Autoryzacja nie powiodła się. 
 Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
 
					
				
		
Dzień dobry,
Mam gotowy plik CSV do wystawienia aukcji. Wybrałem sobie 1 pozycję i na początku na czerwono zaznaczało mi co muszę poprawić. Były to zakładki : Marka, Zwroty, Reklamacje. Wszystko poprawiłem a dalej nie mogę wystawić aukcji. Po pobraniu raportu w zakładce Rezultat jest puste pole. Proszę o pomoc. Dziękuję
 gdvorek
		
			gdvorek
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		Chętnie to zweryfikuję - proszę na adres mailowy spolecznosc@allegro.com wyślij plik CSV oraz zrzuty ekranu, które pokazują problem.
 
					
				
		
Dzień dobry. Wysłałem maila tydzień temu i nie mam do tej pory odpowiedzi
 matt_rose
		
			matt_rose
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		Cześć @LampkiLed_pl, tak, 08.10.2025 otrzymaliśmy e-mail z Twoimi plikami i został przekazany do odpowiedniego działu w celu weryfikacji. Poprosiłem o pilną odpowiedź w Twojej sprawie.
 
					
				
		
Pamiętaj pracownicy allegro pracują w domu, więc pierwsze żona lub mąż dzieci pranie prasowanie zakupy dzieci do przedszkola, poźniej gotowanie sprzątanie pranie a w miedzy czasie Twoja sprawa
 matt_rose
		
			matt_rose
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@malachata Niestety żadna z tych rzeczy mnie nie dotyczy 😉
@LampkiLed_pl Czekam na zweryfikowanie Twojej sprawy, gdy tylko otrzymam stosowną odpowiedź, wrócę do Ciebie jak najszybciej.
 la_nika
		
			la_nika
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@LampkiLed_pl w imieniu Mateusza, wracam z informacjami.
W pliku CSV, mamy raport (nowy), ale dla dawno zakończonych ofert (z 2023).
W przypadku ofert, które były już wystawione, ale są zakończone, w kolumnie "Akcja" znajduje się wartość "Pomiń" lub "Edytuj" (jeśli był to raport z edycji).
Aby wystawić ofertę na nowo (jako nową ofertę), należy (na kopii raportu) ustawić wartość "Wystaw" w kolumnie Akcja oraz usunąć poprzednie dane z kolumn ID oferty, Link do oferty, Status
Użycie akcji "Wystaw" spowoduje, że system stworzy nową ofertę z nowym identyfikatorem (offerId inny niż na raporcie wejściowym)
Weryfikacja danych ofertowych.
Upewnij się, że dane ofertowe zawarte w pliku są aktualne. Dotyczy to zwłaszcza:
◦ Termin wprowadzenia produktu na rynek UE
◦ Producent 
◦ Osoba odpowiedzialna za zgodność produktu 
◦ Informacje o bezpieczeństwie
◦ Cenników dostawy: nazwa cennika musi być zgodna z aktywnymi cennikami na koncie sprzedającego. Jeśli na koncie jest więcej niż jeden cennik, system użyje cennika o nazwie
"default", w przeciwnym razie zwróci błąd
◦ Warunków zwrotów i reklamacji : Nazwy polityk muszą być zgodne z tymi ustawionymi na koncie. Podobnie jak w przypadku cenników, jeśli istnieje wiele opcji, zostanie użyty wariant o nazwie "default", w przeciwnym razie pojawi się błąd
◦ Lokalizacji (Wysyłka z): Adres wysyłki, w tym Kraj, Województwo (dla PL) i Kod pocztowy. 
 
					
				
		
Dalej nie działa. Po usunięciu danych z ID oferty mamy " - Nie znaleźliśmy produktu o takim id: 4cdfe896-7338-4912-9c4f-fe31d176b7cf"
 la_nika
		
			la_nika
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@LampkiLed_pl muszę zobaczyć całą tę rubrykę z błędem. 
Może być tak, że oferta w 2023 była połączona z produktem, którego teraz już nie mamy. 
 
					
				
		
Gdzie mam wysłać plik, żeby nie czekać prawie 2 tygodnie na odpowiedź ? Co w sytuacji, jeśli oferta w 2023 była połączona z produktem, którego teraz już nie macie ?
 Sa_nova
		
			Sa_nova
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@LampkiLed_pl prześlij proszę plik, na ten sam adres e-mail co poprzednio -> spolecznosc@allegro.com. Daj znać tutaj w wątku, gdy prześlesz plik oraz w treści wiadomości podaj link do tego wątku.
 
					
				
		
Właśnie wysłałem maila
 gdvorek
		
			gdvorek
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		Widzę, że skontaktowałeś się z nami już przez formularz kontaktowy. Dlatego sprawa będzie kontynuowana drogą mailową żebyśmy jej nie dublowali.
Nadałem priorytet Twojej sprawie. Proszę o cierpliwość.
 la_nika
		
			la_nika
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@LampkiLed_pl produkt rzeczywiście został usunięty, w tej sytuacji powinieneś załadować plik ponownie, wybierając opcję, która zezwala na tworzenie nowych produktów (bez podawania w kolumnie  ID Produktu). Są na to dwa sposoby, polecany przez nas to:
skorzystanie z wyszukiwarki produktów, żeby sprawdzić do jakiego produktu Twoja oferta może zostać dopasowana, aby to zrobić, użyj tej wyszukiwarki: 
https://salescenter.allegro.com/offer/product/browse jeśli znaleziony produkt ma EAN ułatwi to dodanie oferty lub stworzenie produktu np. lampki z raportu są w katalogu, więc jeśli znasz nazwę, wystarczy, że podasz EAN w części "ID produktu". 
Wtedy nie będziesz musiał korzystać z opcji "Wystaw wszystkie oferty z pliku" a wystarczy opcja "Wystaw tylko te oferty, do których znajdziemy pasujący produkt w Katalogu Allegro (rekomendowane)".
 
					
				
		
Proszę o dokładną instrukcję, w której jest opisane jak mogę wystawić np. 40 pozycji z pliku. Powyższa instrukcja jest dla mnie niezrozumiała.
 w_kiwi
		
			w_kiwi
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@kazekoczko Zachęcam Cię do zapoznania się z instrukcją, która jest zamieszczona w tym artykule.
 
					
				
		
No przecież właśnie o to chodzi, że to nie działa.
 
					
				
		
Po rozmowie telefonicznej z obsługą udało mi się ustalić, że jeśli produkt jest w katalogu, to w miejsce ID produktu trzeba wpisać EAN. Zrobiłem to i teraz w pliku mam błąd " - Podany adres obrazka jest nieprawidłowy."