Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Właśnie się dowiedziałem, że klient może wystawić opinię o produkcie w opinii o sprzedawcy. Poobcinane gwizdki a żadnych problemów z zakupem czy wysyłką.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Jak to w końcu jest z tymi ocenami?
Zgadza się i nic z tym nie zrobisz, bo allegro na to pozwala. W ocenie produktu klient może Ciebie ocenić jako sprzedawcę, a na twojej karcie ocenić produkt i odwrotnie. Nie powinno tak być, ale allegro nic z tym nie robi.
@sklepRTVSAT Nie do końca się z tym zgodzę ,bo było już tu sporo wątków na ten temat gdzie żalili się kupujący że ich opinia została usunięta a powodem było ocenianie nie tego co powinni . Taką sprzeczną ocenę warto zgłosić do allegro i można liczyć na usunięcie.
Niestety konsultant Allegro twierdzi inaczej.
Ale my wiemy jacy to konsultanci😅
@KONIGINpl zmień konsultanta
Poproś o usunięcie komentarza po kilku dniach kupujacy zapomni że wystawił i przeoczy może info o usunięciu i nie wlepi drugiego a na świeżo to zadowolony z siebie jak sęp z padliny będzie pilnował
@KONIGINpl a czy możesz podać mi jakiekolwiek szczegóły od kogo się tego dowiedziałeś i jakiego komentarza (zamówienia) dotyczy sprawa?
Komentarz Pana szy89 do zamówienia 2cb72741-3c8d-11ee-942c-455c881b10a2
@KONIGINpl Nieprawda, co innego komentarz o sprzedającym o przebiegu transakcji a co innego o produkcie. Komentarz o produkcie jest u wszystkich co sprzedają ten sam produkt. Zgłaszać takie komentarze.
@LEW433 Ja wiem, Ty wiesz...ale konsultanci Allegro nie😄
@KONIGINpl może bo jest to do ocenienie, "Zgodność z opisem" więc może ocenić produkt czy był zgodny z opisem, ale w opinii o produkcie nie może ocenić sprzedawcy 😄
Ja na podobne zgłoszenie otrzymałem info od Allegro typu: kupujący może otrzymany przedmiot zarówno w "ocenie przedmiotu" jak i w "ocenie dla sprzedającego".
Teraz następuje zasadnicze pytanie - skoro kupujący "obciął" jakąś ilość gwiazdek w ocenie zgodności otrzymanego towaru w porównaniu z opisem aukcji, to dlaczego go nie reklamuje? Tym bardziej jak ma możliwość darmowego zwrotu?
Ano powiem tak - mało kto czyta opis aukcji, potem - jak mu nie pasuje to obcina gwiazdki. Lub po prostu mu się tak "kliknęło" . Tylko dlaczego nie odsyła towaru do reklamacji?
@maxr01 otoz to! Ja dostałam w sumie 3 negatywne komentarze wystawione chyba dosłownie pod paczkomatem (3-5 minut po odebraniu paczki). Komuś się coś wydaje, nie napisze, nie zadzwoni, nie zgłosi zwrotu albo reklamacji ale od razu wystawia negatywa.
moj ostatni negatyw to w ogole jest hit - kupująca upiera się, ze opis produktu został zmieniony po zakupie. Założyła dyskusje gdzie Allegro jej potwierdziło ze sprzedawca nie ma takiej możliwości i zawsze ma widok oferty z momentu zakupu ale nadal twiedzi, ze „da sobie rękę uciąć” ze jak kupowała to opis był inny. I teraz po raz kolejny będę się ciągać po sądach.
@Health___Beauty zapytaj się kupującej pod jaki adres podjechać po tą rękę i czy ma swój sprzęt czy masz własny przywieźć
napisałam jej, żeby na przyszłość nie szafowała takimi określeniami, bo jakby ktoś to wziął dosłownie to by została bez ręki ale nadal nie rozumie 🙂 I najbardziej chore jest to, że Allegro oczywiście nic z tym komentarzem nie zrobi mimo iż biorą udział w dyskusji i widzą podejście klienta. Laska w ogóle była tak pewna siebie, że napisała w tej dyskusji, że jak Allegro potwierdzi, że nie mogłam zmienić opisu to usunie komentarz. Oczywiście na deklaracji się skończyło.
@Health___Beauty i co do sądu? a pozostałe sprawy skierowane bo chyba z 2 były
Na razie prawnik napisał wezwanie przedsadowe, może to wystarczy. Jak nie to do sadu - przykro mi ale nie mam zamiaru pozwalać na takie akcje na jakie pozwala Allegro. Kupujący maja naprawdę ogrom praw ale musza brać odpowiedzialność za swoje kłamstwa. Zwłaszcza ze one bezpośrednio wpływają na sprzedaż.