Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
że sprzedaż w dropie jest zabroniona na allegro a skąd taka wiedza tych tam w DB? ale pomijać to to nikt Ci tu nie pomoże a tym bardziej moderacja, jak następuje blokada na jednym koncie to blokują wszystkie, i tylko dział bezpieczeństwa może odblokować, Są tu tacy co im nigdy nie odblokują.
Tak mi napisali, jest zbyt duże ryzyko, że klient nie otrzyma produktu na czas albo nie dostanie go całkowicie.
Samo Allegro w swoim oficjalnym sklepie sprzedaje w dropie. Do tego większość firm tutaj działa w tym modelu lub modelu mieszanym. Na zainwestowanie w towar setek tysięcy, a nawet milionów zł oraz wzięcie na siebie ryzyka zmiany cen na rynku hurtowym mogą sobie pozwolić nieliczni.
Niestety jestem w podobnej sytuacji (brak kilku numerów nadania). Żadnych sporów, 100% pozytywów, konto na Allegro ponad 16 lat, ponad 5 lat konto firmowe, a zostałem potraktowany gorzej niż Chińczyk który ma konto kilka miesięcy, negatywne opinie, wystawia pseudo faktury, nie informuje o opłatach celnych, a dostawa trwa do 60 dni.
Przykro się patrzy, jak obsługa Allegro potrafi niszczyć, to co się udało zbudować, przez te kilka lat i bazę zadowolonych klientów, którzy wracają do mnie. Gratuluję obsłudze "działu bezpieczeństwa", że potrafią działać zgodnie z zaleceniem automatu i na bazie algorytmów, nie słuchając wyjaśnień oraz "PRAWDZIWEJ" weryfikacji konta.
@pecela Allegro nie tylko sprzedaje w dropie, ale i wysłalo maile z zachęceniem, do tej formy prowadzenia działalności.
Odpisują Panu chociaż na maile? Pewnie jak odpisują to w wiadomości napisane jest, że konto zawieszone na czas nieokreślony.
Tak, odpisywali. Niestety odpowiedzi, na moje odwołanie (dwa dni temu) od decyzji pracownika działu bezpieczeństwa, jeszcze nie otrzymalem
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Jak mam zrozumieć to, że dostałem maila od Allegro o ograniczeniu funkcjonalności konta, a zaraz po moim kontakcie (z prośbą o usunięcie ograniczenia) konto zostalo zablokowane, bez żadnego oficjalnego maila, o zablokowaniu sprzedaży?
Rozumie ograniczenie i zablokowanie wypłat ( gdyby było poprzedzone upomnieniem i przyznanym czasem na poprawę). To jeszcze bym zaakceptował, do czasu rozwiązania sprawy, ale blokada sprzedaży powinna być ostatecznością.
To czego nie zrobiła pandemia, to robi "agresywne" działanie obsługi działu bezpieczeństwa. Dąży do jeszcze większego pogrążenia finansowego.
@wojtekmarchewka przykro mi, ale nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, może to zrobić jedynie Dział bezpieczeństwa.