Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy to jakaś nowa zmiana że deklaracje supportu są kompletnie nie istotne i mogą celowo wprowadzać w błąd co skutkuje pózniej oceną innej osoby z supportu ostrzeżeniem ?
Po zmianie szablonu aukcji wystosowałem wiadomość do supportu o weryfikacje czy wszystko pasuje na tej aukcji, i otrzymałem taką wiadomość:
po czym po paru dniach dostaje informacje o ostrzeżeniu i w wiadomości konkluzja jest taka że Allegro może celowo wprowadzać w błąd, a póżniej karać za swoje błędy...
Wychodzi na to że zdanie supportu jest h... warte.... @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
typowy bełkot allegro
od kiedy sprzedawca ma odpowiadać jak działa allegro?
@WeebAll_pl Najlepiej, żebyś wyjaśnił tę sprawę bezpośrednio w odpowiedzi na wcześniej prowadzoną korespondencję. Nie sądzę, żeby konsultant celowo wprowadził Cię w błąd. Proszę, żebyś nie zakładał jego złej woli. Każdy z nas czasem popełnia błędy i jest to najprawdopodobniej właśnie ten przypadek. Jednak - ponownie - zalecam wyjaśnienie tej sprawy bezpośrednio w korespondencji, w której otrzymałeś wcześniejszą odpowiedź.
@nat_not Próby były do późnych godzin wieczornych... Oczywiście za błąd Allegro ja aktualnie jestem rozliczany zabraniem mi SS... wiec jak mam nie zakładać złej woli ? W takiej sytuacji powinienem zostać przeproszony, a ostrzeżenie zdjęte w momencie skorygowania oferty pomimo faktu że w/g Allegro była zgodna.
@WeebAll_pl Propozycję rozwiązania problemu przedstaw osobie, która informowała Cię o usunięciu oferty.
Taka jest z wami rozmowa...
Proszę o informacje jak można przekierować rozmowę z supportem aby trafiła do odpowiedniej osoby bo to za każdym razem ktos inny odpowiada nie czytając co wcześniej znajduje się w korespondencji. Myslę, że taka informacja przydała by się wielu sprzedawcom.
@FishBeat Można poprosić o to w korespondencji.
Acha, czyli jak rozumiem wystarczy dopisać coś mniej więcej takiego: "Ps. proszę aby ta wiadomość trafiła do konsultanta xxx xxx" i ona wtedy do niego trafi na 100%?
@FishBeat Nie. Jeśli uważasz, że odpowiedź jest nieprawidłowa, to możesz złożyć reklamację obsługową. Wtedy tę sprawę rozpatrzy inna osoba.
W takim wypadku zupełnie nie rozumiem tej wypowiedzi:
@WeebAll_pl Propozycję rozwiązania problemu przedstaw osobie, która informowała Cię o usunięciu oferty.
To w takim razie jak sprzedawca ma przedstawić propozycję osobie która informowała go o usunięciu oferty jeżeli nie może do niej bezpośrednio napisać, a jak złoży reklamację to i tak rozpatrzy ją ktoś inny?
@FishBeat " czyli jak rozumiem wystarczy dopisać coś mniej więcej takiego: "Ps. proszę aby ta wiadomość trafiła do konsultanta xxx xxx" i ona wtedy do niego trafi na 100%?"
Nie licz na to. Jak zwykle oleją użytkownika.
@ko_alka "Można poprosić o to w korespondencji. "
Prosić można. A na spełnienie prośby można czekać jak na Godota. Wielokrotnie prosiłem konsultantów o czytanie wpisów w dyskusji. Niestety regułą jest że mają to w đüpíë.
@FishBeat " za każdym razem ktos inny odpowiada nie czytając co wcześniej znajduje się w korespondencji."
To powszechna praktyka. Konsultantom się nie chce czytać, mają w đüpíë użytkowników. Pracują na odwal się i nie ponoszą za to żadnej odpowiedzialności. Zapewne allegro płaci tak nędznie, że przyjmują byle kogo bez żadnych wymagań, a potem boją się mu zwrócić uwagę że się øpíërđälä żeby roboty nie rzucił i żeby nie musieli szukać kolejnego naiwnego za najniższą możliwą stawkę.
Przecież to jest jakiś dramat, traktujecie sprzedawców już poniżej wszelkiej krytyki. Wasz błąd, ukarany sprzedawca.
Szkoda, że sami nie potraficie, nawet na głupie zgłoszenie o niedziałającym puncie Allegro one odpowiedzieć w ciągu 24h. Dopiero ponowna prośba na czacie dała jakiś efekt. Sprzedawca miałby już ujemne punkty. Przepraszacie i wg was sprawa zakończona, szkoda, że my nie możemy w ten sposób załatwiać spraw z klientami.
Każdy może popełnić błąd...tylko nie sprzedawcy
Czy konsultant otrzyma -100 punktów do jakości obsługi i co za tym idzie mniejsze wpływy z wykonywanej pracy?🤔
Wygląda na to że usiłujesz dokonać jakiejś dziwnej manipulacji, wprowadzasz nas, czytających w błąd.
Cytat: "Po zmianie szablonu aukcji wystosowałem wiadomość do supportu o weryfikacje..."
Wygląda na to że ostrzeżenie jednak nie było całkiem nieuzasadnione, szablon zmieniałeś ot tak sobie, bo nie miałeś co robić, czy w wyniku interwencji Allegro?
Poza tym zamieszczone obrazki sugerują że przynajmniej pierwszy obrazek dotyczy czasów zamierzchłych gdy jeszcze Allegro miało logo w barwach ukraińskich.
Wypadało by przynajmniej daty przy obrazkach umieścić, bo tak jak teraz widać to się to kupy nie trzyma.
Ja wiem i często to słyszę że komunikacja z supportem Allegro jest trudna, ale przynajmniej ty nie przeginaj...
@br. mi się wydaje że że oskarżasz mnie o coś o czym nie masz pojęcia i oczekuje Twoich przeprosin...
Szablon zmieniłem bo dostałem ostrzeżenie że nie mogę umieścić logo producenta materiału z jakiego są wykonywane przedmioty, po zmianie szablonu Allegro miało potwierdzić prawidłowość żeby nie było już żadnych niedomówień względem Allegro....
Jeśli tydzień wcześniej to dla Ciebie zamierzchłe czasy i bazujesz na czyjeś stopce to nie wiem co odpisać, sugeruje napisać do Allegro, tutaj masz datę żebyś przekierował swoje emocje na Allegro nie na mnie...
wiec jak sam widzisz gadasz głupoty bo wszystko się trzyma logiki, a jedynym problemem jest tu samo Allegro co nie respektuje swojego zdania...
@WeebAll_pl Dziękuję, jest widoczna data, teraz to ma sens. Pan Jarosław z Działu Bezpieczeństwa jest tak zapracowany że do tej pory nie miał czasu zmienić loga do korespondencji. Jemu wolno używać nieprawidłowego szablonu, tobie nie. Pewnie nawet upomnienia za to nie dostanie.
Chciałbym tylko zwrócić ci uwagę że nie piszę głupot, tylko opisuję stan faktyczny, taki stan jaki przedstawiłeś, odniosłem się do tego co sam pokazałeś.
Ale dziękuję za sprostowanie.
@br. Rozumiem że na przeprosiny za oskarżanie o manipulowanie i wprowadzanie w błąd nie mam co liczyć od Ciebie ?