anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd w przy nadawaniu paczek - "kwota musi być wielokrotnością 0.01 dla waluty PLN"

Technus
#8 Zapaleniec#

Od wczoraj obserwuję błąd w trakcie nadawania paczek. Komunikat "Podana kwota musi być wielokrotnością 0.01 dla waluty PLN" wyskakuje w okienku do pobrania i kwocie ubezpieczenia. Uniemożliwia wygenerowanie etykiety. Jedynym rozwiązaniem, jakie system "puszcza", to pomniejszenie kwoty o 1 grosz lub podniesienie. Niestety nie można ciągle opuszczać tego grosza, przykładowo spółkom zoo, które odbierają takie paczki muszą zgadzać się kwoty co do grosza. Czy komuś również pojawia się ten błąd? Póki, co sytuacja powtórzyła się w trakcie nadawania PP, InPostu i DPD.

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

RED
#21 Demiurg#

nam też wyskakuje ten głupi tekst ale etykiety wychodzą normalnie

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Technus Proszę, podaj numery zamówienia oraz zrzuty ekranu obrazujące błąd. Zrzut powinien obejmować cały ekran wraz z paskiem adresowym, datą i godziną. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Technus
#8 Zapaleniec#

Projekt bez nazwy (71).pngZamówienie aa55ab50-70d9-11ef-af5c-e7679d1933d4

 

Pozostałych dwóch z wczoraj nie mogę odnaleźć🤔

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Technus Dziękuję bardzo. Przekazałam zgłoszenie do Działu Technicznego. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AutoEra_pl
#10 Popularyzator#

@w_kiwi u nas też to występuje. Jak na razie spotkaliśmy się przy nadawaniu DPD i Pocztex

oznacz moderatorów

PremiumSelection
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry,

 

Podpinam się pod temat. Przy paczkomacie to samo. Zamówienie ccc866e0-7215-11ef-aae5-71d733ff2dd8

PremiumSelection_0-1726305055309.png

Z góry dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów

ismartcare_pl
#1 Nowicjusz#

ten sam problem: zamówienie 485c5910-7270-11ef-8c45-65602b6caec5

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@PremiumSelection @Technus @ismartcare_pl @AutoEra_pl 

Sprawdźcie proszę czy problem się powtórzy, jeśli podacie kwotę z kropką, a nie z przecinkiem. Dajcie znać, jeśli to rozwiązanie nie pomoże.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Sklep_Sluzewiec
#7 Wielbiciel#

Nie pomogło.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Sklep_Sluzewiec i system nie pozwala przejść dalej?

oznacz moderatorów

Sklep_Sluzewiec
#7 Wielbiciel#

Nie, musiałem zmienić kwotę o 2 grosze w dół. Wtedy zaakceptowało.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Sklep_Sluzewiec Podaj proszę numer zamówienia.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Sklep_Sluzewiec
#7 Wielbiciel#

14516450-740d-11ef-88f4-adc499868bb9

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Sklep_Sluzewiec @AutoEra_pl @Client:44052296 Potrzebuję zrzutu całego ekranu podczas próby wpisania kwoty z kropką zamiast przecinka. Wtedy będę mogła przekazać zgłoszenie do działu technicznego. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AutoEra_pl
#10 Popularyzator#

@w_kiwi 

Zrzut ekranu 2024-09-17 113954.jpg

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@AutoEra_pl Na zrzucie widać przecinek, a nie kropkę.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AutoEra_pl
#10 Popularyzator#

@nat_not ale jest komunikat sugerujący błąd. Przy następnym zamówieniu generowanym również dla PP już tego komunikatu nie było. Co wy ten komunikat na chybił trafił wyświetlacie?

oznacz moderatorów