Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, ni stąd ni zowąd zostały zakończone wszystkie aukcje na naszym koncie firmowym (istnieje 22 lata), i nie da sie ich wznowić bo pojawia sie komunikat:
"Prowadząc sprzedaż na koncie zwykłym (nie zarejestrowanym jako konto firma), musisz ustawić czas trwania oferty. Jeśli nie możesz już edytować tej wartości to utwórz nową ofertę korzystając z funkcji "Wystaw Podobną". Prowadząc sprzedaż na koncie zwykłym (nie zarejestrowanym jako konto firma), nie możesz deklarować opcji wystawienia faktury w warunkach oferty. Stawkę podatku VAT można zdefiniować wyłącznie, jeśli jest się kontem firmą."
O co chodzi??. Prosze o pilną odpowiedź.
Euromaszyny Poland
jak to rozumieć??
Od 22 lat było firmowe, WTF ??? Oszaleć idzie, a co teraz zrobić żeby znów było firmowe??
Kolega Ziolko wywołał moderację Allegro. Możesz też napisać bezpośrednio do Allegro.
https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Ja proponuje pisać z kontaktu bo jest to ticket i mają obowiązek odpowiedzieć.
Dzięki, napisałem, to sie do sądu nadaje, ludzie spędzili kilka tygodni tworząc te opisy...
@allgas Przekształć konto zwykłe na firmowe w ustawieniach konta + weryfikacja lub załóż sobie nowe konto od początku. I tak nie masz komentarzy, to będzie nawet lepiej.
Wiem, to zawsze mogę zrobić, ale chcę dojść dlaczego tak sie stało, tak na przyszłość, poza tym będę musiał zapłacić 200 zł za wystawienie, a już raz to zapłaciłem, prawda, z jakiej paki płacić ponownie??
@allgas to zapewne jest związane z nowymi widokami ofert na Allegro. Allegro biznes pokaże tylko aukcje, gdzie wystawia się faktury, a widok konsumencki również oferty prywatne. Gdyby w widoku biznesowym pojawiły się konta zwykłe z fakturami to zrobiłby się bałagan (bo prywatni też by udawali wystawianie faktur itp). Na koncie firmowym normalnie sobie ustawiasz jakie faktury wystawiasz i stawki VAT.
Było wszystko ustawione zgodnie z procedurami allegro, powtórze , konto działa 22 lata
@allgas W związku z brakiem możliwości reweryfikacji PayU, operator musiał wypowiedzieć umowę o świadczenie usług płatniczych. Podstawę prawną wskazuje załącznik 7A do regulaminu pkt. 1.13e ppkt. a.
W konsekwencji nie będzie możliwości procesowania transakcji płatniczych, dlatego musieliśmy wyłączyć możliwość sprzedaży oraz zakończyć aktywne oferty.
Jeśli potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z PayU.
Prosze zatem o wskazanie punktu Waszego regulaminu, który dotyczy wyłączenia mozliwości sprzedaży i zakończenia aktywnych ofert w przypadku rozwiązania umowy przez PayU.
A jak chcesz sprzedawać bez PayU albo P24?
przelewami na nasze konta bankowe, ot tak.
@allgas to polecam na początek zapoznanie się z całym regulaminem Allegro. To nie Ty ustalasz tutaj reguły sprzedaży.