Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od wczoraj obserwuję błąd w trakcie nadawania paczek. Komunikat "Podana kwota musi być wielokrotnością 0.01 dla waluty PLN" wyskakuje w okienku do pobrania i kwocie ubezpieczenia. Uniemożliwia wygenerowanie etykiety. Jedynym rozwiązaniem, jakie system "puszcza", to pomniejszenie kwoty o 1 grosz lub podniesienie. Niestety nie można ciągle opuszczać tego grosza, przykładowo spółkom zoo, które odbierają takie paczki muszą zgadzać się kwoty co do grosza. Czy komuś również pojawia się ten błąd? Póki, co sytuacja powtórzyła się w trakcie nadawania PP, InPostu i DPD.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
nam też wyskakuje ten głupi tekst ale etykiety wychodzą normalnie
@Technus Proszę, podaj numery zamówienia oraz zrzuty ekranu obrazujące błąd. Zrzut powinien obejmować cały ekran wraz z paskiem adresowym, datą i godziną.
Zamówienie aa55ab50-70d9-11ef-af5c-e7679d1933d4
Pozostałych dwóch z wczoraj nie mogę odnaleźć🤔
@Technus Dziękuję bardzo. Przekazałam zgłoszenie do Działu Technicznego.
@w_kiwi u nas też to występuje. Jak na razie spotkaliśmy się przy nadawaniu DPD i Pocztex
Dzień dobry,
Podpinam się pod temat. Przy paczkomacie to samo. Zamówienie ccc866e0-7215-11ef-aae5-71d733ff2dd8
Z góry dziękuję za pomoc.
ten sam problem: zamówienie 485c5910-7270-11ef-8c45-65602b6caec5
@PremiumSelection @Technus @ismartcare_pl @AutoEra_pl
Sprawdźcie proszę czy problem się powtórzy, jeśli podacie kwotę z kropką, a nie z przecinkiem. Dajcie znać, jeśli to rozwiązanie nie pomoże.
Nie pomogło.
@Sklep_Sluzewiec i system nie pozwala przejść dalej?
Nie, musiałem zmienić kwotę o 2 grosze w dół. Wtedy zaakceptowało.
@Sklep_Sluzewiec Podaj proszę numer zamówienia.
14516450-740d-11ef-88f4-adc499868bb9
@Sklep_Sluzewiec @AutoEra_pl @Client:44052296 Potrzebuję zrzutu całego ekranu podczas próby wpisania kwoty z kropką zamiast przecinka. Wtedy będę mogła przekazać zgłoszenie do działu technicznego.
@AutoEra_pl Na zrzucie widać przecinek, a nie kropkę.
@nat_not ale jest komunikat sugerujący błąd. Przy następnym zamówieniu generowanym również dla PP już tego komunikatu nie było. Co wy ten komunikat na chybił trafił wyświetlacie?