Błąd w przy nadawaniu paczek - "kwota musi być wielokrotnością 0.01 dla waluty PLN"

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od wczoraj obserwuję błąd w trakcie nadawania paczek. Komunikat "Podana kwota musi być wielokrotnością 0.01 dla waluty PLN" wyskakuje w okienku do pobrania i kwocie ubezpieczenia. Uniemożliwia wygenerowanie etykiety. Jedynym rozwiązaniem, jakie system "puszcza", to pomniejszenie kwoty o 1 grosz lub podniesienie. Niestety nie można ciągle opuszczać tego grosza, przykładowo spółkom zoo, które odbierają takie paczki muszą zgadzać się kwoty co do grosza. Czy komuś również pojawia się ten błąd? Póki, co sytuacja powtórzyła się w trakcie nadawania PP, InPostu i DPD.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nam też wyskakuje ten głupi tekst ale etykiety wychodzą normalnie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Technus Proszę, podaj numery zamówienia oraz zrzuty ekranu obrazujące błąd. Zrzut powinien obejmować cały ekran wraz z paskiem adresowym, datą i godziną.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zamówienie aa55ab50-70d9-11ef-af5c-e7679d1933d4
Pozostałych dwóch z wczoraj nie mogę odnaleźć🤔

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Technus Dziękuję bardzo. Przekazałam zgłoszenie do Działu Technicznego.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi u nas też to występuje. Jak na razie spotkaliśmy się przy nadawaniu DPD i Pocztex

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
Podpinam się pod temat. Przy paczkomacie to samo. Zamówienie ccc866e0-7215-11ef-aae5-71d733ff2dd8
Z góry dziękuję za pomoc.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ten sam problem: zamówienie 485c5910-7270-11ef-8c45-65602b6caec5

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@PremiumSelection @Technus @ismartcare_pl @AutoEra_pl
Sprawdźcie proszę czy problem się powtórzy, jeśli podacie kwotę z kropką, a nie z przecinkiem. Dajcie znać, jeśli to rozwiązanie nie pomoże.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie pomogło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Sklep_Sluzewiec i system nie pozwala przejść dalej?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie, musiałem zmienić kwotę o 2 grosze w dół. Wtedy zaakceptowało.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Sklep_Sluzewiec Podaj proszę numer zamówienia.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14516450-740d-11ef-88f4-adc499868bb9

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Sklep_Sluzewiec @AutoEra_pl @Client:44052296 Potrzebuję zrzutu całego ekranu podczas próby wpisania kwoty z kropką zamiast przecinka. Wtedy będę mogła przekazać zgłoszenie do działu technicznego.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@AutoEra_pl Na zrzucie widać przecinek, a nie kropkę.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nat_not ale jest komunikat sugerujący błąd. Przy następnym zamówieniu generowanym również dla PP już tego komunikatu nie było. Co wy ten komunikat na chybił trafił wyświetlacie?