Błędne podawanie czasu dostaw w ofertach
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W ofertach ustawione mamy 3 dni na realizację zamówień ( sprzedajemy kalendarze), a na stronach ofert Allegro pokazuje dostawę, jak przy wysyłce natychmiast. Mocno wprowadza to klientów w błąd i powoduje stosy zbędnych maili z pretensjami i tłumaczeniem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Allegro życzy sobie raczej sprzedawców, którzy realizują zamówienia natychmiast, nie może tego wprost nakazać, więc pozwala ich dyscyplinować właśnie za pomocą klientów.
Tak to ma wyglądać, moim zadaniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tyle,że my handlujemy kalendarzami. Klienci przypominają sobie 1 stycznia,że nagle natychmiast potrzebny im kalendarz ...nie ma fizycznej możliwości obsługi ogromnej ilości zamówień z dnia na dzień,mimo zwiększonej obsady wysyłkowej. Allegro zaś podając nieprawdziwe daty realizacji,dodaje nam mnóstwa roboty z odpowiadaniem na nieuzasadnione pretensje klientów...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@DYSTRYBUCJA24h Cześć. Trudno mi się szczegółowo odnieść do tej sytuacji, ponieważ na koncie z którego piszesz nie ma żadnych aktywnych ofert.
Przewidywany czas dostawy jest obliczany na podstawie wielu czynników: rzeczywistych informacji o tym, jak wysyłasz paczki, deklarowanym czasie wysyłki, kategorii czy sezonowości przedmiotu. Więcej przeczytasz w naszym artykule.
Jeśli w Twojej ofercie widnieje czas wysyłki "natychmiast", to prawdopodobnie oferujesz przesyłki elektroniczne lub możliwość odbioru osobistego w punkcie. Być może ma to również związek z godziną graniczną, którą ustawiłeś w Ustawieniach dostawy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dotyczy to konta betula_vulgaris...
Handlujemy kalendarzami, w styczniu,gdzie mnóstwo klientów nagle sobie przypomina o kalendarzach,nie mamy możliwości obsługi zamówień z dnia na dzień... Stąd deklaracja 3 dni roboczych...zas Allegro podaje nieprawdziwe dane realizacji...oczywiście spory z klientami i konsekwencje pozostawiając jak zwykle sprzedawcy...typowe dla Allegro...wszystkiemu zawsze winny sprzedawca...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@DYSTRYBUCJA24h Na żadnej z ofert na podanym koncie nie wyświetla się przewidywany czas dostawy: natychmiast. Przewidywana data dostawy to wtorek 11 stycznia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A powinno wyświetlać właściwy czas dostawy na czwartek...( Czyli realizacja 3 dni robocze) Obecnie (sobota) też wyświetla czas dostawy środa,a powinno wg naszej deklaracji wysyłki w 3 dni wyświetlać czwartek... Wasze prognozowanie dostaw wprowadza klientów w błąd...jeśli wiem,że pojawi się w najbliższym czasie skumulowanie zamówień Kalendarzy na przełomie grudnia /stycznia( a tak mamy co roku) to po to ustawiamy wydłużony czas realizacji,aby w te 3 dni móc to zrealizować...a tu Allegro chce być mądrzejsze od sprzedawcy i sobie prognozuje...tylko potem to nie Allegro tłumaczy się przed klientami,tylko sprzedawca pracujący w już i tak zwiększonej obsadzie i na 200 % normy...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pokazuje najszybszy czas dostawy. Pewnie w większości wysyłacie szybko, pomimo ustawionych 3 dni roboczych. To plus i minus.
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To jest chyba najczęstszy temat na forum tutaj. Do żadnych konstruktywnych wniosków tu nikt nie doszedł, obsługa nabiera wody w usta. To jest jasna polityka serwisu: nie chcemy sprzedawców z długim terminem dostawy (czyt. którzy nie wysyłają najpóźniej w 24h). Ja ich nieco rozumiem, dropshoppingowcy zaniżają ceny, choć realnie nie mają volume a odstraszają właśnie takich sprzedawców.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
My handlujemy kalendarzami...na przełomie grudnia i stycznia nie ma szans obrabiać zamówień w 24h robocze,mimo zwiększonego zespołu... ktoś powie,że można jeszcze bardziej zwiększyć...tylko że na drodze staje rentowność i możliwości fizyczne magazynu...a Allegro niech się cieszy z każdego klienta,bo z każdego ma gigantyczna kasę,jak na to co oferują...