rozwiązań, generuje to dodatkowe koszty - klienta nie interesuje błąd systemu.
pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
od wczoraj są problemy z nadaniem paczek DPD smart
wyskakuje komunikat:
Błąd przetwarzania
Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem
dotyczy
e9afd531-f15d-11ec-a2a7-272d4336928f
w innych zamówieniach jest ten sam problem,
kiedy to naprawicie?
Jak mam zachować 24h gwarancję wysyłki przy problemie który tak długo trwa?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam to samo nie mogę wygenerować etykiety pojawia się komunikat
Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem
od wczoraj czekam na odpowiedź od Allegro, ale niestety cisza. To jest po prostu żałosne, jak nas traktują.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety tak jest z monopolistami , jesteśmy na nich skazani i doskonale o tym wiedzą więc robią z nami co chcą.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@EMOS_POLSKA @JUNIQ_Drogeria @alleloombard987 @arturos2103 w Waszych zamówieniach problem stanowi ulica nadania lub adresu przekazania. Maksymalna ilość znaków to 36, dlatego wejdźcie proszę tutaj w Ustawienia Wysyłam z Allegro i w części "książka adresowa - Wysyłam z Allegro" skróćcie proszę ulicę, która jest tam wpisana.
Dajcie proszę znać czy to rozwiązało problem?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W przypadku EMOS_POLSKA to nie jest na pewno kwestia długości nazwy ulicy bo tak jak już pisałem wcześniej problem występuję przy wszystkich zleceniach DPD!!!! a w przypadku tego przykłądowego nazwaulicy ma 10znaków spacja dwucyfrowy numer....

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@EMOS_POLSKA to dlatego, że Twoja nazwa ulicy jest za długa, nie kupującego, dlatego błąd pojawia się przy wszystkich zleceniach. Stąd prośba o zmianę w książce adresowej.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
która część naszego adresu jest zbyt długa?? poza tym do wczoraj wszystko było dobrze, nikt nic nie zmieniał...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pomogło, dziękuję

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przy jakiejkolwiek zmianie nazwy ulicy wyskakuje błąd "maksymalnie 36" lub "maksymalnie 50 znaków"
najkrótsza forma ma tylko 14 znaków, łącznie ze spacjami.
Chyba błąd tkwi w tym, że nie przyjmuje żadnych danych w tamtej rubryce.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@alleloombard987 czy możesz podesłać zrzut z książki adresowej z tym komunikatem?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie można dokonać żadnych zmian w nazwie ulicy, skrócenie powoduje , komunikat

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Skąd nagle pojawił się problem z długością nazwy ulicy ,skoro do tej pory wszystko było ok?
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »