Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu wczorajszym zablokowano mi konto i wysyłając takiego oto maila :
"
W trosce o bezpieczeństwo transakcji nałożyliśmy na Twoim koncie ograniczenie sprzedaży, automatycznie zakończyliśmy wystawione oferty oraz nałożyliśmy czasowe opóźnienie wypłaty środków z Allegro Finanse do czasu dostarczenia towaru Kupującym.
Powodem naszego działania jest konieczność przeprowadzenia dodatkowej weryfikacji (art. 2.12 Regulaminu Allegro) - chcemy mieć pewność, że towar został wysłany do Kupujących.
Przypominamy o obowiązku umieszczania numerów śledzenia przesyłek w zakładce Zamówienia (art. 10.5 Regulaminu Allegro). Jeśli numery nie zostały dotąd wprowadzone, prosimy o wprowadzenie ich do wszystkich zamówień.
Aby się z nami skontaktować, skorzystaj z formularza kontaktowego za pośrednictwem tego odnośnika.
Uwaga! Prosimy, nie używaj opcji „Odpowiedz”, ponieważ tak wysłana wiadomość do nas nie dotrze."
Nie mogę uzyskać żadnych wyjaśnień co konkretnie spowodowało blokadę konta i sporej kwoty na rachunkach allegro.
Towar został wysłany więc, na dziś jestem zarówno bez tych pieniędzy jak i towaru.
"Przemiła" pani z Allegro wraca do mnie tylko z jednym wyjaśnieniem - jak klienci dostaną paczki to panu odblokujemy.
Tymczasem powołując się też na art 10.5 nikt nie jest w mi w stanie wskazać dlaczego go złamałem skoro przesyłki zostały nadane i wysłane w 1 dzień roboczy zgodnie z deklaracją na aukcji - chyba, że są jakieś nowe standardy i sobota oraz niedziela również nagle są dniami pracującymi
Nie mogę też uzyskać żadnej informacji co oznacza pozytywne zakończenie transakcji - wystarczy, że klient odbierze przesyłkę z paczkomatu, zostanie ona do paczkomatu dostarczona, czy może mam spełnić jeszcze jakieś warunki - nie wiem - oświadczenie klienta na piśmie, że towar dostał ?
Tym większe jest moje zdziwienie bo zamówienia z wcześniejszych dni WSZYSTKIE zostały wysłane w deklarowanym terminie i dostarczone. Na dzień dobry zostałem potraktowany jak potencjalny złodziej.
Jakaś szczególna oferta albo kosztowana?
Zabawki, głównie lego, nie przekraczające kwoty powyżej 350 zł/zestaw
tak działa allegro
składaj do nich reklamację
nie podadzą Ci pkt regulaminu mówiący, że mogą cię traktować jak złodzieja
Prosiłem o podanie konkretnego powodu dlaczego tak zrobiono, jedyna odpowiedź jest taka "jak przesyłki dotrą do kupujących to odblokujemy" na kolejne wiadomości o wytłumaczenie sytuacji odpowiedzi brak.
A dlaczego nie uzupełniasz numerów przesyłek do zamówień?
uzupełniłem do wszystkich zamówień numery przesyłek w poniedziałek rano, zamówienia były z piątku, soboty i niedzieli, więc był to pierwszy dzień roboczy od zamówienia. Nie pracuję 24h
Sprawdziłem nawet dziś w zakładce jakość sprzedaży. - numery przesyłek wpraowdzone w terminie oraz wysyłka w terminie 100%. Najwyraźniej za mało.
100 % normy to rzeczywiście dla nich trochę mało ,a swoją drogą to takie przymusowe wprowadzanie numerów nadania jest przesadzone .Jak dla mnie to tylko zmuszanie sprzedawców do dodatkowej pracy .Teraz gdy każdy musi się starać szybko wysyłać zamówienia są one szybciej u klienta niż odczyta numer jego nadania .Wystarczyło by ten numer sprzedawca musiał podać na życzenie klienta.
No tak, ale wprowadzanie idzie automatycznie. Np. wysyłając Pocztą Polską prze EKN, czy InPostem przez ich menadrzer, kilkoma kliknięciami generujesz etykiety, a numery same wchodzą na konto.
Przed świecami nie pracujesz w weekendy? to nie tylko dla Allegro dziwne zachowanie jak na handlowca.
