Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego odpowiadając na reklamację klienta moja wiadomość wyświetla się jako "chatbot allina"?
To ja piszę tą wiadomość jako sprzedawca, a nie chatbot.
Podobnie w przypadku wiadomości od klienta - również wyświetlają się u mnie jako chatbot allina chociaż wyraźnie widać, że pisał to kupujący.
@Client:42920901 Allina analizuje Twoją odpowiedź i poprzedza ją standardowym komunikatem o uznaniu lub nieuznaniu reklamacji, podpowiada również rozwiązanie. Ma to pomóc w komunikacji między Tobą i klientem.
🤣
Nieźle...
@nat_not a jak Alinka się pomyli, kto prawnie odpowie ?
Jako sprzedawca możesz wyłączyć Alinkę przecież...
@Client:42920901 jak Ci się Alinka nie podoba , to wyłącz ją
Alinka jest bardzo użyteczna w wiadomościach, nie chcę jej wyłączać.
W tym konkretnym miejscu w reklamacjach jest dodana niepotrzebnie, bo klient myśli że rozmawia z botem - a wiadomość piszę ja, sprzedawca