anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada konta

elkarparts
#8 Zapaleniec#

Kupujący po MIESIĄCU od zamówienia założył dyskusję o brak wysyłki towaru. Zamówienie było zlecone za pobraniem. Allegro zablokowało  nam sprzedaż, pod warunkiem, że zwrócimy pieniądze kupującemu. Nie możemy zwrócić pieniędzy, ponieważ żadnych nie otrzymaliśmy. Co możemy zrobić w takiej sytuacji? Nie możemy skontaktować się z allegro, ponieważ nie ma żadnego nr tel, na maile nie dostaliśmy odpowiedzi, a rozmowa telefoniczna jest możliwa dopiero jutro.   @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

Client:44052296
#21 Demiurg#

@elkarparts ale paczkę wysłałeś? Bierzesz udział w dyskusji?

oznacz moderatorów

elkarparts
#8 Zapaleniec#

Niestety nie mieliśmy towaru na stanie, zamówienie nam umknęło i faktycznie nie doszło do żadnej transakcji. Kupujący nie miał żadnych pretensji oprócz pytania czy zamówienie wyruszyło. Dogadaliśmy się i kupujący zakończył dyskusję 

 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@elkarparts teraz pisz do bezpieki allegro prośbę o odblokowanie konta Zawieszone konto 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@elkarparts, poprosiłam o weryfikację tej sprawy. Gdy dowiem się czegoś więcej, wrócę tu z odpowiedzią. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Mac20ek00
#13 Ambasador#

Dlaczego Allegro najpierw blokuje konto ( pozbawia człowieka możliwości zarabiania ), a dopiero później weryfikuje czy była do tej blokady faktyczna podstawa ? Czy nie powinno być odwrotnie, najpierw sprawdzacie i ew. po udokumentowaniu naruszenia zasad blokujecie konto do momentu rozwiązania zaistniałej sytuacji ?

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Pewnie nie odpowiadał w dyskusji to go zablokowali.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@elkarparts, sprawę z tym kupującym uznaliśmy za wyjaśnioną. Natomiast nie zdejmiemy ograniczenia, ponieważ musisz poprawić jakość sprzedaży oraz spłacić zobowiązania wobec Allegro.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak poprawić jakość jak nie sprzedaje?🤔

oznacz moderatorów

elkarparts
#8 Zapaleniec#

Ciężko jest poprawić jakość sprzedaży z zablokowanym kontem 🙂 Rozmawiałem przez telefon z konsultantami, tłumaczyłem. Dwa lata z 4 negatywami i to przez to, że ktoś ma zły dzień. Reszta opinii bardzo dobra i same polecenia. Jedyne co zalegam do allegro to faktura za OBECNY MIESIĄC płatna do 14.11.2022! DO DNIA DZISIEJSZEGO. Konsultant zapewnił, że zweryfikuje oceny negatywne, zgłosiliśmy co do nich sprzeciw. 

Co za polityka odnośnie sprzedających? Gdyby nie sprzedający to ten portal by nie istniał, nie jesteście **piiip**em. Kategorie jakości sprzedaży to też jakaś pomyłka, co mam odpisać człowiekowi, który pisze dziękuję, bądź stawia kropki w odpowiedzi? Kolejną kropkę i tak w kółko ? 

"Polecenia od kupujących:88%
-455 / 100
Nieakceptowalny
98% sprzedawców ma więcej punktów od Ciebie. Warto poprawić ten wynik."
Liczy się ostatnie 30 dni. Mam czekać miesiąc? Zwolnić pracownika odpowiedzialnego za wystawianie aukcji, bo kilka osób miało gorszy dzień? 
SAMA BLOKADA WASZA BLOKADA TO -100 pkt 
Dyskusja o to, że klient chce nam wcisnąć podmianę części żeby zwrócić swój złom i dostać dobrą część za darmo, zero weryfikacji, naciski żebyśmy realizowali zwrot? Co za chora polityka, szkoda, że allegro nie rozdaje wypłat jak jak my mamy wszystkim zwracać bez wyjaśnień.
Bez przesady, wasze ceny z kosmosu i rzucanie takimi ograniczeniami. Do tej pory zawsze mówiłem, że ok, może i drogo no ale trudno. Teraz to już jest chore, 5000 miesięcznie i do tego blokada ? ŻART. Mam nadzieję, że któryś z konkurencyjnych portali osiągnie podobny poziom zauważalności. Póki co monopol.  
oznacz moderatorów

elkarparts
#8 Zapaleniec#

Proszę o porady co możemy zrobić. Wskaźniki które nas dołują to te które dotyczą wiadomości od klientów, niestety, w handlu częściami to nie taki proste żeby to nadrobić, ludzie częściej dzwonią, zazwyczaj części które się sprzedają w pierwszej kolejności to te na które jest popyt. Bez wystawiania nowych ciężko podwyższyć wskaźniki o których mówi allegro. Nikogo nigdy nie oszukaliśmy, a jesteśmy traktowani jak zwyczajne kanalie. Otrzymaliśmy konkretne wytyczne od allegro co mamy poprawić a po ich spełnieniu wciąż jest coś dalej nie tak. Co możemy zrobić? Jak poprawić wskaźnik bez możliwości jego poprawienia? Mamy zwyczajnie zamknąć konto? 

oznacz moderatorów