Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, piszę ponieważ bardzo zależy mi na czasie:( zablokowano mi sprzedaż. Powodem było zgłoszenie wniosku przez klienta w Allegro Protect. Kontaktowałam się z klientem telefonicznie, mówiłam, pisałam, że przyszła do nas uszkodzona dostawa i czekałam na wymianę towaru, proponowałam tez anulowanie zakupu i zwrot pieniędzy, nie było odpowiedzi, nagle został zgłoszony wniosek przez klienta do Allegro Protect, pech chciał, że od czwartku do środy byłam na granicą, sprawy rodzinne, miałam ograniczony kontakt i problemy z internetem, nie zdążyłam odpisać bo wniosek został zaakceptowany już w dniu jego złożenia i mnie zablokowano. Błagam o pomoc. Pisałam już maila do allegro ale od wczoraj nie dostałam odpowiedzi. Pozdrawiam
W sprawie blokady to tylko Dział bezpieczeństwa allegro ma kompetencje i tylko z nimi musisz ten temat rozwiązać.
serio?
to jest allegro, a nie miejsce na szukanie empatycznego i zdrowo rozsądnego kupującego
jeżeli uznałeś reklamację to twoim obowiązkiem była wymiana towaru na wolny od wad lub zwrot pieniędzy w terminach ustawowych
allegro ukarało Cię za brak kontaktu z kupującym
możesz zapłacić im pieniądze to odblokują Ci konto
Spłacasz i kontaktujesz się z działem bezpieczeństwa, nikt inny nie odblokuje Ci konta.
Jak sprzedajesz na Allegro to nie masz wielu praw, m.in. do:
- urlopu
- nagłego wyjazdu
- choroby
- śmierci
W tych wszystkich przypadkach musisz odpowiadać na e-maile, przyjmować i rozpatrywać ewentualne reklamacje i zwroty.
Sytuacja typu - miałaś wypadek i nie żyjesz - to dopiero będzie problem. Blokada konta, komornik i do sądu musisz się udać. Śmierć nie zwalnia z obowiązków na Allegro - odpowiedzi, dyskusje, reklamacje, zwroty.