Wszystkie zamówienia z weekendu wyszły w poniedziałek, część już dotarła. Jest gdzieś w regulaminie allegro punkt, stwierdzający, że muszę pracować 24h? Powtarzam WSZYSTKIE przesyłki zostały nadane w terminie.
W takim razie niech allegro blokuje każdego, kto w sobotę lub niedzielę zaraz po otrzymaniu zamówienia nie nadaje paczki
Postaw się po stronie Allegro, użytkownik zakłada nowe konto na Allegro tuż przed samymi świętami i sprzedaje popularny towar - każdy to rozumie, ty nie?
Allegro chroni tu tylko swojego interesu, bo gwarantuje wypłaty z programu ochrony kupujących na wypadek gdyby kupili i nie otrzymali produktu, to czysta matematyka.
I ten towar do klientów dociera w terminie. Teraz nie mam ani towaru ani pieniędzy za niego 🙂
Oczekuję tylko jakiegoś wyjaśnienia - typu sprzedaje pan popularny towar, jakaś nawet korpoformułka cokolwiek a nie - jak towar dojdzie to może odblokujemy, proszę się niepokoić. Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi.
Poza tym sprzedaję jako firma - dla paru złotych naprawdę ktoś by chciał pakować się w taki wałek z niewysyłaniem towaru? Na dziś jedynym stratnym na tym interesie jestem ja
Niedługo allegro sobie zażyczy zapłaty z tytułu prowizji a nie wiadomo czy odblokują mi środki 🙂
To może jesteś konkurencją dla nich, jeśli mają w swoim sklepie też te produkty, a ty masz taniej to już inny powód się znajduje.
Ja mam po kilka/kilkanaście sztuk lego różnych zestawów (a w zasadzie nie mam już prawie po je wysłałem), oni sami je sprzedając mają po kilkaset szt w ofercie. To jaka to konkurencja 😉
czy można prosić jakiego moderatora o wypowiedzenie się, sprzedający ma Kupującemu w 5 sekund odpowiedzieć a wiadomości do was trafiają w próżnię.
może @mr_oma albo jakikolwiek moderator jest w stanie zrobić cokolwiek
@AWtrade, rozumiem, że obecna sytuacja jest dla Ciebie niekomfortowa. Natomiast decyzja ta wynika z troski o bezpieczeństwo i zadowolenie kupujących w serwisie Allegro. Są to aspekty o które wszyscy powinniśmy zabiegać - zarówno sprzedający, jak i pracownicy Allegro.
Art. 10.5 Regulaminu brzmi:
W przypadku wyboru przez Kupującego formy dostawy Towaru, która jest rejestrowana przez przewoźnika i której nadawany jest numer śledzenia przesyłki, jeśli dane nie zostały udostępnione Allegro.pl bezpośrednio przez przewoźnika, Sprzedający jest obowiązany do niezwłocznego udostępnienia w zakładce zamówienia (moja sprzedaż -> zamówienia) prawidłowego numeru śledzenia przesyłki (nadanego przez przewoźnika po nadaniu przesyłki), przy czym czas wysyłki Towaru powinien nastąpić zgodnie z terminem określonym przez Sprzedającego w ramach formularza sprzedaży - w polu “Czas wysyłki”.
Z kolei w punkcie 2.12 zastrzegamy sobie możliwość dodatkowej weryfikacji. Efektem może być czasowe ograniczenie dostępu do poszczególnych usług świadczonych w ramach Allegro.
Konto zostało odblokowane
Cieszę się ogromnie, możesz teraz sprzedawać i odnieść sukces 👍
to samo, cały towar został wysłany i odebrany przez kupujących w terminie, ale ochrona najpierw zablokowała sprzedaż i wypłatę pieniędzy pismem, że jest to tymczasowe do czasu otrzymania towaru przez kupujących, a gdy kupujący otrzymają blokadę za sprzedam, nie usunęli, ale napisali to samo. Ponadto w odpowiedzi na moje pytania o to, co naruszyłem w ich regulaminie, piszą tak: Weryfikując konto i oceniając stopień bezpieczeństwa dla przyszłych transakcji, bierzemy pod uwagę wiele czynników, danych i zmiennych. Nie możemy jednak o nich informować Użytkowników, gdyż stanowi to tajemnicę przedsiębiorstwa.