anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada konta za brak odpowiedzi w dyskusji

tomitelefony
#7 Wielbiciel#

Witam, 

 

Nałożona nam blokadę wystawiania nowych ofert za brak terminowej odpowiedzi w dyskusji. 

Problem polega na tym że mimo że w wiadomości od allegro jasno napisane że blokada zostanie zdjęta po rozwiązaniu problemu, to mimo zamknięcia dyskusji allegro nie chce odblokować konta, piszą że teraz mam rozwiązać wszystkie dyskusje na koncie co jak wiecie przy dużej skali sprzedaży nie jest możliwe. 

Miał ktoś taki przypadek?

Treść wiadomości poniżej.:

Pilnie rozwiąż problem opisany w dyskusji z kupującymxxxxxxxxxxw sprawie oferty xxxxxxxxx

Dyskusje z kupującymi znajdziesz

Na Twoje konto nałożyliśmy ograniczenia sprzedaży, ponieważ nie otrzymaliśmy Twoich wyczerpujących wyjaśnień w dyskusji.

Obecnie nie masz możliwości wystawiania nowych przedmiotów na sprzedaż, nie zostaną też wystawione te oferty, dla których planowane było ich automatyczne wznowienie. Sankcje nałożyliśmy zgodnie z art. 2.12. i 8.4. Regulaminu Allegro.

Po wyjaśnieniu sprawy zgłoszonej przez kupującego w dyskusji, skontaktuj się z nami w celu anulowania ograniczeń na koncie:

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Z tego co piszą inni to z Działem bezpieczeństwa jest trudny dialog jakby rozmowa w dwóch różnych językach . Musisz spróbować dogadać się z wszystkimi co ci założyli dyskusję a jak tego jest sporo to trochę nerw możesz stracić . Duża skala sprzedaży nie zwalnia z odpowiedzi w dyskusjach a by było ich mniej musisz poprawić to czego zwykle czepiają się kupujący.

oznacz moderatorów

tomitelefony
#7 Wielbiciel#

nie da się rozwiązać wszsytkich dyskusji bo ciągle sa nowe, to moralne i nigdzie nie napisano w regulaminie że nie można mieć dyskusji

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@tomitelefony ,,nie da się rozwiązać wszsytkich dyskusji bo ciągle sa nowe ,, ... nie tu tkwi problem , widze ,że masz poważne problemy z jakością oferowanego towaru lub właściwym nie wprowadzajacym w błąd klientów opisem .

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria Błagam. Dziś kupujący traktują dyskusję jak kontakt ze sprzedawcą. Zamiast napisać przez centrum wiadomości od razu otwierają dyskusję. Pewna pani zrobiła 2 zamówienia tego samego dnia, jedno odebrała, drugiego nie, zgodnie z jej prośbą zostało wysłane ponownie, odebrała je ale przez 3 tygodnie nie mogłam się doprosić zakończenia dyskusji. Wczoraj inna pani napisała czy perfumy są nowe bo nie były napełnione „po korek”. Wyjaśniłam, pokazałam zdjęcia innych - stwierdziła że ok, rozumie. Dyskusji nie zamknęła. Kolejna kupiła serum w zaplombowanym kartoniku z ograniczonym prawem do zwrotu, odesłała sama buteleczkę bez kartonika - oczywiście dyskusja, że ona chce zwrot. Allegro jej potwierdza że zwrot nie jest możliwy i ma odebrać towar od sprzedawcy. Dyskusja ciągnie się od maja(!!!!!). I mogłabym tak w nieskończoność. Przy dużej sprzedaży nie da się nie mieć dyskusji. 


@tomitelefony miałam to samo w zeszły piatek. Rzekomy brak odpowiedzi w dyskusji polegał na tym, że pani założyła dyskusję że nie otrzymała zwrotu po odesłaniu paczki. Paczki pani po prostu nie odebrała - odpowiedziałam że jeśli rezygnuje to ma zgłosić zwrot bo samo nieodebranie paczki nie jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy. Pani napisała że ok - zgłasza zwrot. I ja na to nie odpisałam za co dolatałam taka sama blokadę - napisałam od razu przez formularz ale po kilku godzinach napisałam jeszcze raz przez whatsapp, zapewniono mnie że poproszą dział bezpieczeństwa o przyspieszony kontakt i rzeczywiście ktoś się odezwał dosłownie po kilku minutach. I to samo - trzeba było rozwiązać wszystkie dyskusje żeby odblokowali sprzedaż. Pomogły również moderatorki z forum - już nie pamiętam która dokładnie ale to też na pewno przyspieszyło sprawę. 

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Health___Beauty w tym roku miałem 4 dyskusje , 2 zamknięte przez allegro i drugie 2 przez klientów , w każdym przypadku cieszyłem się jak dziecko bo wpadały dodatkowe punkty .

