Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie
bardzo proszę o radę co mam zrobić. Jakiś czas temu napisał do nas klient informując iż chce zareklamować zakup deskorolki elektrycznej - hoverboarda gdyż podczas jazdy dziecka koło uległo zniszczeniu. Klient dokonał zakupu na FV na firmę , no ale ok, poprosiłem o wysyłkę do nas.
Już nieco zaniepokoiło mnie iż gdy informował o usterce wysłał mi zdjęcie rozkręconą obudowę jednego koło. Przesyłce otrzymałem w piątek w kartonie w którym czułem iż wszystko lata. Dziś ją otwarłem, a tam taki widok jak na zdjęciu. Żadnego zabezpieczenia , amortyzatory latają po pudle, błotnik urwany i otwarta obudowa jednego koło, kabel przyłączeniowy odłączony,śrubki w woreczku foliowym. Na szczęście mam nakręcony film z otwarcia pudełka.
Pisałem już do naszego dystrybutora, ale teraz nie wiem czy w ogóle mam przyjąć tą reklamację, widać ingerencję w sprzęt, uszkodzenie typowo mechaniczne. Bardzo proszę o rade , jak się zachować i jak sobie poradzić w przypadku ewentualnej dyskusji i itd. Z góry dziękuje
@pc-connect_pl Wkleiłem Ci linka w tamtym temacie, ale luz, wkleję i tu;]
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