Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam na tym koncie przez nieuwagę spadła nam jakość sprzedaży , która próbowałyśmy naprawić,ale w międzyczasie zostało zablokowane jednoczesnie z drugim kontem , mimo jakości dobry na drugim koncie. Niestety po zablokowaniu konta ta jakość spadła , ponieważ z powodu kilku uszkodzonych dostaw towaru mieliśmy opiznienia , klienci byli informowani o problemach, w miedzy czasie wystąpiłem z zapytaniem czy mogę korzystać z trzeciego konta i uzyskałem Odp ze TAK, ale po paru dniach również je zablokowano , a na pytanie do Allegro dlaczego to konsultant odpisał ,ze „nie będziemy sobie z niego korzystać do końca swiata” nie rozumiem obecnej decyzji skoro poprzednia była zezwalająca, niestety blokada nowego konta skutkuje bardzo poważnymi problemami z dalsza realizacja zleceń i problemami finansowymi ,a nie o to chyba chodzi , a raczej współpracę
Kontaktuj się z działem bezpieczeństwa allegro to oni blokują ,podają powód meilowo i dają wskazówki co musisz poprawić aby je odblokować.
Jak blokują to wszystko, nawet czasem nie twoje ale "sąsiada", wyjaśnisz tylko z DB:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...