anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada środków PAYU

VViktor11-V1
#7 Wielbiciel#

Witam,
Niedawno skończyła mi się ważność dowodu osobistego w związku z czym prawdopodobnie Payu poprosiło mnie o ponowną weryfikację danych i przesłanie dokumentu tożsamości. Tak więc uczyniłem, zaktualizowałem swoje dane, przesłałem zdjęcie dowodu oraz zaktualizowałem swoje dane na koncie bankowym, które mam podpięte na allegro do wypłat środków z konta. Problem w tym, że minął już ponad tydzień a tu cisza. W informacjach napisane jest że weryfikacja trwa maksymalnie do 3 dni roboczych choć najczęściej wystarczy 1 dzień roboczy. Ktoś wie w czym jest problem? Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc, pozdrawiam.

 

 

 

 

@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@VViktor11-V1 Cześć, w jaki sposób przesłałeś dokument? W zakładce Ustawienia wypłat znajdziesz przycisk "Przejdź do PayU", w którym powinieneś załączyć dokument tożsamości.

oznacz moderatorów

VViktor11-V1
#7 Wielbiciel#

Dokładnie w ten sposób przesłałem dokument.
Teraz gdy klikam "Przejdź do PayU" ciągle wyświetla mi się to:

Potwierdzenie tożsamości
Nasz zespół weryfikuje teraz Twoje dane
O wyniku weryfikacji i odblokowaniu wypłaty środków powiadomimy Cię mailem na adres:

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@VViktor11-V1 Skontaktuję się z operatorem płatności i dopytam o Twoją sytuację. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią

oznacz moderatorów