Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący po MIESIĄCU od zamówienia założył dyskusję o brak wysyłki towaru. Zamówienie było zlecone za pobraniem. Allegro zablokowało nam sprzedaż, pod warunkiem, że zwrócimy pieniądze kupującemu. Nie możemy zwrócić pieniędzy, ponieważ żadnych nie otrzymaliśmy. Co możemy zrobić w takiej sytuacji? Nie możemy skontaktować się z allegro, ponieważ nie ma żadnego nr tel, na maile nie dostaliśmy odpowiedzi, a rozmowa telefoniczna jest możliwa dopiero jutro. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@elkarparts ale paczkę wysłałeś? Bierzesz udział w dyskusji?
Niestety nie mieliśmy towaru na stanie, zamówienie nam umknęło i faktycznie nie doszło do żadnej transakcji. Kupujący nie miał żadnych pretensji oprócz pytania czy zamówienie wyruszyło. Dogadaliśmy się i kupujący zakończył dyskusję
@elkarparts teraz pisz do bezpieki allegro prośbę o odblokowanie konta Zawieszone konto
@elkarparts, poprosiłam o weryfikację tej sprawy. Gdy dowiem się czegoś więcej, wrócę tu z odpowiedzią.
Dlaczego Allegro najpierw blokuje konto ( pozbawia człowieka możliwości zarabiania ), a dopiero później weryfikuje czy była do tej blokady faktyczna podstawa ? Czy nie powinno być odwrotnie, najpierw sprawdzacie i ew. po udokumentowaniu naruszenia zasad blokujecie konto do momentu rozwiązania zaistniałej sytuacji ?
Pewnie nie odpowiadał w dyskusji to go zablokowali.
@elkarparts, sprawę z tym kupującym uznaliśmy za wyjaśnioną. Natomiast nie zdejmiemy ograniczenia, ponieważ musisz poprawić jakość sprzedaży oraz spłacić zobowiązania wobec Allegro.
Jak poprawić jakość jak nie sprzedaje?🤔
Ciężko jest poprawić jakość sprzedaży z zablokowanym kontem 🙂 Rozmawiałem przez telefon z konsultantami, tłumaczyłem. Dwa lata z 4 negatywami i to przez to, że ktoś ma zły dzień. Reszta opinii bardzo dobra i same polecenia. Jedyne co zalegam do allegro to faktura za OBECNY MIESIĄC płatna do 14.11.2022! DO DNIA DZISIEJSZEGO. Konsultant zapewnił, że zweryfikuje oceny negatywne, zgłosiliśmy co do nich sprzeciw.
Co za polityka odnośnie sprzedających? Gdyby nie sprzedający to ten portal by nie istniał, nie jesteście **piiip**em. Kategorie jakości sprzedaży to też jakaś pomyłka, co mam odpisać człowiekowi, który pisze dziękuję, bądź stawia kropki w odpowiedzi? Kolejną kropkę i tak w kółko ?
Proszę o porady co możemy zrobić. Wskaźniki które nas dołują to te które dotyczą wiadomości od klientów, niestety, w handlu częściami to nie taki proste żeby to nadrobić, ludzie częściej dzwonią, zazwyczaj części które się sprzedają w pierwszej kolejności to te na które jest popyt. Bez wystawiania nowych ciężko podwyższyć wskaźniki o których mówi allegro. Nikogo nigdy nie oszukaliśmy, a jesteśmy traktowani jak zwyczajne kanalie. Otrzymaliśmy konkretne wytyczne od allegro co mamy poprawić a po ich spełnieniu wciąż jest coś dalej nie tak. Co możemy zrobić? Jak poprawić wskaźnik bez możliwości jego poprawienia? Mamy zwyczajnie zamknąć konto?