Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ostatnio zauważyłam, że serwis Allegro naliczył mi -150 pkt za terminowe odpowiedzi na wiadomość klienta. Okazało się, że wg serwisu nie odpowiedziałam na część pytań klientów w terminie do 24h. Trochę się zdziwiłam bo zawsze odpowiadam na pytania tego samego dnia. Gdy zaczęłam drążyć temat pracownik Allegro przesłał mi jako przykład nie wysłanej odpowiedzi jednego z kupujących. Sprawdziłam w poczcie - okazało się, że odpowiedziałam temu człowiekowi tego samego dnia po dwóch godzinach od zadania pytania. Wysłałam więc skan odpowiedzi licząc, że szybko załatwią sprawę i anulują te minusowe pkt. Poinformowano mnie że sprawę przekazują do weryfikacji do działu technicznego. I od tego momentu cisza.....Informację do Allegro wysłałam 26 czerwca dzisiaj mamy 29 czerwca. W międzyczasie wysyłałam e-maile ponaglające tłumacząc, że obecnie moje aukcje z uwagi na ocenę jakości sprzedaży: neutralny, mają bardzo złe pozycjonowanie w wyszukiwarce, co wpływa na wysokość mojej sprzedaży. Niestety, jak na razie nie doczekałam się odpowiedzi.
@CDGAMER Jak rozmawiasz z klientem i on niby zakończy rozmowę- dzięki ok, to Ty też musisz przynajmniej odpowiedzieć ok, bo inaczej wg. Allegro jest nie zakończone. Taka kwadratura koła
Padały tutaj odpowiedzi że liczy sie pierwsza odpowiedź a nie kontynuacja.
_HolaOla_
coś się pozmieniało?
@hiphopshoppl @pulkownik66 nic się nie zmieniło - do średniej liczy się tylko pierwsza odpowiedź na wiadomości zadawane przez Zadaj pytanie sprzedającemu.
@msniezek Ok dzięki- będę pamiętał
Ale tutaj chodzi o to, że odpowiedź została udzielona, a serwis to zaliczył jako nie udzielenie odpowiedzi - to znaczy, że coś nie tak z tą ich oceną sprzedaży. No i fakt tak długiego oczekiwania na odpowiedź: sami przyznają pkt ujemne za odpowiedź powyżej 24h, a ja czekam na ich odpowiedź trzeci dzień.
@CDGAMER Odpowiadałaś klientowi poprzez mejla, czy centrum wiadomości? Bo jeśli poprzez mejla, to kilka dni temu były z tym problemy i wielu dostawców poczty było odbijanych przez serwery mejlowe allegro.
Może w Twoim przypadku to pokłosie tych problemów?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Poprzez maila, skoro był z tym problem, i to nie była moja wina, a ewidentnie ich systemu, to nie powinni przyznawać pkt ujemne
@CDGAMER Sprawdź jeszcze przy okazji, czy te odpowiedzi, które wysłałaś mejlowo, wyświetlają się też w centrum wiadomości.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
powolne działanie i karanie z kapelusza to priorytet allegro
Niektóre sklepy mają automaty do odpowiedzi, dlatego mają w statystykach odpowiedzi w ciągu kilku minut, a jedyne co wysyłają, to coś w stylu: "Dziękuję za wiadomość, skontaktuję się z Tobą tak szybko jak to możliwe".
I odpowiedź na pytanie klienta zaliczona, nieważne co dzieje się później
Ale jeśli jest błąd serwerów po stronie allegro to i taki automat się odbije
@hiphopshoppl Otóż to @DarkStoorM
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@hiphopshoppl To nie tyle błąd serwerów po stronie allegro, co indolencja dostawców poczty, pokroju interii czy wp albo innych onetów, polegająca na tym jak beztrosko podchodzą do walki ze spamem wychodzącym (ale również przychodzącym) ze swoich skrzynek mejlowych. Krócej mówiąc: nie podchodzą😐
A w tym przypadku (interii, bo tam mam skrzynkę podpięta do allegro, ale podejrzewam że z innymi dostawcami poczty było to samo) było to tak, że z serwerów interii szło masę spamu, który trafił m.in. na honeypoty SpamCop. Skutkiem tego było to, że serwery smtp (poczty wychodzącej) interii wpadły na ich blacklisty, z których to blacklist korzystają również serwery pocztowe allegro, w efekcie czego mejle przychodzące m.in. z interii były odbijane przez serwery pocztowe allegro, gdyż te uznawały je za spam (na podstawie ww. blacklisty). Ot i cała filozofia.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere No to teraz czekamy na boty do Centrum Wiadomości 😄
aa tak dokładnie mam to na sklepie jak mam w adresie ....shop to poczta wp nie przesyła dalej wiadomości do klientów.
@CDGAMER podaj numer zgłoszenia do nas, sprawdzę status tej sprawy.
zgłoszenie nr "10188854"