anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada konta

BARTOZ_PL
#7 Wielbiciel#
Dobry wieczór,
mam problem z allegro. Nałożyli mi blokadę na pierwsze konto za 2 niedostarczone przesyłki, brak 3 numerów przesyłek i kilka nierozwiązanych dyskusji. Dostałem te informacje w mailu abym odezwał się jak te sprawy już będą rozwiązane. Wszystkie problemy zgłoszone przez klientów były już zakończone, zamówienia zrealizowane i numery uzupełnione. Nie zdążyłem napisać do nich wiadomości w odpowiedzi na tamtego maila a już dostałem blokadę na moje drugie konto, powód i treść maila poniżej. Sprzedawałem towar pół stan i pół drop, mam masę towaru u siebie ale lubię też testować nowe przedmioty w formie dropshippingu. Napisałem im w mailu jak wygląda sytuacja i dodałem zdjęcia towarów, siebie wraz z dowodem osobistym itd. W odpowiedzi z ich strony dostałem kolejnego maila, że sprzedaż w dropie jest zabroniona na allegro i nie mają żadnego potwierdzenia, że jestem w stanie zrealizować wszystkie zamówienia, dlatego też nie odblokują mi konta z tego powodu. Piszę do obsługi działu codziennie od tych dwóch tygodni i coraz bardziej jestem olewany. Na odpowiedź muszę czekać dzień lub dwa. Nie dostaję żadnej pomocy w kierunku odblokowania konta. Teraz za każdym razem dostaje od nich wiadomość, że moje konto jest zawieszone na czas nieokreślony. Czy ktoś miał taką sytuację, bardzo mi zależy aby tam sprzedawać bo mam sporo produktów, któe się sprzedają tylko tam na allegro. Tyle osób robi dropshipping w polsce, przecież nawet chińczycy są na allegro i wysyłają rzeczy z chin w takiej formie. Nie rozumiem całej tej sytuacji...


Treść maila: Zawiesiliśmy Twoje konto ze względów bezpieczeństwa. Podstawą naszych działań jest art. 2.12
Regulaminu Allegro. Musimy się upewnić, że korzysta z niego uprawniona osoba i jest ona w posiadaniu towaru oferowanego na sprzedaż.
Co to dla Ciebie oznacza
Usunęliśmy wszystkie wystawione oferty i anulowaliśmy oferty kupna złożone w licytacjach. Nałożyliśmy również czasowe opóźnienie wypłaty środków z Allegro Finanse na czas weryfikacji konta (Regulamin Allegro załącznik 7a, art. 2.2. oraz załącznik 7b, art. 3.2.).
Co należy zrobić
Prosimy Cię o potwierdzenie Twojej tożsamości oraz możliwości pozytywnej finalizacji transakcji. W tym celu prześlij nam:
zdjęcie towaru wystawionego na sprzedaż wraz z umieszczonym obok niego Twoim dokumentem tożsamości,
kolorowe zdjęcia (nie skany) obu stron Twojego dokumentu tożsamości,
zdjęcie Twojej twarzy (selfie), na którym widać także Twój dokument tożsamości.
Jak przygotować zdjęcia
Na dokumencie muszą być widoczne:
imię i nazwisko,
data urodzenia i ważności dokumentu,
zdjęcie,
narożniki dokumentu.
Pozostałe dane możesz zakryć – na przykład paskiem papieru. Zdjęcia nie mogą być jednak w żaden sposób modyfikowane. Powinny być zrobione w dużej rozdzielczości. Prosimy o przesłanie załączników zgodnie z instrukcją – dzięki temu szybciej przeprowadzimy weryfikację.
Jeśli będziemy potrzebować dodatkowych dokumentów, poprosimy o to w kolejnych wiadomościach.
Dlaczego o to prosimy
Prosimy o przesłanie wskazanych zdjęć na podstawie art. 2.12 Regulaminu Allegro. Po przeprowadzeniu weryfikacji zdjęcia nie będą przez nas przetwarzane i zostaną usunięte z systemu.


Proszę o pomoc. 🙂  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

że sprzedaż w dropie jest zabroniona na allegro   a skąd taka wiedza tych tam w DB? ale pomijać to to nikt Ci tu nie pomoże a tym bardziej moderacja, jak następuje blokada na jednym koncie to blokują wszystkie, i tylko dział bezpieczeństwa może odblokować, Są tu tacy co im nigdy nie odblokują.

oznacz moderatorów

BARTOZ_PL
#7 Wielbiciel#

Tak mi napisali, jest zbyt duże ryzyko, że klient nie otrzyma produktu na czas albo nie dostanie go całkowicie. 

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

Samo Allegro w swoim oficjalnym sklepie sprzedaje w dropie. Do tego większość firm tutaj działa w tym modelu lub modelu mieszanym. Na zainwestowanie w towar setek tysięcy, a nawet milionów zł oraz wzięcie na siebie ryzyka zmiany cen na rynku hurtowym mogą sobie pozwolić nieliczni.

oznacz moderatorów

wojtekmarchewka
#9 Pomysłodawca#

Niestety jestem w podobnej sytuacji (brak kilku numerów nadania). Żadnych sporów, 100% pozytywów, konto na Allegro ponad 16 lat, ponad 5 lat konto firmowe, a zostałem potraktowany gorzej niż Chińczyk który ma konto kilka miesięcy, negatywne opinie, wystawia pseudo faktury, nie informuje o opłatach celnych, a dostawa trwa do 60 dni.

Przykro się patrzy, jak obsługa Allegro potrafi niszczyć, to co się udało zbudować, przez te kilka lat i bazę zadowolonych klientów, którzy wracają do mnie. Gratuluję obsłudze "działu bezpieczeństwa", że potrafią działać zgodnie z zaleceniem automatu i na bazie algorytmów, nie słuchając wyjaśnień oraz "PRAWDZIWEJ" weryfikacji konta.

@pecela Allegro nie tylko sprzedaje w dropie, ale i wysłalo maile z zachęceniem, do tej formy prowadzenia działalności.

oznacz moderatorów

BARTOZ_PL
#7 Wielbiciel#

Odpisują Panu chociaż na maile? Pewnie jak odpisują to w wiadomości napisane jest, że konto zawieszone na czas nieokreślony.

 

oznacz moderatorów

wojtekmarchewka
#9 Pomysłodawca#

Tak, odpisywali. Niestety  odpowiedzi, na moje odwołanie (dwa dni temu) od decyzji pracownika działu bezpieczeństwa, jeszcze nie otrzymalem 

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Jak mam zrozumieć to,  że dostałem maila od Allegro o ograniczeniu funkcjonalności konta, a zaraz po moim kontakcie (z prośbą o usunięcie ograniczenia) konto zostalo zablokowane, bez żadnego oficjalnego maila, o zablokowaniu sprzedaży?

Rozumie ograniczenie i zablokowanie wypłat ( gdyby było poprzedzone upomnieniem i przyznanym czasem na poprawę). To jeszcze bym zaakceptował, do czasu rozwiązania sprawy, ale blokada sprzedaży powinna być ostatecznością.

To czego nie zrobiła pandemia, to robi "agresywne" działanie obsługi działu bezpieczeństwa. Dąży do  jeszcze większego pogrążenia finansowego.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@wojtekmarchewka przykro mi, ale nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, może to zrobić jedynie Dział bezpieczeństwa. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów