anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędny numer telefonu od klienta - wysyłka paczkomatem i brak kontaktu

Pluszowe_Sowkowo
#9 Pomysłodawca#

Klient podał w systemie podczas zakupu błędny numer telefonu, zagraniczny prefiks +44 oraz 10 cyfr. Wybrał przesyłkę do paczkomatu Inpost, ale oczywiście nie jest możliwe wysłać, bo wyskakuje że jest podany błędny numer. Gdy dzwonimy na ten numer słyszymy tylko, że podany numer nie istnieje, nie ma możliwości się skontaktować. Klient na wiadomości e-mail nie odpowiada.

Co w takiej sytuacji zrobić? Czekać kilka dni aż może się odezwie z dobrym numerem? Nie uśmiecha mi się to, bo będzie to widnieć jako niewysłane z naszej winy i zaniży jakość wysyłki. A co jeśli w ogóle nie odpisze nawet po kilku dniach? Czy takie zamówienie możemy po prostu anulować i zwrócić wpłatę? Co robicie w takich sytuacjach?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Pluszowe_Sowkowo Jeśli klient nie odpowie na wiadomości i zamówienie nie zostanie zrealizowane, prześlij nam numer tego zamówienia. Zgłosimy je do wykluczenia ze statystyk jakości sprzedaży.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów