Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Handlujemy na Allegro od 2016 roku, przez ten czas oddaliśmy wam w prowizji ponad 11.000.000 zł (tak, 11 milionów złotych), od 2 lat mocno zmniejszamy sprzedaż ze względu na to, co tutaj się dzieje. Dzisiaj przeszliście samych siebie.
Nigdy nie mieliśmy żadnego zatargu, czy choćby naruszenia regulaminu.
Dzisiaj dostaliśmy "częściową" blokadę sprzedaży. Za co? Proszę bardzo:
Dyskusja z 17 marca, 17 marca odrzucamy bezpodstawną reklamację:
20 marca klient się odwołuje- odrzucamy ponownie i kończymy dyskusję, bo nic nowego wiadomości nie wniosły:
Nagle 04.04 widnieje informacja, że allegro protect itd.:
No i co? Za to blokujecie sprzedaż?
A tutaj zablokowanych kilkadziesiąt najlepiej sprzedających się aukcji:
Tak się odwdzięczacie za te 11 baniek, za 9 lat sprzedaży bez żadnych problemów?
WSTYD!
Allegro chyba lubi tracić dobrych klientów .
Sądzę że gdybyście te 11 baniek zainwestowali we własny sklep zamiast karmić molocha, to od dawna mieli byście na nim porównywalny obrót i o 95% mniej problemów.
NA PEWNO
@kacperadmar 20 marca klient się odwołuje- odrzucamy ponownie i kończymy dyskusję,
Wy nie możecie zakończyć dyskusji, jak olaliście odpowiedzi na pytania to macie blokadę, obroty tu nie mają znaczenia, cokolwiek klient napisze macie 24h na odpowiedź puki nie zamknie dyskusji 😄
Absolutnie, ostatnia odpowiedź jest Nasza, z resztą i tak odpowiada automat. Prosimy o zakończenie dyskusji, jest reklamacja, odwołanie od reklamacji, wniosek ap, nie ma możliwości dalszego ruchu. Ostatnia jest nasza odpowiedź, a później tylko klient zgłosił wniosek ap. Przez tyle lat przerobiłem tysiące takich dyskusji, nie otwierałbym wątku gdyby było tak, jak piszesz, i tutaj jest pies pogrzebany.
allegro nie umie dziękować 15 lat sprzedawałam na allegro już 2 lata nic nie sprzedaję bo zablokowane konto to jest najbardzej złodziejsk konkuręciato co oni tu robą to mija się celem
Zamiast dalej kupować i napędzać im zyski, ograniczmy zamówienia do minimum – niech ich system sam się załamie.Moje konto zostało zablokowane bez żadnych konkretnych powodów, mimo że nie złamałem żadnych zasad. Allegro uznało moją sprzedaż za „zbyt ryzykowną” – bez ostrzeżenia, bez możliwości wyjaśnienia. To nieuczciwe i krzywdzące podejście.
Może czas iść z tym do sądu i domagać się odszkodowania za straty, jakie sami powodują swoimi decyzjami. Zgłoszenia do UOKiK i innych instytucji to chyba jedyny sposób, żeby coś się zmieniło.
no niestety umnie było to samo samo zablokowali i nic nie miałam do powiedzenia
@kacperadmar Zaczekaj, proszę, na odpowiedź w sprawie mailowej, którą prowadzisz w tej sprawie. Poprosiłam o zajęcie się nią priorytetowo.
No tak, teraz się tym zajmują, ale tylko dlatego, że ktoś nagłośnił sprawę publicznie i wzbudziło to oburzenie. A przecież do takiej sytuacji w ogóle nie powinno dojść.
@DEALGATE Sprawy są rozpatrywane w kolejności, w jakiej do nas trafią. Wystarczy cierpliwie zaczekać.
Czy naprawdę nikt w Allegro nie widzi, że coś tu jest głęboko nie tak? Czy może po prostu ignorancja i arogancja kierownictwa działu bezpieczeństwa osiągnęła już taki poziom, że przestali dostrzegać, kto tak naprawdę buduje tę platformę?
To, co opisał ten użytkownik użytkowników, to nie pojedynczy przypadek – to sygnał poważnego systemowego problemu. Za milion złotych rocznie ten sprzedawca powinien mieć indywidualne wsparcie osób z allegro, które rozumieją jego biznes. A co robi Allegro? Blokuje konta. Bez ostrzeżenia. Bez pytania, co się dzieje. Bez próby pomocy. Tak po prostu – odcina komuś tlen.
To nie tylko brak szacunku. To plucie w twarz tym, którzy przez lata karmili ten system swoją ciężką pracą i lojalnością.
To musi się skończyć. Dziś Allegro zachowuje się jak monopolista. Jak NK przed upadkiem – arogancko ignorując swoich użytkowników, zmuszając ich do akceptowania absurdów i niesprawiedliwości. Ale historia już pokazała, co się dzieje z firmami, które przestają słuchać swoich ludzi.
Jeśli nic się nie zmieni, los Allegro będzie podobny. Rynek nie znosi próżni – pojawi się alternatywa, a my – sprzedawcy – odejdziemy z ulgą.
Czas powiedzieć DOŚĆ. Czas się organizować, nagłaśniać takie sytuacje, wymagać zmian. Bo bez nas, sprzedawców, Allegro to tylko pusta witryna.
@DEALGATE tam na górze siedzą ludzie którzy znają się na cyferkach i to się dla nich liczy, a nie jakiś Kowalski sprzedający na Allegro, a cyferki mówią, że jest dobrze
Opiekun kiedyś VIP teraz Diamond nigdy (przynajmniej dla mnie) nie rozwiązał żadnego problemu, ani nie spełnił żadnej prośby przez 3-4 lata jak jesteśmy w programie. Potrafią jedynie dzwonić, żeby wziąć udział w promocji czy allegro days, są bezużyteczni.
Tematem, nazwą wątku był WSTYD, allegro to zmieniło na "Blokada konta", nie założyłem wątku po to, żeby wyjaśnić blokadę konta, tylko po to, żeby było wam wstyd, więc zmieńcie z powrotem nazwę wątku.