anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędnie określany czas wysyłki

marek_s50
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 
Witam

proszę drogie Panie o interwencję w sprawie prawidłowego określania czasu wysyłki dla sprzedawcy.

W załączniku screen o jaki problem mi chodzi.

Rozumiem że opcja natychmiast to opcja wysyłki w dniu zamówienia dla zamówień złożonych do konkretnej godziny. Ale opcja 1 dzień powinna mieć możliwość wysyłki do minimum 24 godzin od złożenia zamówienia, na dowód poniżej screen z zaistniałego problemu.

Pozdrawiam
MaciejScreenshot 2023-11-21 at 12-39-18 Zamówienia.png

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@marek_s50 Konsultuję Twoje zgłoszenie z naszym Działem Technicznym. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

marek_s50
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 
Witam

czy dział techniczny dokonał już jakiś działań w wspominanej sprawie?
Pozdrawiam
Maciej

oznacz moderatorów

marek_s50
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Witam

ten dział techniczny to w ogóle działa w allegro.

Następny kwiatek z dnia dzisiejszego.

Data zakupu: 12.04.2024 godz. 08:55 (piątek)

Deklarowana data wysyłki: 2 dni (robocze) czyli do 15.04.2024

Czas na wysłanie: 12..04.2024 godz. 23:59

Dostawa planowana: 13.04.2024 sobota !!!!!

Czemu wprowadzacie klienta w błąd? Skąd się biorą te błędy?

Mało tego potem obniżacie ranking sklepu za nie terminowe wysyłki !!!

 

W załączniku screen

Niech dział techniczny zacznie pracować i naprawi te błędy.

Pozdrawiam
MaciejScreenshot 2024-04-12 at 10-18-22 Zamówienia.png

oznacz moderatorów

ares_
#14 Krzewiciel#

@marek_s50 To nie jest błąd tylko nie znajomość zasady działania algorytmu Allegro. Jeżeli masz ustawione 1 lub dwa dni na realizacje zamówień a cześć realizujesz w ten sam dzień co zamówienie to algorytm będzie podawał datę na podstawie tego jak wysyłasz a nie tego co masz w deklaracji.

Jak wejdziesz w: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/skutecznosc-wysylki to na górze masz możliwość wyłączenia takiego sposoby podawania dat ale musisz to włączyć ręcznie co 10 dni.

oznacz moderatorów

marek_s50
#9 Pomysłodawca#

Dzięki wielkie za podpowiedź.

ale najlepsze jest to że chyba nawet allegro o tym nie wie po parę postów wcześniej administrator pisał że skonsultuje to z działem technicznym.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

Kardama
#9 Pomysłodawca#

U mnie ten link nie działa, od razu przenosi mnie do allegro salescenter

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kardama jeśli masz kont firmowe, sprzedaż obsłużysz z poziomu Sales Center, zwróć proszę uwagę, że wątek jest sprzed roku. 
W Sales Center również możesz skorzystać z wyłączenia dostaw szybszych, niż deklaracja dla przesyłek z ofert z deklarowanym czasem wysyłki 2 i 3 dni. 
Aby to zrobić, wejdź proszę w zakładkę Jakość sprzedaży > Skuteczność wysyłki > [Wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja]. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Kardama
#9 Pomysłodawca#

Dzięki za odpowiedź. Tak, mam konto firmowe i korzystam z Sales Center, ale u mnie nie ma czegoś takiego jak >Skuteczność wysyłki>Wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja.

Jest tylko Jakość sprzedaży i to wszystko.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Kardama https://salescenter.allegro.com/delivery-efficiency?metrics=new

Wchodzisz w szybka wysyłka, na dole masz szczegóły, potem sprawdź szczegóły wysyłki i przenosi Cię gdzie możesz to wyłączyć 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Kardama
#9 Pomysłodawca#

@kostas11  Dzięki za wklejenie linka, to pomogło, bo od razu przeniosło mnie na stronę "Skuteczność wysyłki" 🙂 To mi bardzo pomogło, udało mi się wyłączyć tę deklarację 🙂 Nie wiem tylko dlaczego u mnie nie ma czegoś takiego ja "Skuteczność wysyłki", kiedy wchodzę u siebie w "Jakość sprzedaży" i nie wiem, gdzie tego szukać 😞

oznacz moderatorów