Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Gdzie mogę zgłosić błędną cenę do oferty.
Nie wiem jak i nie wiem dlaczego ale moja oferta o wartości 819,66 została zmieniona na cenę 34,79 - obniżka o 96% !!! Oczywiście pojawiła się lawina Kupujących.
Co z tym teraz zrobić? Jak to odkręcić ?
Pozdrawiam
Marek
@SellNet_Moto, podasz numer tej oferty?
Witam
Numer oferty 12242202469 - obecnie zamknięta.
Poniżej link:
ODKURZACZ PRZEMYSŁOWY 25L 1.000W KLASA L (VC2512) • Cena, Opinie 12242202469 • Allegro.pl
Pozdrawiam
Marek
@SellNet_Moto, dziękuję - zgłosiłam to. Proszę Cię o cierpliwość - gdy tylko się czegoś dowiem, wrócę do Ciebie z informacją.
Witam
Maju pomożesz coś w mojej sprawie?
VSPRINT_PL proponuje oświadczenie woli - czy to jest dobre wyjście?
Pozdrawiam
Marek
Oświadczenie woli, błąd w cenie. Tutaj przykład pisma dla kupujących: https://centrumsprzedawcy.pl/sklep/prawo-dla-sklepu/wzor-pisma-oswiadczenie-sprzedawcy-o-uchyleniu-s...
Czy hurtownia która posiada ten produkt to PGN i stamtąd była wystawiona na allegro za pomocą BaseLinkera ? My mieliśmy ten sam problem z tym samym odkurzaczem i wiertarko-wkrętarką DCD796P2 i kilka innych rzeczy i oczywiście lawina kupujących.
Witam.
My mamy to z hurtowni UNIMET z Rzeszowa i wystawione Sky - Shop
Ja podziałaliście w takim przypadku ? zwroty środków czy coś jeszcze
Czy udało się Panu czegoś dowiedzieć? U nas Allegro umywa ręce twierdząc, że zgodziliśmy sie na te ceny.
@ANKER_SERVICE, nie jesteśmy w stanie zmusić Cię do realizacji zamówienia. Zwłaszcza jeśli powołasz się na błąd cenowy (o działaniu pod wpływem błędu stanowi art. 88 § 1 w zw. z art. 84 k.c).
Witam,
Pani Maju, czy jest możliwa jakaś konsultacja w sprawie tego problemu? Albo z kimś innym z obsługi Allegro.
U nas ten błąd wystąpił na dość sporą skalę - około 150 zamówień, gdzie do zestawów baterii kosztujących ponad 50zł wskoczyła nam cena 1,79zł, albo kartony z 5cioma ryzami papieru w cenie jednej ryzy. Niestety anulowaliśmy te zamówienia i zleciliśmy zwrot pieniędzy. Ponadto, wysłaliśmy do klientów spersonalizowane obszerne przeprosiny, a pod nimi zawarliśmy oświadczenie sprzedawcy o uchyleniu się od skutków oświadczenia woli złożonego pod wpływem błędu. Jednakże niektórzy klienci są nadal bardzo rozzłoszczeni, grożą sądami, żądają rekompensaty, co jeszcze powinniśmy zrobić aby jak najbardziej załagodzić tę sytuację?
Pozdrawiam, merlandostore
@merlandostore, podasz numer ofert, w których doszło do takiej sytuacji?
Witam, te były najbardziej rażące: 12462737853
12378658918
12504984496
12378755226
12378733280
12476402846
@mr_oma Czy udało się coś ustalić?