Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przygotowaliśmy dla Was Bazę wiedzy o jakości sprzedaży. Zanajdziecie ją w tej zakładce.
Odnośniki do niej są dostępne również w innych miejscach. Wystarczy, że:
Co znajdziecie w Bazie wiedzy o jakości sprzedaży
a...są jeszcze tacy co tam zaglądają ?, po mojemu szkoda zdrowia .
Dodajcie do bazy wiedzy też absurdy tego systemu. Przykładowo takie, że jakość trzeba pogorszyć aby dostać wyższe oceny. Bardzo źle oceniacie jak Sprzedawca ma dobre opisy, bo nie dostaje pytań. Trzeba pogorszyć opisy. Źle oceniacie jak nie ma dyskusji. Trzeba raz na miesiąc coś zepsuć żeby mieć przynajmniej jedną dyskusję. Źle oceniacie brak zwrotów. Trzeba wysyłać tandetę, aby otrzymywać zwroty. Cen cały chory system jakości stoi na głowie, promuje złą jakość, przydziela kary za dobrą jakość, a zwieńczeniem absurdu jest karanie Sprzedawcy za zamówienia wieczorne, natomiast nagradzanie zamówień porannych, które podniosą rating szybkiej wysyłki. Podniesienie jakości w tej kategorii jest możliwe jedynie przez wycofywanie ofert po 18:00, lub podnoszenie cen po 18:00, aby zwiększyć udział zamówień porannych. Ciekawostka: Właśnie dostałem 40pkt kary za "Brak zwrotów od klientów". Muszę wysłać tandetę żeby otrzymać choć jeden zwrot w miesiącu. Oooo wtedy będzie nagroda od Allegro za jakość. Komedia typu i straszno i smieszno jak w dowcipie z tigrem. Gość który napisał te zasady chyba jest podstawiony przez Waszych konkurentów.
Mój samouczek w punktach dla początkujących sprzedawców, którzy chcą mieć wysokie oceny jakości:
1. Sprzedawajcie towary wyłącznie rano i w nocy po północy. Zamykajcie aukcje wieczorem
2. Róbcie słabe opisy, tak aby dostawać pytania.
3. Wysyłajcie co jakiś czas nie to co trzeba, aby mieć zwroty
4. Zróbcie jakieś błędy, aby koniecznie raz w miesiącu otworzyć dyskusję.
Tego wszystkiego wymaga Allegro aby wystawić najwyższe noty za jakość.
Przepraszam, jeszcze jeden absurd mi się przypomniał i porada: Jeśli jesteś na urlopie i odpowiedź na pytanie Kupującego miałaby się opóźnić o dzień lub dwa, to kategorycznie nie odpowiadaj wcale. Za brak odpowiedzi, nawet jak masz wyłączone wszystkie oferty podczas urlopu, dostaniesz tylko 30 pkt. kary. Natomiast za udzielenie odpowiedzi z opóźnieniem możesz dostać jak ja, 480 pkt kary i wtedy Allegro zrujnuje Ci powrót po urlopie, bo mimo doskonałych ocen, doświadczenia, staranności będziesz traktowany jak najgorszy złodziej i oszust, a twoje oferty trafią na sam konic czeluści ostatnich podstron. Tak działa system jakości Allegro.
@nikl nie przyznajemy punktów "karnych" w mierze [brak zwrotów od klientów]. Możesz w niej uzyskać dodatkowe punkty jakości. Polecam Ci zapoznanie się z artykułem: https://help.allegro.com/sell/pl/a/jak-przyznajemy-punkty-w-kazdej-z-miar-jakosci-sprzedazy-k1wmx7KY...
Sto razy Wam tłumaczyłem, że brak puntów dodatnich jest dokładnie tym samym co punkty ujemne. To proste: Mam zwrot, to oceniacie mnie o 40pkt. wyżej niż wtedy gdy nie mam żadnego zwrotu. To nienormalne. Polecam zapoznanie się ze zdrową logiką. Ten system wyżej punktuje gorszą jakość.
@Syrena_zT akurat to o czym pisze @nikl to wszystko prawda, tak to niestety u Was działa ..
To bardzo przydatne informacje, zwłaszcza dla nowych sprzedających, idealny dodatek do bazy wiedzy o jakości na Allegro 🙂
Piszesz, że nie przyznajecie punktów karnych, no ale zabieracie punkty dodatkowe ... więc co to niby jest, jak nie kara?
Wasz system jakości bardziej docenia sprzedawców, którzy generują Wam dodatkowe koszty i sprawiają problemy klientom - czyli tych, którzy mają zwroty i dyskusje, bo im przyznajecie więcej punktów dodatkowych.
Małym sprzedawcom bardziej "opłaca się" mieć zwroty niż ich nie mieć, jeśli sprawnie je obsługują.
A wszystkim sprzedawcom bardziej "opłaca się" mieć wiadomości w dyskusjach niż ich nie mieć, jeśli szybko na nie odpowiadają.
Co szczegółowo opisał Wasz Administrator w tym wątku: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/usuni%C4%99cie-punkt%C3%B3w-50-punkt%C3%B3...
A sposób liczenia punktów w mierze "szybka wysyłka" to już jest totalnie absurdalny. Nawet jak się wysyła 100% zamówień zgodnie z deklaracją wysyłki tego samego dnia to NIE DA SIĘ poprawić wyniku w tej mierze, jeśli klienci składają zamówienia po godzinie granicznej!!