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@mdrogeria Szczęściarz jesteś ,u mnie w tym roku kompletna posucha ,zero dyskusji i punkciki nie wpadły .W poprzednich latach po dwie na sezon ,chyba nie lubią ze mną dyskutować😄

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

Super, ja sobie nie przypominam takiego czasu żeby mieć żadnej otwartej dyskusji. Tak jeszcze spojrzałam co mam teraz - pani kupiła produkt, następnego dnia go odebrała i zakłada dyskusję żeby jej przesłać fakturę. Napisałam że fakturę otrzyma w ciągu 7 dni mailowo. To już był czwarty zakup tej pani u nas w ostatnim czasie, wszystkie na Fv, zawsze otrzymywała fakturę mailowo po kilku dniach, a tym razem uznała że musi założyć dyskusję. Faktura już dawno wysłana, dyskusja nadal „w toku”. I co, to znaczy że mamy problem z jakością towaru albo obsługa kupujących? Nie wydaje mi się. Zresztą nie wystarczyłoby napisać wiadomości "proszę o przesłanie FV"? Po prostu jak jest dużo zamówień to zawsze się znajdzie ktoś kto ma problem (choć wystarczyłoby napisać wiadomość zamiast zakładać dyskusję) albo go sobie wymyśla. I rozumiem że w dyskusji trzeba odpowiadać - nie neguję tego. Ale blokowania konta za coś takiego jak u mnie, bo nie odpisałam "ok" pani, która napisała, że zgłasza zwrot to naprawdę jest przesada. Ok - bot mógł zablokować ale chyba rozsądny pracownik po zapoznaniu się z dyskusją powinien taką blokadę zdjąć. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

No nie da się, dużo było takich sytuacji i w większości nie odblokowali.

oznacz moderatorów

tomitelefony
#7 Wielbiciel#

przy tysiącu zamówień miesięcznie nie jest możliwe aby nie było żadnej dyskusji. Poza tym w mailu jasno napisali że jak rozwiążemy problem w tej dyskusji mamy się skontaktować

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

możliwe , @tomitelefony 1000 zamówień w miesiącu nie jest zawrotną liczbą .

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Dlaczego nie możliwe? Wszystko zależy od towaru ,obsługi i klientów którzy towar kupują. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kolekcjoner608 nie , zerknąłem w treści ocen autora wątku , albo coś z towarem nie hallo , albo z opisem ofert 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @tomitelefony. Kwestię blokady konta możesz wyjaśnić jedynie w prywatnej korespondencji mailowej, dlatego proszę oczekuj na kontakt w zgłoszeniu o numerze 43672694. 

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

allegro może nie odpowiadać w prowadzonej korespondencji

ty nie możesz tak robić

ciekawe ile razy oficjalny sklep allegro był zawieszony?

Bardzo ciężki kontakt czasami mam wrażenie, że piszę do ściany. Obsługa reklamacji tragiczna codziennie odpowiada 5 innych konsultantów często podając sprzeczne / błędne informacje

"Obsługa tego sklepu to jakiś dramat. Przysłano mi porozbijany produkt, co od razu zostało zgłoszone. Sklep podał mi maila do przewoźnika DPD i umył ręce. Rozmowa z e-sklepem wygląda jakbym rozmawiał z chatbotem – jakiś koszmar. Zostałem zwyczajnie okradziony z pieniędzy. Ja ani nie mam wiedzy, jak był produkt zapakowany i przekazany przewoźnikowi. Teraz to ja jako odbiorca mam się spierać z przewoźnikiem... omijać szerokim łukiem!"

"Przestrzegam przed zakupami bezpośrednio od Allegro czegokolwiek! Zakupiłem komplet opon Nexen. Jedna z nich wybuchła w czasie jazdy po przejechaniu kilkunastu kilometrów. Od ponad 2 miesięcy nie są w stanie określić się w tej sprawie mimo prowadzonej dyskusji, prowadzi ją kilka osób na raz i panuje totalny chaos. Jedna opona kosztowała grubo ponad 400 zł. Nie do pomyślenia coś takiego w przypadku innych prywatnych sprzedawców. NIE POLECAM!"

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@tomitelefony @MiMary żądanie allegro by rozwiązać wszystkie prowadzone dyskusje jest nieregulaminowe i nosi znamiona nękania

w szczególności gdy sprzedawca nie możliwości samodzielnego ich zamknięcia

sprzedawca ma obowiązek rozpatrywać reklamacje zgodnie z przepisami,a  nie wolą kupującego - zmuszanie go do takich czynności jest wymuszeniem

czym są uwagi, że sprzedawca nie odpowiedział rzetelnie w dyskusji i ma ją rozwiązać jak chce kupujący - a was kto tak upomina?

 

@MiMary gdzie takie coś jest napisane w regulaminie serwisu lub w stronach pomocniczych?

jest podana sankcja, gdy nie odpowiada się w dyskusjach ale tego warunku nie ma

stworzyliście mechanizmy, które stawiają wasz sklep w uprzywilejowanej pozycji, gdyż ma on warunki inne niż reszta sprzedawców, której utrudniacie funkcjonowanie

 

oznacz moderatorów