Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Mam problem z ustaleniem winy.Nie wiem czy leży po mojej, czy po kupującego stronie.
Klient dokonał wpłaty i wybrał jako dostawcę pocztex.
W danych adresowych podał adres zagraniczny. Dodam, że nie wysyłamy za granicę.
Przy przygotowywaniu przesyłki nie zauważyliśmy zagranicznego adresu, a ponieważ kod pocztowy
pasował do krajowego, to paczka poszła i po paru dniach wróciła.Po kontakcie z klientem dostałem krajowy adres do wysyłki.
Kto powinien ponieść koszty ponownej wysyłki, ja czy klient?
Pozdrawiam
@PPUHPiryt Moim zdaniem, klient. Ty nie musisz się zastanawiać nad poprawnością adresu, zwłaszcza teraz, gdy wysyłki odbywają się automatycznie.
Witaj @PPUHPiryt ,
wysyłając przesyłkę pod adres, w którym tylko kod pocztowy przypominał polski popełniłeś błąd, za który nie możesz winić kupującego. Dobrze, że skontaktowałeś się z kupującym i poprosiłeś o polski adres do wysyłki. Dokończ transakcję i prześlij towar na swój koszt, a w przyszłości zwracaj większą uwagę na prawidłowe adresowanie przesyłek.
Pozdrawiam.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 Dajesz po garach 😂 🤣 😂 🤣 😄
P.S. Listy przewozowe generują się automatycznie, bez udziału sprzedawcy.
@WREDZIA-W1 To twój czy kszysz-tofa ten klient?
@LEW433 Nasz wspólny 🙂
😁Kontrowersyjny!!!
a co sssssprzedajesz WREDZIU?
@katarzynab1712 Szczęście w plasterkach i na wagę 🙂
@WREDZIA-W1 Symultanicznie czy oddzielnie?😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Jak kto zapragnie 🙂
czyli towar który często się psuje niestety ................
@katarzynab1712 Niestety 😞
@WREDZIA1 A ja poproszę w "łutach".
@LEW433 W grudniu wystawię, bo zostały mi tylko dwa łuty i trzymam dla siebie 🙂
Szkoda że nie wcześniej, będę czekał.
@PPUHPiryt Proponowałbym dogadanie się z kupującym.On nie powinien podawać adresu zagranicznego, skoro nie udostępniasz ale skoro przegapiłeś to twoja wina. Bardziej wina leży po twojej stronie, ja bym wysłał na swój koszt.
@PPUHPiryt Wy powinniście go ponieść, skoro nie wysłaliście na adres podany przez klienta. Jeśli adres był zagraniczny i nie udostępniacie wysyłek zagranicznych, mogliście w ogóle nie wysyłać. To wasz błąd.
Niedopatrzenie do błąd sprzedawcy , ludzka rzecz bo nie myli się ten co nic nie robi, ale jak określić kupującego który podaje CELOWO zagraniczny adres wybierając formę dostawy w PL ?
Zawsze to sprzedawca ma być winny, a kupujący to święte krowy...
Niech buli kupujący to się oduczy cwaniactwa