anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędny adres podany przez kupującego

PPUHPiryt
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry

Mam problem z ustaleniem winy.Nie wiem  czy leży po mojej, czy po kupującego stronie.

Klient dokonał wpłaty i wybrał jako dostawcę pocztex.

W danych adresowych podał adres zagraniczny. Dodam, że nie wysyłamy za granicę.

Przy przygotowywaniu przesyłki nie zauważyliśmy zagranicznego adresu, a ponieważ kod pocztowy

pasował do krajowego, to paczka poszła i po paru dniach wróciła.Po kontakcie z klientem dostałem krajowy adres do wysyłki.

Kto powinien ponieść koszty ponownej wysyłki, ja czy klient?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@PPUHPiryt  Moim zdaniem, klient. Ty nie musisz się zastanawiać nad poprawnością adresu, zwłaszcza teraz, gdy wysyłki odbywają się automatycznie.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

Witaj @PPUHPiryt ,

wysyłając przesyłkę pod adres, w którym tylko kod pocztowy przypominał polski popełniłeś błąd, za który nie możesz winić kupującego. Dobrze, że skontaktowałeś się z kupującym i poprosiłeś o polski adres do wysyłki. Dokończ transakcję i prześlij towar na swój koszt, a w przyszłości zwracaj większą uwagę na prawidłowe adresowanie przesyłek.

Pozdrawiam.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Client:79179573  Dajesz po garach 😂 🤣 😂 🤣 😄

P.S. Listy przewozowe generują się automatycznie, bez udziału sprzedawcy.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@WREDZIA-W1 To twój czy kszysz-tofa ten klient?

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@LEW433 Nasz wspólny 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

😁Kontrowersyjny!!!

oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

a co sssssprzedajesz WREDZIU?

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@katarzynab1712  Szczęście w plasterkach i na wagę 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@WREDZIA-W1 Symultanicznie czy oddzielnie?😁

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Knowhere Jak kto zapragnie 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

czyli towar który często się psuje niestety ................

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@katarzynab1712  Niestety 😞

Ula

Ula
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@WREDZIA1 A ja poproszę w "łutach".

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@LEW433 W grudniu wystawię, bo zostały mi tylko dwa łuty i trzymam dla siebie 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Szkoda że nie wcześniej, będę czekał.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@PPUHPiryt Proponowałbym dogadanie się z kupującym.On nie powinien podawać adresu zagranicznego, skoro nie udostępniasz ale skoro przegapiłeś to twoja wina. Bardziej wina leży po twojej stronie, ja bym wysłał na swój koszt.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@PPUHPiryt Wy powinniście go ponieść, skoro nie wysłaliście na adres podany przez klienta. Jeśli adres był zagraniczny i nie udostępniacie wysyłek zagranicznych, mogliście w ogóle nie wysyłać. To wasz błąd. 

oznacz moderatorów

PawHaft
#12 Orędownik#

Niedopatrzenie do błąd sprzedawcy , ludzka rzecz bo nie myli się ten co nic nie robi, ale jak określić kupującego który podaje CELOWO zagraniczny adres wybierając formę dostawy w PL ?

Zawsze to sprzedawca ma być winny, a kupujący to święte krowy...

Niech buli kupujący to się oduczy cwaniactwa

 

oznacz moderatorów