Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient podał w systemie podczas zakupu błędny numer telefonu, zagraniczny prefiks +44 oraz 10 cyfr. Wybrał przesyłkę do paczkomatu Inpost, ale oczywiście nie jest możliwe wysłać, bo wyskakuje że jest podany błędny numer. Gdy dzwonimy na ten numer słyszymy tylko, że podany numer nie istnieje, nie ma możliwości się skontaktować. Klient na wiadomości e-mail nie odpowiada.
Co w takiej sytuacji zrobić? Czekać kilka dni aż może się odezwie z dobrym numerem? Nie uśmiecha mi się to, bo będzie to widnieć jako niewysłane z naszej winy i zaniży jakość wysyłki. A co jeśli w ogóle nie odpisze nawet po kilku dniach? Czy takie zamówienie możemy po prostu anulować i zwrócić wpłatę? Co robicie w takich sytuacjach?
@Pluszowe_Sowkowo Jeśli klient nie odpowie na wiadomości i zamówienie nie zostanie zrealizowane, prześlij nam numer tego zamówienia. Zgłosimy je do wykluczenia ze statystyk jakości sprzedaży.