Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego TA w podliczeniach sprzedażowych uznaje w raportach sprzedaże anulowane i/lub sprzedaże nie opłacone?
Jest to uciążliwe przy generowaniu raportów, statystyk, generowaniu trendingu itd.
Nie wspominając o tym że często przez przypadek naliczę klientom zbyt wysoką opłatę % od sprzedaży a przy kilku tysiącach zamówień miesięcznie ciężko wyłapać wszystkie błędy.
@_HolaOla_ @la_nika przekażecie do odpowiedniego działu?
@TOPe-commerce zgłosiłam sprawę, gdy tylko otrzymam odpowiedź, wróce tutaj z informacją. Przeczytałam też wiadomość od Ciebie, jesteśmy w trakcie wewnętrznych ustaleń, dlatego daj nam proszę trochę czasu, odpiszę gdy będę mogła napisać coś więcej.
@la_nika dziękuję Ci za obydwie informacje i czekam na szczegóły z niecierpliwością
@TOPe-commerce otrzymałam odpowiedź, że Trade Analytics nie weryfikuje czy doszło do anulowania, zwrotu i wyświetla wszystkie transakcje. Rozumiem, że to może być uciążliwe, zostało to zgłoszone, więc zespół zajmujący się tym narzędziem jest świadomy wynikających z tego problemów.