anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Bardzo proszę o pomoc i rade - reklamacja klienta

pc-connect_pl
#10 Popularyzator#

Witam serdecznie

 

bardzo proszę o radę co mam zrobić. Jakiś czas temu napisał do nas klient informując iż chce zareklamować zakup deskorolki elektrycznej - hoverboarda gdyż podczas jazdy dziecka koło uległo zniszczeniu. Klient dokonał zakupu na FV na firmę , no ale ok, poprosiłem o wysyłkę do nas.

Już nieco zaniepokoiło mnie iż gdy informował o usterce wysłał mi zdjęcie rozkręconą obudowę jednego koło. Przesyłce otrzymałem w piątek w kartonie w którym czułem iż wszystko lata. Dziś ją  otwarłem, a tam taki widok jak na zdjęciu. Żadnego zabezpieczenia , amortyzatory latają po pudle, błotnik urwany i otwarta obudowa jednego koło, kabel przyłączeniowy odłączony,śrubki w woreczku foliowym.  Na szczęście mam nakręcony film z otwarcia pudełka. 

 

Pisałem już do naszego dystrybutora, ale teraz nie wiem czy w ogóle mam przyjąć tą reklamację, widać ingerencję w sprzęt, uszkodzenie typowo mechaniczne. Bardzo proszę o rade , jak się zachować i jak sobie poradzić w przypadku ewentualnej dyskusji i itd. Z góry dziękuje

 

20200628_195356.jpg

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

Knowhere
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów