Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
pomóżcie proszę co mogę zrobić w sytuacji, kiedy na firmowe konto allegro została nałożona blokada.
Poprosiłam o pomoc na allegro (wiadomość na e-mail) oraz o rozmowę z konsultantem allegro, po przeprowadzonej rozmowie niestety nie dowiedziałam się nic więcej, jak tylko - czekać na odpowiedź zwrotną ze strony odpowiedniego działu. Mijają godziny, a ja nadal czekam... Zależy mi na czasie (nie mogę wystawiać ofert ani automatycznie aktywować ofert). Jaka mogła być przyczyna blokady i jakie kroki mogę poczynić w celu jej odblokowania?
E-mail ze strony allegro brzmiał następująco:
"Informujemy, że na Twoje konto zostały wprowadzone ograniczenia funkcjonalności w związku z uzasadnionymi obawami co do bezpieczeństwa konta lub zawieranych transakcji, zgodnie z art 2.12 Regulaminu Allegro. Nasze uzasadnione obawy dotyczą zwłaszcza powiązań z innymi, objętymi przez nas sankcjami, kontami w Serwisie, co narusza dodatkowo art. 8.7 Regulaminu Allegro.
W czasie trwania ograniczeń nie jest możliwe wystawianie nowych ofert, a obecnie trwające nie wznowią się automatycznie. Nadal masz możliwość dokonywania zakupów."
Z góry bardzo dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
#pomocallegro #allegro #blokada #pomoc #działbezpieczeństwa
Niestety tu na forum nikt Ci nie pomoże a nawet moderacja ma zabronione wypowiadanie się w tej kwestii, tylko dział bezpieki, trzeba czekać.
Taką "klątwę" na sprzedawców nakłada Dział bezpieczeństwa allegro i tylko w swej dobrej woli mogą ją zdjąć.